*5.Bölüm*

5.8K 368 108
                                    

(Uraz Doğan)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Uraz Doğan)

Yazar'ın Anlatımından

Genç kız eve girdiğinde annesine gözükmemeye çalışarak hemen kızlarla odaya girdi. Bütün olayları tek tek anlattı.

"Yanımızdan ayrılmayacaklarmış birde bu yetmezmiş gibi tehdit etmişler ya!"

Hera sinirle odada volta atarken Akasya sessizce düşünceleriyle boğuşuyordu.

"Peki ne yapacağız?"

Begüm ateş topu gibi oradan oraya savrulan kardeşine baktı.

"Bilmiyorum. Allah kahretsin ki hiç bir şey bilmiyorum."

Akasya yerden çektiği gözlerini kızlara dikti. Sesini olabildiğince sakin tutmaya çalışarak konuştu. Çünkü aralarında en mantıklı hareket etmeye çalışan kuşkusuz Akasyaydı.

"İkinizde bir durun. Nasıl olsa o asalaklarla aynı okuldayız elinde sonunda konuşacağız."

Kızlar kafalarıyla onayladıklarında bir şey demeden hepsi kendi köşesine çekildi. Sanki anlaşmışlar gibi sessizliğe gömülüp gittiler.

5 saat önce

Uraz kızlara doğru atak yapacak olan arkadaşlarını ellerini kaldırarak durdurdu.

"Durun. Bırakın gitsinler."

Doruk kaşlarını çatarak arkadaşına döndü.

"Uraz ya gidip birilerine öterlerse. Biliyorsun bir sürü düşmanlar var. Az önce dövdüğün çocukta sana, bize ihanet edip Egemen piçinin adamı oldu."

Uraz'ın gözleri yavaşça yerde baygın yatan çocuğa kaydı. Arkadaşlarını engelledikten hemen sonra birkaç adamını arayıp aldırttı önünde duran yaralı genci.

"Merak etmeyin kimseye bir sikim söyleyemezler onlar bu korkuyla."

Ardından Uraz'ın gözleri zevkle kısıldı ve sinsice gülümseyip iki arkadaşına baktı.

"Hem bir tanecik arkadaşlarımızla aynı okuldayız. Nereye kadar kaçacaklar?"

Doruk ve Enis'de gülümsediğinde Uraz konuşmaya devam etti.

"Yarın okulda en müsait zamanda gidicez konuşacağız şunlarla. Yanımıza almak zorundayız. Dediğiniz gibi birilerine konuşma riskini göze alamayız. Bizi dibe çekmek için bu kızları kullanabilirler."
"Kesinlikle. Diyelim ki ikna olmadılar."

Uraz kaşlarını çatarak hızla Enis'e döndü.

"Öyle bir hakları yok!"
"Tamam lan sakin ol. Az kontrol et olum şu öfkeni!"

Sınıfın Ardında (Tamamlandı ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin