23. Bölüm : ONSUZ

42.7K 1.2K 693
                                    

Onsuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onsuz

Tek bir cümle ile insanın nutku tutulur muydu? Tek bir cümle ile insanın yüreğine taş oturur muydu? Tek bir cümle ile insanın algıları kapanır mıydı? Benim kapanmıştı.

An itibari ile vücut fonksiyonlarım çalışmıyordu. Söylediği o lanet üç kelime beynimde yankılanıyordu. Hissettiklerimin hepsi üst üste geldi. Hemde herşey. Ne yapacağımı şaşırmıştım. Ne hissedeceğimi şaşırdım resmen. Sertçe yutkundum ve bi elim yumruk olmuştu. Ona bakacak cesareti bulamadım kendimde. Olmadı.

Evet, resmen bana aşık olmuştu.

„Nasıl oldu bilmiyorum." Boğazını temizledi ve konuşmaya devam etti. „Ama kendimi sana çok fena çekilirken buldum bi anda."

Gözlerimi sıkıca sıktım ve kafamı duvara vurmamak için büyük çaba sarf ettim.

Vurma Liya.

„Düşündüğüm tek şey sendin. Senin varlığındı. İlk seni bedenin için istedim ve allah kahretsin ki Kübra ile sevişirken seni hayal ettim! Ama hala seni istiyordum yanımda. O an anladım ki benim istediğim tek şey senin tenin değildi. Ben seni istiyormuşum... Herşeyinle istiyormuşum ben seni..." Güldüğünü duydum. Ama bu çok kısa sürdü. "Ben hiç tatmadığım duyguları senin yanında tattım hayatımda. Ben senin yanında tekrar bişeyler hissetmeye başladım, küçük."

Yaptığı itiraflar göğüsümde derin bir delik açtı. Gözlerim doldu ve dişlerimi sıktım. Onları akıtmak istemiyordum. Dudaklarımı birbirine bastırdım sert nefesler alıp verdim sakinleşmek adına.

„Ya şimdi arkanı dönmeden çıkıp gidersin, ya da eğer gerçekten benden gitmek istemiyorsan gelirsin ve beni öpersin. Seçim senin."

„Sus!" dedim sertçe ansızın. Hıçkırdım ve ellerimi başıma koydum. Kafam allak bullaktı. Çıldırmasam iyidi!

„Hadi karar ver!" diye bağırdı o da aynı şekilde.

Hiç bişey olmamış gibi onunla kalamazdım.

O beni taciz etmemiş gibi, karşımda insan öldürmemiş gibi, benim canını yakmamış gibi davranamazdım. Çünkü bu yaptıkları dünmüş gibi geliyor bana.

Ondan gitmek istiyordum. Yani bunu yapacaktım. Onun ne hissettiğini umursamayacaktım. Soğukkanlı olmak zorundaydım. Gitmek zorundaydım!

Birbirimize iyi gelmiyorduk.

Hiç iyi gelmiyorduk.

Bitmek zorundaydı. Başlamadan bitmesi ikimiz için de en iyisiydi.

Kafamı olumsuz anlamda salladım ve hıçkırıklarımın hepsini yuttum ses çıkarmadan ağladım. Bi kaç saniyenin ardından derince bir nefes çektim ve o nefesi geri verdim. Bi adım atarak artık kapı pervazını geçmiştim. Sadece bi kaç adım atacaktım ve gidecektim. Bu kadar zor olmamalıydı.

Mahkumiyet (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin