Jasmine's POV
Ξύπνησα κατά τις 11 το πρωί. Ο Zayn φαίνεται με περιποιηθηκε το βράδυ, όταν με έσωσε, αλλά δεν ήταν δίπλα μου. Ίσως θα πήγε να πάρει την Linda από τους γονείς του. Πρέπει να του πω τι πήγε να μου κάνει εκείνος σπίτι του. Δεν έπρεπε να είχα πάει, αφού πίστευα ότι κάτι θα γινόταν, γιατί πήγα; Αφού σηκώθηκα και έστρωσα το κρεβάτι, ετοιμάστηκα και έπειτα κατέβηκα στο σαλόνι.Άκουγα θόρυβο από την κουζίνα, πήγα να δω αλλά τελικά ήταν ο Zayn που μαγείρευε και έβριζε ταυτόχρονα μόνο με το τζιν και το μποξερακι του έκανε την ζωηρή εμφάνιση του. Άκουσε τον ήχο που έκατσα στην καρέκλα και γύρισε χαμογελαστός να με φιλήσει.
Με χαϊδεψε και μου έβγαλε επίτηδες το φουλάρι από το λαιμό μου. Τον άφησα χωρίς να του πω κάτι, αφού μου το αφαίρεσε, είδε ότι το σημάδι στον λαιμό μου μελανιασε.
"Τι σου έκανε?" είπε απογοητευμένος και έκλεισε τον απορροφητιρα της κουζίνας, ενώ έκατσε στην δίπλα καρέκλα και μου έπιασε το χέρι.
"Τίποτα.." είπα και κύλισε ένα δάκρυ από το μάγουλο μου.. Με το χέρι του ακούμπησε το μάγουλο μου, με έπιασε και μου επέτρεψε να κλάψω στην αγκαλιά του.
Z: Σε παρακαλώ, μην κλαις...
J: Πώς να μην κλαίω? Και που ξανά σκέφτομαι ότι πήγε να μου κάνει κλαίω.
Ζ: Τι σου έκανε?
J: Πήγε να με βιάσει αλλά τελευταία στιγμή ηρθες και τον σταμάτησες... Και με δάγκωσε με δύναμη στον λαιμό όταν έφτασα σπίτι του...
Με το που το είπα, έσφιγγε το χέρι του και με χάϊδευε ακόμα πιο πολύ. Μίσος υπήρχε για τον Liam μέσα του.
"Αγάπη μου,θα το πληρώσει. Θα τον σκοτώσω και ας πάω φυλακή. Αυτή την φορά θα πάω έχοντας έναν λόγο" είπε με ήπια φωνή αλλά νευριασμένος.
"Όχι, Zayn... Δεν θέλω να ξαναπεράσω έτσι όπως πέρασα τότε στην εγκυμοσύνη μου." είπα ακόμα πιο θλιμμένη.
Ο Zayn μου σέρβιρε το πρωινό και φάγαμε παρέα αλλά,δεν έτρωγε πολύ,δεν είχα όρεξη. Δεν κατέβαινε μπουκιά στο στομάχι μου.
J: Zayn, δεν πιναω..
Ζ: Λογικό. Αφού δεν μαγείρεψα καλά αυτή τη φορά. Είχα το μυαλό μου σε εσένα γιατί ανησυχούσα.
J: Όχι γλυκιέ μου δεν είναι αυτό... Μια χαρά μαγείρεψες απλά δεν θέλω να φάω.
Ζ: Εντάξει, δεν θα σε ζορίσω να φας.
J: H Linda?
Z: Θα πάω εγώ να την πάρω τώρα, κλείδωσε τώρα που θα φύγω.
Έγνεψα καταφατικά και αφού ντύθηκε ζεστά, με φίλησε και έφυγε. Εγώ έκατσα στο σαλόνι και έβλεπα τηλεόραση όταν ξαφνικά, έδειξε έκτακτο δελτίο ειδήσεων της περιοχής. Αγωνία με έπιασε να μάθω..
<<Στην οδο Wimbley Street 482,γνωστός αστυνομικός δραπέτευσε από φυλακή και απειλεί σύμφωνα με τα λεγόμενα του, τον παλιο εφηβικό του κολλητό και την παλιά φίλη του που βρισκόταν σε σχέση. Έχουν ένα παιδί και ο ίδιος ο δραπέτης ισχυρίστηκε ότι η νεαρά τον έβαλε φυλακή. Θα δούμε τι θα πει το δικαστήριο. Τον πυροβολισμό τον έκανε ο αστυνομικός-δραπέτης για να τρομοκρατήσει όλη την περιοχή στην οποία κατοικεί.>> εκείνη την στιγμή πήρα τηλέφωνο τον Zayn και του είπα να πάρει την μικρή και να έρθει κατευθείαν σπίτι...
ESTÁS LEYENDO
This World; the sequel [Ζ.Μ GR]
FanficΟ Liam θεωρεί την Jasmine υπεύθυνη για την είσοδο του στην φυλακή. Μετά από κάποια χρονια, βγαίνει από την φυλακή με στόχο να καταστρέψει την Jasmine μα πιο πολύ τον Zayn, ώστε να χάσει τα αγαπημένα του άτομα. Ακόμα και να τους βασανίσει ανελέητα. |...