(Akasya ve Enis)
Hera'nın Anlatımından
Hepimiz Urazlar'ın evinde oturmuş sessizce etrafa bakıyorduk. Daha doğrusu biz ayakta sinirle onlara bakarken Uraz ve umursamaz arkadaşlarımız sakince birbirlerine bakıyorlardı.
"Biriniz konuşacak mı artık?!"
Begüm'ün sabrı buraya kadardı. En sonunda patlayacaktık zaten ama bunu bizden önce benim biricik kardeşim yapmıştı.
"Ortada pek bir olay yok aslında."
Doruk'un rahat tavrıyla daha da sinirlenen Begüm kızgın gözlerini Doruk'un çehresinde gezdirdi.
"Bu yüzden tek ağzı yüzü yamuk sen karşımda oturuyorsun değil mi Beyefendi?"
"Ağzı yüzü yamuk deme şimdi sen birde o orus.."Sarp dirseğini Doruğun koluna vurunca Doruk anında sustu.
"Yavaş be oğlum biz bize değiliz kızlar var."
"Doğru bir an kaptırdım kusura bakmayın kızlar ama alışacaksınız.""Alışmak mı? Oho ben çoktan alıştım ya keyfine bak sen."
Akasya Dorukla şakalaştığında Dorukta ona göz kırparak gülümsemişti.
"Maçın Galibi kim peki?"
Enis merakla bize bakarak soru sorduğunda bizde kendimizi çoktan boşta olan koltuklara atmıştık. Uraz'a kısa bir bakış attığımda elinde telefonuyla uğraştığını bizi dinlemediğini fark ettim.
"Kavga başlamadan son sayıyı attık hakemde sayıyı saydığında galip biz olduk zaten ondan sonrası kargaşa."
Enis Begüm'ü kafasını sallayarak onayladı. O an gürültülü bir gök gürlemesi ile oturduğum yerden sıçradım. Uraz telefonundan kafasını kaldırarak bana baktı ve çarpık bir şekilde gülümseyip tekrar telefonuna döndü. Ne olmuştu ki şimdi?
Hala saf saf ona bakarken telefonuma gelen bildirim sesi ile telefonumu elime aldım.Mesaj atan Urazdı?
*Gök gürültüsünden mi korkuyorsun sen? :)
' Hayır tabii ki.
*Hı hı az önce sıçrayanda bendim zaten.
' Boş bulundum
*Sen öyle diyorsan öyle olsun kedicik
'Öyle zaten kendini beğenmiş.
*Kendini beğenmiş değil de yakışıklı diyecektin sanırım😜Başımı telefondan kaldırıp Uraz'a baktım oda hissetmiş gibi bana bakıp gülümsedi ve telefonunu kapattı. Telefon numaramı Ada'dan aldığını öğrenmiştim hemde gizlice! Bunu beni aradığı gün Ada sinirle yolda söylemişti.
" Ee gençlik ne yapalım?"
Sarp'ın sorusuyla Ada hiç oralı olmadı. Ancak Sarp'ın gözleri bir saniye bile Ada'nın üzerinden çekilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınıfın Ardında (Tamamlandı )
Genç Kız EdebiyatıHer şey çok güzel giderken bir anda bütün düzen tepetaklak olursa? Babasının yaptığı bir hata yüzünden hayatı mahvolmuş iki kız kardeş ve kuzenleri. Beklemiyorlardı bunu hemde hiç! Yeni taşınılan bir şehir, yeni bir mahalle yeni bir okul. Peki ya...