3.

1.1K 77 9
                                    

𝚆𝚒𝚕𝚕 𝚜𝚣𝚎𝚖𝚜𝚣𝚘̈𝚐𝚎

Pár pillanatba sem tellett, mikor éppen indulni akartam szembefordult velem és a kezét nyújtotta felém... Lesokkoltam. Fogjam meg a kezét?? Mi az hogy?! Haboztam egy kicsit, majd kezetráztunk. Észrevettem hogy kicsit sok ideje fogom a kezét, így gyorsan elengedtem és zavaromban csak annyit kérdeztem hogy indulhatunk e. Helyeselt, így elvezettem először a menzához. Elmondtam a saját véleményemet az étkezdéről, meséltem hogy nem is olyan rossz a kaja meg minden. Aztán hirtelen.. megkérdezte hogy nem lenne e kedvem egyszer vele ebédelni. Kicsit megijedtem, de persze hogy igent mondtam! Nagyon boldog voltam, hisz ezek szerint szimpatikusnak talált. Attól viszont rettegtem, hogy mi lesz ha majd megtudja mi történt velem az előző évben? Eléggé felbátorodtam a meghívásától, de koncentráltam hisz nem akartam semmi olyan témát feszegetni, amiből kilyukadhatunk oda, hogy miért is hív engem mindenki Zombi fiúnak. Próbáltam nyitott lenni vele szemben, ami nagy valószínűséggel sikerült, ugyanis azt hiszem láttam rajta hogy jól érzi magát. A terv eredetileg úgy szólt hogy csak a lényeges és fontos dolgokat mutatom meg neki, de szerettem volna minél több időt kettesben tölteni vele, így hát a suli minden egyes szegletével megismertettem. Egyszerűen fel sem tűnt nekem, hogy már az utolsó óra kicsengőjét halljuk, mikor a focipályát mutogattam neki.

𝙼𝚎𝚜𝚎́𝚕𝚘̋ 𝚜𝚣𝚎𝚖𝚜𝚣𝚘̈𝚐𝚎

Will és Sky már az iskola legmélyebb zugait is bejárták, mikor megszólalt a többi diák számára életmentő csengőszó. A fiú elgondolkodott egy pillanatra, majd hozzászólt a lányhoz:
~ Hé... Ma suli után én, a srácok és Max gyűlést tartunk Wheeleréknél. Tudod, ők a barátaim és örülnék ha megismernéd őket- mutogatott kezeivel.
~ Igazán nagyon szívesen megismerem őket, biztos nagyon kedvesek!- vigyorgott a lány, de aztán gúnyosan hozzátette, persze csak viccből- De miért szeretnéd?
A srác lefagyott egy pillanatra, alig bírt megszólalni. Azt csak nem mondhatja hogy
,,Hát mert iszonyat szép, csinos és kedves lány vagy és lehet bejössz egy kissé", szóval gyorsan átgondolt egy szöveget és azt mondta helyette:
~ Mert ők is biztos szívesen megismernének,  főleg Max. Vele biztos jóba lennél! Meg hát abból ítélve amennyire ma megismertelek nagyon jó fej vagy, meg minden szóval...
Ha van esetleg kedved....- mondta félénken, aztán mikor a lány mosolyogva bólintott elmondta a címet.
Ekkor már hallották is a dudát a parkolóból. Megjöttek Skyért. Elbúcsúztak egymástól, majd a lány a kocsi, Will pedig a bejárat felé indult meg ahol a többiek már vártak rá.
~ Na? Milyen volt a túra?- kérdezte Lucas- Milyen az új csaj?- vonogatta szemöldökét.
~ Öhm...- pirult el Byers- N..nagyon kedves és vicces lány meg persze nagyon..- szépet akart mondani, de gyorsan magábafolytotta a szót mielőtt még kikotyogott volna valami olyasmit, amit a legkevésbé sem akart- semmi.
~ Oh igazán?- vigyorgott betegesen Max, és oldalbabökte Willt. Erre ő csak a szemét forgatva tiltakozni kezdett, de természetesen nem hagyták azután se nyugodni, hogy kijeletette: neki ugyan nem tetszik Skylar Benward (áh, ugyan már).
~ Ki mondta hogy tetszik? Csak azt kérdeztük milyen!- mondta vigyorogva Dustin, mire a fiú olyan vörös lett mint egy paradicsom.
~ Nem...nem én nem úgy...-mentegetőzött.
~ Jaj, nyugi tudjuk hogy nem jön be!- nyugtatta Mike, habár mikor Will elfordult, halvány mosoly jelent meg az arcán. Hátha rosszul ismerték ki barátjukat... Hátha nem is másabb mint ők.

𝚂𝚣𝚒𝚊𝚜𝚣𝚝𝚘𝚘𝚘𝚔! 𝚁𝚎𝚖𝚎́𝚕𝚎𝚖 𝚑𝚘𝚐𝚢 𝚎𝚍𝚍𝚒𝚐 𝚝𝚎𝚝𝚜𝚣𝚒𝚔 𝚗𝚎𝚔𝚝𝚎𝚔 𝚊 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢, 𝚎𝚐𝚢-𝚔𝚎́𝚝 𝚟𝚒𝚜𝚜𝚣𝚊𝚓𝚎𝚕𝚣𝚎́𝚜𝚗𝚎𝚔 𝚗𝚊𝚐𝚢𝚘𝚗 𝚘̈𝚛𝚞̈𝚕𝚗𝚎́𝚔 𝚊 𝚟𝚎́𝚕𝚎𝚖𝚎́𝚗𝚢𝚎𝚝𝚎𝚔𝚔𝚎𝚕 𝚔𝚊𝚙𝚌𝚜𝚘𝚕𝚊𝚝𝚋𝚊𝚗, 𝚑𝚘𝚐𝚢 𝚝𝚎𝚝𝚜𝚣𝚒𝚔 𝚎 𝚊𝚖𝚒𝚝 𝚘𝚕𝚟𝚊𝚜𝚝𝚘𝚔, 𝚏𝚘𝚕𝚢𝚝𝚊𝚜𝚜𝚊𝚖 𝚎, 𝚟𝚊𝚐𝚢 𝚎𝚜𝚎𝚝𝚕𝚎𝚐 𝚓𝚊𝚟𝚒́𝚝𝚜𝚊𝚔 𝚎 𝚟𝚊𝚕𝚊𝚖𝚒/𝚗/𝚔𝚎𝚗😊😊
𝙰 𝚔𝚘̈𝚟𝚒 𝚛𝚎́𝚜𝚣𝚋𝚎𝚗 𝚝𝚊𝚕𝚊́𝚕𝚔𝚘𝚣𝚞𝚗𝚔😘

Miért nem ismertelek előbb?Where stories live. Discover now