(Hera ve Uraz)
Hera'nın Anlatımından
Öpücük olayından sonra bir gün geçmişti ve kızlara dayanamayıp anlatmıştım. Buna Ada'da dahildi. Kızlar benden daha heyecanlı davranıp Ada'yı aramışlardı oda detayları almak için soluğu bizim evde almıştı.
"Vay be Uraz'a bak sen. Alev'e bile bu kadar yakın olduğunu görmemiştim."
Ben kaşlarımı çatarken kızlarda bana gülüyordu. Ne yani cidden o sülük kız ile aralarında daha önceden bir şey var mıydı?
Akasya ve Begüm ayaklarını yatağa uzatırken bir yandan da bana sırıtarak bakıyorlardı.
"Şöyle bakmayın. Anlık oldu biliyorum. Eğer aramızda bir çekim olsaydı arardı mesaj atardı öyle değil mi?"
Begüm kafasını sallarken Akasya'da bana katılmıştı.
"Gerçi doğru söylüyorsun Uraz bu. Süründürmek var yüz vermek yok."
Ada'nın sözleri ile kahkaha atarken bir anda telefonum çalmaya başladı.
Telefonum Akasya'nın yatağının yanında ki küçük komidinde duruyordu.
Akasya telefonumu alıp gözlerini kocaman açtı."Lan! Uraz arıyor."
Begüm içtiği suyu püskürtürken bir yandan da bilmiş bakışlarını bana gönderiyordu. Cidden iti an çomağı hazırla yani!
Telefonu hemen havada kapıp açtım.
"Hoparlörü aç."
Ada'nın fısıldaması ile hoparlörü açtım.
"Hera. Nasılsın?"
Kalbim maratona girerken Begüm elini kalbine koyarak benim ses tonumu çıkartmaya başladı.
"Ah heyecandan eriyor be Uraz ne yapsın?"
Akasya eliyle ağzını kapatırken bende bir yandan Uraz'a cevap verip Begüm'e de ters bakışlar atıyordum.
"İyi çantamı hazırlıyordum bende malum saat birde maç var. Sen nasılsın?"
"İyi işte ya bende seni merak ettim bugün maçta varya.""Senii meraak etmiişş"
Akasya ve Ada ağzını yaya yaya konuştuğunda gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
"Uraz hadi be oğlum gel artık kızlar bekliyor."
Doruğun arkadan gelen sesiyle erkekler kahkaha atarken hepimiz kaşlarımızı çatarak telefonu daha dikkatli dinlemeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınıfın Ardında (Tamamlandı )
ChickLitHer şey çok güzel giderken bir anda bütün düzen tepetaklak olursa? Babasının yaptığı bir hata yüzünden hayatı mahvolmuş iki kız kardeş ve kuzenleri. Beklemiyorlardı bunu hemde hiç! Yeni taşınılan bir şehir, yeni bir mahalle yeni bir okul. Peki ya...