*9.Bölüm*

5.1K 332 98
                                    

(Doruk ve Begüm)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Doruk ve Begüm)

Yazar'ın Anlatımından

Hera sınıftan çıktığında akmak için direnen göz yaşlarını zorda olsa geri gönderdi. Uraz için tabii ki ağlamayacaktı. Ne düşünürse düşünsündü o öyle düşünüyor diye o asla öyle biri olmazdı. Sınıfa çıktığında kızların çok tatlı bir kızla muhabbet ettiklerini gördü. Yeni mi gelmişti acaba?

"Hera gel bak Ada ile tanış."

Begüm kapıda onlara bakan Hera'yı yanına çağırdı.

"Merhaba sende bizim gibi yeni misin?"
"Yok hayır. Sadece üç gündür okula gelemiyordum annemin rahatsızlığından dolayı.
"Geçmiş olsun. İyi  bari bende dört kız altı erkek var sanıyordum. Şimdi beş kız beş erkek olduk."

Ada gülümsediğinde Hera'da gülümsedi. Akasya Hera'ya 'ne oldu?' Dercesine göz kırptığında Hera'da eliyle boşver anlamında bir işaret yaptı. Zil çaldığında hepsi yerlerine geçti.
Hararetli geçen matematik dersinden sonra hoca son on dakika sınıfın haline acıyıp boş bıraktı. Bu sefer Ada hemen bu üç kızın yanına attı kendisini.

Hera gülümseyerek aralarına sıkışan Ada'ya baktı. Çok sıcak kanlı bir kızdı. Bunu yüzüne bakınca anlamak mümkündü. Arkasında oturan kendisini beğenen cırtlaklar gibi değildi.

"Okul hakkında öğrenmek istediğiniz bir konu var mı?"

Kızlar birbirlerine bakıp kıkırdadılar.

"Şu 12/C de ki üçlü grup hakkında bir şeyler bilsek yeter."

Akasya göz kırptığında Ada gülümsedi.

"Ha bizim çocuklar."

Üçüde şaşkınca Ada'ya baktılar.

"Bizim çocuklar derken?"

Hera kaşlarını havaya kaldırıp beklentiyle Ada'ya baktı.

"Ben onların dördü ile de yakın arkadaşım."
"Şaka?"

Akasya şokla Ada'ya bakmaya devam etti.

"O psikopatlarla nasıl anlaşıyorsun? Ayrıca dördü derken?"

Ada küçük bir kahkaha patlattığında tekrar şaşkın şaşkın kendisine bakan kızlara minik bir tebessüm gönderdi.

"Aslında hiç göründükleri gibi değillerdir. Ben yani aslında Sarp sayesinde tanıştım daha sonra hepsi olmayan erkek kardeşim gibi oldular."
"Sarp kim?"

Ada bakışlarını oturdukları sıraya çevirdi.

"Doruğun erkek kardeşi."

Kızlar duyduklarıyla bir kez daha şok olurken zil çaldı.

"Tamam bakmayın bana öyle gelin bahçeye çıkalım her şeyi anlatacağım size."

Kızlar kahvaltıyı bile umursamadan Ada'nın anlatacaklarına odaklanıp bahçeye çıktılar. Boş çardağa oturduklarında hepsi Ada'yı karşısına oturttu.

Sınıfın Ardında (Tamamlandı ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin