Ας θυμηθούμε, τι είχε γίνει με λίγα λόγια στο πρώτο βιβλίο της σειράς Αnother World... Όλα ξεκίνησαν από τότε που ο Zayn ήταν επιθετικός απέναντι στη σύζυγο που του έδωσαν, Jasmine Edward ετών 18. Ο Zayn έψαχνε πάντα την ευκαιρία να ξαπλώσει με την Jasmine αλλά η ίδια είχε κλειστεί στο καβούκι της, όμως στο τέλος άξιζε τον κόπο να προστατέψει τον εαυτό της. Παρακολουθούσε τον Zayn ένα βράδυ με την συμβουλή του αστυνομικού Liam Payne, ο οποίος ήταν ο πρώτος της έρωτας στα 16 της τότε χρόνια, είδε τον Zayn να καπνίζει παράνομη ουσία και να δίνει λεφτά σε λαθρεμπορους. Αλλά την κατάλαβε, έτρεξε πίσω της. Την πήγε σε ένα ήσυχο μέρος που μπορούσαν να συζητήσουν, της τα είπε όλα. Εκείνη τον πίστεψε και όντως έκανε τα λόγια του πράξεις. Την πρόσεχε από εκεί και μετά όσο μπορούσε, δεν επέμεινε ποτέ, δεν την χτύπησε ξανά εκτός μόνο από μια φορά που είχε τα νεύρα του από εκείνη την Sam αν την θυμάστε αλλά της ζήτησε συγνώμη. Όπως και να χει μετά από καιρό της έδωσε το καλύτερο δώρο. Ένα μωρό που ήθελε πάντα στην ζωή της. Αλλά μετά από σχέδια δράσης μεταξύ του Liam και της Sam έκλεισαν άδικα τον Zayn φυλακή για 10 μήνες για χρήση 6 κιλών λαθραίου εμπορίου και για εγκατάλειψη εγκύου. Όλα αυτά ήταν κανονισμενα. Όλα αυτά για να πάρει πίσω ο Liam την Jasmine. Αλλά δεν τα κατάφερε ποτέ παρόλο που ο ίδιος της ο κόσμος, ο Zayn, βρισκόταν σε ένα άθλιο, μουντό και σκοτεινό μέρος και ευτυχώς χάρη στην βοήθεια των φίλων της και του Zayn, τα κατάφερε. Περνούσαν τόσοι μήνες χωρίς να το καταλαβαίνει. Το μωρό στην κοιλιά της μεγάλωνε κανονικά. Απλά, έτυχε μια μέρα να χτυπήσει θανάσιμα στις σκάλες μπρούμυτα, πήγε στο νοσοκομείο υποφέροντας από εσωτερική αιμορραγία. Είχαν περάσει πολλές μέρες έως εκ θαύματος εκεί που είχε ελάχιστες πιθανότητες να ζήσει ήταν σώα μαζί με το παιδί που εγκυμονούσε. Το είχε μάθει και ο Zayn από τις φυλακές και είχε τρελαθεί αφού και ο Liam την είχε απαγάγει και την χτυπούσε συνέχεια σε εκείνη την καλύβα και την έσωσαν οι δύο πεζοποροι. Όταν ήρθε η μέρα να γεννήσει η Jasmine, τότε έβγαινε και ο Zayn από τη φυλακή. Όταν έμαθε ότι γεννούσε έτρεχε όσο πιο γρήγορα μπορούσε μέχρι το νοσοκομείο, η Jasmine είχε ταλαιπωρηθεί στην γέννα η αλήθεια είναι αλλά γέννησε ένα υγιέστατο κοριτσάκι. Έζησαν αρκετά υπεροχα εκείνα τα πρώτα 3 χρόνια μαζί με την κόρη τους αλλά... Ο Liam βγαίνει από την φυλακή...
Το Another World 2 ΞΕΚΙΝΑΕΙ
ESTÁS LEYENDO
This World; the sequel [Ζ.Μ GR]
FanficΟ Liam θεωρεί την Jasmine υπεύθυνη για την είσοδο του στην φυλακή. Μετά από κάποια χρονια, βγαίνει από την φυλακή με στόχο να καταστρέψει την Jasmine μα πιο πολύ τον Zayn, ώστε να χάσει τα αγαπημένα του άτομα. Ακόμα και να τους βασανίσει ανελέητα. |...