15

2.1K 249 86
                                    

Karanlık Lord, Harry'i kendi tarafına çektikten sonra okula devam etmek zorunda değildi. Ancak Hogwarts koridorlarında dolaşmayı sevdiği için okula devam etmeye karar vermişti. Ayrıca okulda yapacağı son bir iş vardı. Büyük planlarını uygulama zamanı yaklaşıyordu. Harry ve Draco'nun yedinci yılının, dolayısıyla Karanlık Lordun okuldaki ikinci yedinci sınıfının başında, Severus'un odasını ziyaret etti.

Severus, artık bir delikanlı gibi görünen Thomas Harper'ı saygıyla selamladı. Karanlık Lord eliyle oturmasını işaret etti. "Uzun kalmaya niyetim yok Severus." dedi  ve Severus'un çalışma masasının önündeki koltuğa oturdu. Ellerini birleştirdi ve tekrar açtığında sağ avucunda cam bir kavanoz vardı. Kavanozun içinde tek bir çiçek büyüyle havada asılı duruyordu. Beyaz, pembe benekli çiçek oldukça sıradan bir görünüme sahipti. Ancak Severus Snape Lordun özenle sakladığı bir eşyanın asla sıradan olamayacağını gayet iyi biliyordu.

Karanlık Lord çiçeği masanın üzerine bıraktı. "Bu çiçek son derece önemli ve nadir bulunuyor. Tüm yaz boyunca onu Haiti dağlarında bizzat aradım. Sakın boşa harcamaya cüret etme."

Severus şaşkınlıkla sordu. "Haiti mi?"

"Karayip Denizi'ndeki bir ada." diyerek onu bilgilendirdi Karanlık Lord. Ardından elini çevirdiğinde elinde bir parşömen oluşmuştu. Parşömeni Severus'a uzattı. Severus parşömeni açtığında Lodun itinayla yazılmış italik el yazısını tanıdı.

"Senden bu tarife uyarak bir iksir hazırlamanı istiyorum. Bu iksir oldukça önemli, sadece bir kez hazırlayabilirsin. Zira önündeki çiçek beş yılda bir açıyor ve benim bulabildiğim tek çiçek."

Severus yutkundu. Lordu gerginlikle onayladı. Duygularını belli ettiği nadir anlardan birini yaşıyorlardı. "Bu iksir ne için?" diye sordu.

Karanlık Lord sinsice gülümsedi. "Bilmen gerekmiyor." diye cevapladı onu. "Ancak iksiri hazırladığında öğreneceksin, tüm dünyayla birlikte. Maalesef bunun için en az sekiz ay beklemen gerekecek zira iksirin hazırlanışı sekiz ay sürüyor."

Severus Snape şaşkınlıkla elindeki tarife baktı. Bu kadar uzun süre hazırlanan iksirler genellikle büyük dikkat gerektiren aşırı karmaşık iksirler olurdu. Beklediği gibi tarifi incelediğinde Lordun ayrıntılı açıklamalarına rağmen karmaşık bir iksir olduğunu gördü. Ancak daha önce böyle bir iksirle karşılaşmamıştı, iksir biliminin ustası olmasına rağmen.

"Daha önce böyle bir tarif görmemiştim."

"Elbette görmedin Severus. Zira tarifi ben geliştirdim."

Böylece tüm dünyayı karmaşaya sürükleyecek iksir Severus Snape'in ellerine teslim edilmişti. Karanlık Lord'un uzun yıllardır ölüm yiyeni olan iksir ustasının bile elindeki iksir tarifinin dünyayı ne denli büyük bir kaosa sürükleyeceğinden haberi yoktu.

**

Harry ve Draco, beşinci sınıfa geçtikten sonra birer çocuk olmaktan birer ergen çocuk olmaya dönüşmüşlerdi. Karanlık Lord iki yıldır onların ergenliklerini çekiyordu. Normalde iyiydiler, hoştular ama mesele kızlara gelince iki birer salağa dönüşüyorlardı. 17 yaşında olmaları ve büyücü yasalarına göre birer yetişkin olmaları onların hala birer ergen olduğu gerçeğini değiştirmiyordu.

Hermione, Harry'e iksir dersinde geçen ders hazırladıkları iksirle ilgili bir soru sorup Gryffindor tarafına geri dönmüştü. Lily Potter tarafından küçük yaşlardan beri iksir yapımında eğitilen Harry döneminin en iyi iksir öğrencisiydi. Tabi bu, aslında Karanlık Lord olan Tom gerçek yeteneklerini sakladığı için böyleydi.

Draco, genç cadının Gryffindorların arasına dönmesiyle Harry'nin karnına hafif bir dirsek geçirdi. "Ne zaman ona açılmayı planlıyorsun? Neredeyse mezun olacağız. Mezun olduktan sonra uygun bir fırsat bulman çok zor."

Back to HogwartsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin