Ξύπνησα το επόμενο πρωί στις 6 σχεδόν νεκρός. Νιώθω τόσο ενοχλημένος και φταίχτης.. Πήγα κατευθείαν στο μπάνιο και ετοιμαστηκα για την κηδεία. Φόρεσα το μαύρο παλτό με συνοδεία μαύρο παντελόνι, μαύρο πουκάμισο, μαύρο σακάκι... Πήγα στην κουζίνα και είδα την Christine να κλαίει. Πήγα δίπλα της και την αγκαλιασα... Είδα τα μάτια της και ήταν κατακόκκινα.
«Πως είσαι Zayn?»
«Έκλαιγα όλο το βράδυ.»
«Και εγω. Δεν θα το ήθελε ομως πίστεψε με.»
«Το ξέρω.»
«Η Linda?»
«Θα την πάρω μαζί μου.»
«Είσαι σοβαρός? Στην κηδεία!?»
«Η μητέρα της είναι, δεν είμαι εγώ. Που είναι ο
Harry?»
«Ετοιμάζεται.»
Εκείνη την στιγμή βγήκε ο Harry από το δωμάτιο του φορώντας τα μαύρα του ρούχα και η έκφραση του προσώπου του καταθλιπτική... Κρατούσε στο χέρι του το χαρτί με τα λόγια που θα πει στην κηδεία. Μπροστά σε όλους. Εγώ δεν είχα ανάγκη να τα γράψω. Θα μου βγουν όλες οι λεξεις εκεί. Πέρασε μια ώρα και εντυσα την Linda με ένα άσπρο φόρεμα.. Δεν ήθελα να της βάλω μαύρα. Της φόρεσα άσπρα γιατί είναι σαν άγγελος, όπως είναι η νεκρή μητέρα της πάνω στον ουρανό, μαζί με τους γονείς της. Είναι τόσο πιεστικο που θέλω να έρθω και εγώ μαζί της... (ακούω rock me αυτήν τη στιγμή -αδυναμία- μου βγαίνει έτσι)Δεν είχε ιδέα η Linda ότι η Jasmy έχει πεθάνει. Κατεβηκαμε στο ισόγειο και ο Harry εμφανίστηκε με το τζιπ μπροστά μας. Κρατούσα την μικρή στην αγκαλιά μου και μισοκοιμοταν. Μπήκα στο πίσω κάθισμα ενώ η Christine στη θέση του συνοδηγού. Όταν φτάσαμε στην εκκλησία, υπήρχαν γαρδενιες. Αυτά τα λουλούδια κρατούσε στον γάμο μας. Όσο σκέφτομαι εκείνη την μέρα θέλω να γυρίσω τον χρόνο πίσω και να την φιλησω. Πέρασαν αρκετές ώρες όταν τα ετοίμασαν όλα και ήρθε ο κόσμος. Μέσα από αυτούς η Lou η οποία μετανιωμένη με πλησίασε.
«Χίλια συγγνώμη Zayn!!!Δεν ήξερα τι παλιανθρωπος ήταν ο Liam! Δεν μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή.. Το μυαλό μου δεν είναι στα καλά του...»
«Lou, δεν φταίει κανείς για ότι έγινε. Εγώ φταίω που δεν πήγα μαζί της. Που είναι τώρα ο Liam?»
«Ε-εκεί..Κλαίει.»
Τα μάτια μου κατευθύνθηκαν αμέσως εκεί που μου είπε. Μα τι στην ευχή? Μετά από αυτό που έκανε έχει μούτρα και έρχεται στην κηδεία!? Δεν έχω καμία απολύτως όρεξη να τον σκοτώσω και να γίνει διπλή κηδεία. Είδε γίνεται μια. Έφεραν το φέρετρο.. Το έβαλαν μέσα στην εκκλησία και όλοι μπήκαν μέσα. Η Anti κρατούσε την Linda και ο Loui ήταν δίπλα της.. Καθόμουν πίσω από το φέρετρο και εκείνη την στιγμή βγάζουν την πλάκα και βλέπω την νεκρή γυναίκα μου ξαπλωμένη με κλειστά τα μάτια φυσικά, φορούσε ένα άσπρο φόρεμα μέχρι το γόνατο, αξιοπρεπές και τα μαλλιά της έκαναν χαλαρή μπούκλα στο τέλος. Της έβαλαν κόκκινο κραγιόν, της ταίριαζε τόσο πολύ και πλησίασα προς τα εκεί. Όλοι με κοιτούσαν τρομαγμενοι, ακούμπησα το μάγουλο της και την ένιωθα κρύα.. Το να την βλέπω να κοιμάται αιώνια πονούσα ακόμα πιο πολύ, έκλαψα δεν άντεχα να κρατηθώ άλλο. Όταν έφτασε στο τέλος η τελετή, ο ιερέας..
STAI LEGGENDO
This World; the sequel [Ζ.Μ GR]
FanfictionΟ Liam θεωρεί την Jasmine υπεύθυνη για την είσοδο του στην φυλακή. Μετά από κάποια χρονια, βγαίνει από την φυλακή με στόχο να καταστρέψει την Jasmine μα πιο πολύ τον Zayn, ώστε να χάσει τα αγαπημένα του άτομα. Ακόμα και να τους βασανίσει ανελέητα. |...