Part - 6

17.8K 2.3K 109
                                    

Unicode

မှတ်ချက်(၁) : နင်ပေါ်လာသေးတယ်ပေါ့! Official Page ရေ!

မှတ်ချက်(၂) : တစ်လျှောက်လုံး Viewer တက်အောင် Stream နေတာကို နင်က ခုမှပဲ ပေါ်လာ နေလိုက်!

မှတ်ချက်(၃) : ဒါက First Kiss ရိုက်ဖို့အတွက် လုပ်နေတာမလား! ကြိုက်တယ်!

မှတ်ချက်(၄) : Camera Angle တွေနဲ့ မလှည့်စားနဲ့နော် နင်တို့!!

ဓာတ်ပုံအချို့အောက်တွင်ဖြစ်သည်။ ရှိန်းခွန်း CP ၏ ပရိတ်သတ်များ သောင်းကျန်းနေခြင်းဖြစ်၏။ ထိုပုံ များသည် ရိုက်ကူးရေး Page မှ တင်ပေးသည့် ရှိန်းစစ်မာန်နှင့်စဝ်ခွန်းစတို့၏ ဓာတ်ပုံများဖြစ်သည်။

အဝေးပြေးကားပေါ်တွင် ရှိန်းစစ်မာန်နှင့်စဝ်ခွန်းစသည် အတူထိုင်နေပြီးနောက် စဝ်ခွန်းစက ရှိန်းစစ်မာန် ပခုံးကို မှီ၍အိပ်နေခဲ့ပြီး ရှိန်းစစ်မာန်ကလည်း စဝ်ခွန်းစခေါင်းလေးကို ပြန်မှီ၍ အိပ်နေသည့်ပုံဖြစ်သည်။ ပိုဆိုးတာ က သူတို့က စောင်ကိုတောင် အတူတူထပ်ခြုံထားလိုက်သေးတယ်! ဒါက Fan တွေကို စိန်ခေါ်လိုက်တာပဲ!

မှတ်ချက် (၁၀) : စောင်အောက်က ပုံပေး!! စောင်အောက်မှာ ဘာလုပ်နေကြတာလဲ!!!

မှတ်ချက် (၁၂) : ဒါ အများသုံးယာဉ်နော်!!!

ထိုတစ်ပုံတည်းဖြင့် မပြီးသေး...။

နောက်တစ်ပုံဖြစ်သည်။

ထိုပုံထဲတွင်တော့ စဝ်ခွန်းစက ကားရပ်နားသည့် နေရာတစ်ခုတွင် အိပ်ချင်မူးတူးဖြင့် မျက်လုံးပွတ်နေပြီး ရှိန်းစစ်မာန်က Snow Tower ဖောက်ကာ စဝ်ခွန်းစ မျက်နှာကို သေချာသုတ်ပေးနေပုံဖြစ်သည်။

မှတ်ချက် (၂၃) : များလိုက်တာ! နည်းနည်းနောနော ခွေးစာတွေလားဟမ်!

မှတ်ချက်(၂၄) : ဂျင်းတွေကများလိုက်တာ! ဒါပေမဲ့လည်း ငါ ဂျင်းကြိုက်တယ်ဟဲ့!

မှတ်ချက်(၂၅) : Queen! နင်! ငါတို့ ကိုကို ကို အဲ့လောက်ခိုင်းစရာလားဟမ်! ဂျင်းက တော်တန်ရုံ ပဲပေါ့! ကြိုက်တယ်ရှင်... ကြိုက်တယ်ရှင်...

မှတ်ချက်(၂၆) : မီယမ်မာကြီးမှာ သဘောၤခုတ်မမောင်းဘူးလို့ ကြွေးကြော်ထားပေမဲ့ Queen ရဲ့ များပြားလှတဲ့ ဂျင်းကြောင့် ငါ့သမာဓိတွေက ယိုင်နဲ့ချင်လာပြီ! ဟေ့ ပေးညားလိုက်တော့! မင်္ဂလာခန်းမစရိတ် ငါတို့စိုက်မယ်!

I love you First! [Own Creation]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora