Με το που τερμάτισα την κλήση έτρεχα μές στους δρόμους για να πάω στην οδό που μου είπε. Το σπίτι του δηλαδή ,δεν είπα τίποτα στον Zayn.. Δεν ήθελα να το μάθει και δεν ήθελα επίσης να του πω να σκάσει, ειδικά μπροστά στους γονείς του. Θα έγινα ρεζίλι σίγουρα βέβαια εκείνη την ώρα περίμενα να με χτυπήσει αλλά δεν το έκανε. Έφτασα σπίτι του Liam.. Κάτι κακό μπορεί να γίνει.
Ζ: Μα που είναι η Jasmine? Λείπει εδώ και ένα εικοσάλεπτο..
Τ: Μα δεν ντράπηκε να σου πει 'σκασε'; Τι τρόπους έχει?
Υ: Εγώ θα την χτυπούσα άμα ήμουν στην θέση σου. Κακώς δεν την χτύπησες.
Ζ: Μπαμπά, σταμάτα να λες ότι πρέπει να την χτυπαω! Το ξύλο δεν είναι λύση! Πάω να την βρω!
Τ: Η μικρή?
Ζ: Θα έρθω αύριο να την πάρω δεν μπορώ να την πάρω μαζί μου! Έτσι και αλλιώς κοιμάται!Πάω να την βρω!
Zayn's POV
Δεν υπήρχε ίχνος της έξω. Πήρα αμέσως το αυτοκίνητο για να την βρω. Αφού ο Liam την πήρε τηλέφωνο λογικά η ίδια θα πήγε να τον βρει.. Ίσως αυτός να της είπε να πάει σε κάποιο μέρος. Το πρώτο μέρος που θα έψαχνα θα ήταν το σπίτι του... Ετρεμα ολόκληρος με τον φόβο ότι θα την άγγιζε και εγώ πέθαινα μέσα μου.. Εκείνη να είναι καταδικασμένη να τον αφήσει να της κάνει κάτι κακό και εγώ να μην μπορώ να την προστατέψω.Έφτασα σπίτι του και παρκάρω έξω ακριβώς από την πόρτα του. Χτυπάω και μου άνοιξε με ένα σατανικό χαμογελο.Ζ: Που είναι;
L: Ποιος?
Ζ: Άστα αυτά! Πες! Πού είναι η Jasmine?!
L: Ααα, αυτή ψάχνεις; Επάνω είναι.
Τον εσπρωξα στην άκρη και έτρεχα της σκάλες φωνάζοντας το όνομα της. Ανταποκρίθηκε στις φωνές μου μουγκριζοντας και εκείνη το δικό μου όνομα. Δεν μ'άρεσε καθόλου το μουγκρητό... Η πόρτα δυστυχώς ήταν κλειδωμενη. Με όλη μου την δύναμη προσπάθησα να την σπάσω και τα κατάφερα. Την είδα στο κρεβάτι του με το πάνω μέρος του φορέματος της σχεδόν σκισμένο, τα μάτια της κατακόκκινα από το κλάμα, τα χέρια της δεμένα και το στόμα της επίσης με μαύρη ταινία... Τα μαλλιά της ξεμαλλιασμενα...
Προσπάθησα να κρατηθώ για να μην τον σκοτώσω γι'αυτό που της έκανε. Την πλησίασα αλλά μου έκανε νεύμα πώς ο Liam ήταν πίσω μου με ένα πιστόλι.
"Αν κάνεις βήμα παραπάνω της τινάζω τα μυαλά στον αέρα." Είπε και της πίεζε τον λαιμό με δύναμη ενώ ταυτόχρονα το πιστόλια κολλημένο στο κεφάλι της.
Z: Τι πρέπει να κάνω για να την αφήσεις ήσυχη!?!
L: Την μικρή. Αυτό το παιδί έπρεπε να είναι δικό μου. Μαθε λοιπόν ότι όσο ήσουν φυλακή και εγώ την είχα απαγάγει είχα σκοπό να την αφήσω έγκυο!
Ζ: Κρίμα όμως που ήταν ήδη, στο δικό μου παιδί.
L: Μπορείτε να μου δώσετε την Linda και θα σας αφήσω ήσυχους για πάντα.
Η Jasmine ούρλιαζε μέσα από την ταινία.
"Όχι Zayn!!" Ο Liam χαμογελουσε τόσο πολύ που του άρεσε να την κρατάει έτσι και εμένα να με βασανίζει όλο και πιο πολύ. Ήθελα τόσο πολύ να τον σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια...
Ζ: Δεν μπορώ να σου δώσω την κόρη μου.. Ούτε την Jasmine.
L: Τότε εσένα.
Ζ: Ησουν τόσο καιρό bisexual και δεν το ήξερα?
L: Αφού μ'αρέσει η Jasmy πώς γίνεται να ειμαι bisexual? Εσένα θέλω να σε σκοτώσω και να πάρω την Jasmy με το παιδί της.
Z: Όχι που να χτυπιέσαι δεν θα την πάρεις πότε από εμένα!
Ακούστηκε ένας περίεργος θόρυβος από κάτω. Ο Liam έφυγε από πάνω της και πήγε στο παράθυρο να δει. Πέφτω επάνω του και τον χτυπαω αλύπητα ώστε να χάσει τις αισθήσεις του. Τον χτύπησα με το όπλο στο κεφάλι και όντως τις έχασε. Πήρα την Jasmine στην αγκαλιά μου, ετσι όπως ήταν, δεν είχα χρόνο να την ξελυσω. Την έβαλα στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου και πήρα τον δρόμο για το σπίτι μας.. Σε κάθε φανάρι που είχε χρώμα κόκκινο γυρνούσα από πίσω να την δω. Κοιμόταν τόσο ήσυχα... Όταν έφτασα σπίτι την πήρα από το πίσω κάθισμα και κλείδωσα το αμαξι. Άνοιξα την πόρτα του σπιτιού και αφού κλείδωσα και αυτή τη πόρτα, ανεβήκαμε στην κρεβατοκάμαρα. Της έβγαλα την ταινία απαλά από το στόμα και τα σκοινιά από τα χέρια της που ήταν τυλιγμένα. Την φίλησα απαλά και μου είπε να της βγάλω το ρούχο.. Της έβγαλα με αργές κινήσεις το φόρεμα και αφού την άφησα με τα εσώρουχα παρατήρησα ένα έντονο σημάδι στον λαιμό της. Αποκλείεται, δεν της το έκανα εγώ. Ο Liam.. Της φόρεσα το νυχτικο και την έβαλα μέσα από το πάπλωμα. Αφού άλλαξα και εγώ ξάπλωσα δίπλα της, δεν κατάλαβε τίποτα γιατί ήταν λες και έφτασε στο 6ο όνειρο. Την αγκάλιασα και την κράτησα σφιχτά στην αγκαλιά μου... Δεν θα αφήσω τον Liam να μου πάρει την οικογένεια.
YOU ARE READING
This World; the sequel [Ζ.Μ GR]
FanfictionΟ Liam θεωρεί την Jasmine υπεύθυνη για την είσοδο του στην φυλακή. Μετά από κάποια χρονια, βγαίνει από την φυλακή με στόχο να καταστρέψει την Jasmine μα πιο πολύ τον Zayn, ώστε να χάσει τα αγαπημένα του άτομα. Ακόμα και να τους βασανίσει ανελέητα. |...