*7.Bölüm*

5.4K 356 66
                                    

(Enis Atay)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Enis Atay)

Yazarın Anlatımından

Hera Uraz'ın dediği cümle ile bakışlarını yere indirdi. Oda farkındaydı tehlikede olduklarının sadece bunu dillendirmek hoşuna gitmiyordu.

"Biliyorum" diye mırıldandı genç kız. Uraz gözlerini Hera'nın çehresinde gezdirdi. Ne kadar sinir etsede, dik başlı olsada bugün sergilediği davranıştan sonra anlamıştı temiz kalbini, vicdanını.

Begüm Doruğun pansumanını bitirince tam kalkacaktı ki eline dolanan sıcak el ile bakışlarını Doruğa çevirdi. Yakışıklıydı. Birçok kızın iç çekmesini sağlayacak kadar yakışıklıydı.

"Bir sorun mu var?"

Begüm o kadar içten ve yumuşak tonda sormuştu ki soruyu Doruk o an bir sorununun olmasını istedi.

"Teşekkür ederim."

Yere bakarak mırıldanan Doruk nedense ilk defa bir kızdan çekinmişti. Tuhaf hissetmişti. Çünkü her yaralandığında dikkatle ona pansuman yapan biriyle karşılaşmamıştı.
Begüm Doruğun çekingen tavırlarını görünce istemsizce gülümsedi.
Oda elini Doruğun elinin üstüne koydu.

"Rica ederim sonuçta artık arkadaşız öyle değil mi?"

Doruk elinin üstüne konulan küçük ellere baktı. Ardından minik bir tebessüm gönderdi. Bu anın fazla uzadığını fark ettiklerinde de ellerini çektiler.

Akasya kremin kapağını kapatıp buzu da yavaşça koydu.

"Ah! Yavaş be kızım!"
"İyi yumruk yemişsin yalnız."

Uraz ve Doruk Enis'e bakıp sırıttığında Enis ikisine de kaşlarını çatıp baktı. Ardından titizlikle yüzüne buzu koyan mor kafaya çevirdi gözlerini. Ne kadar kavga etseler anlaşamasalarda Enis bayılıyordu Akasya'yla uğraşmaya. Saçlarına çirkin demişti ama asla öyle düşünmüyordu. Hatta ilk gün dikkatini çeken şey bu mor saçları olmuştu. Ona çok yakışıyordu.

Akasya bilerek buzu Enis'in yüzüne bastırdığında Enis bir kez daha inledi.

"Bilerek yapıyorsun değil mi?"
"Domuzlara bir şey olmaz."
"Sen bana domuz mu dedin?"

Akasya 'salak mısın?'bakışı attığında Enis sinirle mırıldandı ancak bütün herkes duymuştu ve o an kızlar Enis'in dediği şeyden sonra direk Akasya'ya bakmıştı.

"Aile terbiyesi almayınca böyle oluyor demek ki?"

Akasya'nın eli duyduğu cümle sonunda donup kaldı.
Aile terbiyesi almamış demişti Enis ona. Boğazında ki yumruyu gidermek için yutkundu ve elinde ki buz dolu poşeti koltuğa bıraktı. Ardından dolan gözlerini kendisini izleyen renkli gözlere çevirdi.

Sınıfın Ardında (Tamamlandı ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin