Uzun bir bölüm olduuu. İyi okumalar!
Oyun
Sabah, dişarıdan gelen tekerlek seslerine gözlerimi açtığımda uzun süre gözlerimi kırpıştırmakla uğraştım. Kollarımı ve bacaklarımı iyice uzatarak bedenimi esnettiğimde ensedim. Odama baktığımda kapımın açık olduğunu gördüm. Yatağımda oturur hale geldiğimde yerdeki kiyafetlere baktım.
Erkek kiyafetlerine. Üstelik Alihan'a ait olanlarından.
Kaşlarımı çatıp gözlerimi ovaladığımda çıplak ayaklarımla yere bastım. Odamdaki ebeveyn banyosundan gelen su sesini işitmemle kafamı oraya çevirdim ama sadece beyaz kapıyı gördüm.
Sanırım benim banyomda duş alıyordu.
Benim de duş almam gerekiyordu.
Bende duşa girecektim o halde.
Derin bir nefes alıp ebeveyn banyosunun kapısını araladım. Su sesinden dolayı duymamıştı sanırım ve duşa kabinin perdesi kapalıydı. Yani beni görmemişti de.
Üzerimdeki siyah atleti çıkardığımda üst kısmım tamamen çıplak kalmıştı. Altımdaki saten şortu da çıkardım ve topuz yaptığım saçlarımı açtım. Son olarak iç çamaşırımı da çıkardım. Duşa kabinin perdesini açtım fakat arkadan girdim. Ali perdenin hareketlendiğini hissetmiş olmalı ki omzunun üzerinden bana baktı.
Gözlerim gözlerinden ayrılmadı. Çıplak vücuduna gözlerimi bile değdirmeden boş boş ona bakıyordum. Onun gözleri, mavilerimi biraz izledikten sonra arsızca çıplak bedenime indi. Göğüslerime bakarken düz bir çizgi halinde olan dudakları aralandı. Karnıma, kasıklarıma ve en son olarak özel noktama baktığında yutkundu ve gözleri tekrar gözlerimi buldu.
Rahatsız olmayarak yanına yürüdüm. Duş başlığının altına ikimiz de sığamayacağımız için o geriye çekildi. Fazlasıyla sıcak olan su tenimi yakarken yüzümü duş başlığına doğru kaldırdım.
Kalçalarımı kestiğini hissediyordum. İçi giderek bedenimi izlediğini hissediyordum.
"Neden benim banyoma girdin?" diye sordum şampuanıma uzanırken. "Aşağı kattada var bir tane."
"Buraya girmek istedim." dedi.
Şampuanı saçlarıma ve bedenime iyice yayarken ona döndüm. Biraz ötemde durmuş bana bakıyordu. Gözlerim çıplak vücuduna indiğinde ıslak tenine, kaslarına baktım ve en son olarak o bölgesine baktım. Daha sonra gözlerim Ali'yi bulduğunda muzip bir ifade ile bana baktığını gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahkumiyet (+18)
Aventura❗️Kitap ağır cinsellik ve vahşet içerir❗️ ... "Söz verebilir misin, Liya?" "Sana söz veriyorum, seni sevmekten asla vazgeçmeyeceğim. Senden vazgeçtiğim gün, kendimden vazgeçtiğim gün olur ve o gün canımın bir değeri kalmaz çünkü ben seninle hayat bu...