ep1💜

10.2K 573 9
                                    

တက္ကသိုလ်တစ်ခုရဲ့အဆောင်အတွငိးမှာ Love Fighter ဆိုတဲ့gameကို log in၀င်ပြီး တိုက်ခိုက်ရန်အဆင်သင့်ပြင်နေသောကောင်လေးတစ်ယောက် ရှိသလို အိမ်တော်တစ်ခုရဲ့ အခန်းအတွင်းမှာ တက္ကသိုယ်စတက်ရန်ပြင်ဆင်နေတဲ့ကောင်လေးတစ်ယောက်ရှိတယ်။

ကျန်းချန် "ဟေ့ကောင်ကျန့်ကျန့် မင်းကို ဖေးဖေးက မက်မွန်ပင်အောက်မှာစောင့်နေမယ်တဲ့ကွ မင်းကိုစာပို့တာမရလို့ ငါ့ပြောခိုင်းတာ"

ရှောင်းကျန့် "အေးပါကွာသွားလိုက်မယ် မင်းတို့လည်းskillတက်အောင်ကျင့်နေကြအုံး"

စစ်ကျွေး "အေးပါကွာ သူ့ကိုယ်ကိုသူ severတစ်ခုလုံး top2ဆိုပြီး လေကျယ်နေ "

ရှင်းချန် "ဟုတ်ပ ငါတို့လည်းtop10ထဲမှာပါကွ Top1တောင်မရသေးဘဲလာပြီးတော့ ဟွန့်"

ရှောင်းကျန့် "မင်းတို့ကလည်းကွာ ငါက မင်းတို့skillတက်အောင်ပြောနေတာပါကွ မင်းတို့ကငါ့ဆိုပြောဖို့ကြည့်ပဲ ဗြဲ 😭"

(ဟုတ်ပကျန့်ကျန့်လေးပဲပြောနေကြတယ် အပျိုကြီးတို့နော်ကြည့်ကြပ်နေ😎)

ကျန်းချန် "မင်းငိုနေတာကြီးကလည်း ကြည့်မကောင်းပါဘူးကွာငိုမနေနဲ့နားညီးတယ်"

ရှောင်းကျန့် "ဘယ်သူငိုတာကရောကြည့်ကာင်းလို့လဲလို့ အူးဝါး ဗြဲ"

‌ရှင်းချန် "ကဲ ကျန်းချန်မင်းလည်းတော်တော့ ကျန့်ကျန့် မင်းလည်း ဖေးဖေးသွားတွေ့တော့သွား"

ရှောင်းကျန့် "ပြီးရော အပျိုကြီးအဲ့ကြောင့်လင်မရတာ ဟွန့် "

ကျန်းချန် "မင်းသေတော့မယ်"

စစ်ကျွေး "တော်ပါတော့ကွာ မင်းတို့နှစ်ယောက်တွေ့တိုင်းကိုက်နေကြ"

ရှင်းချန် "အငယ်ကတောင်၀င်ပြောနေပြီ မင်းတို့မရှက်ဘူးလား"

ကျန်းချန်,ရှောင်းကျန့် "ဘာကိစ္စရှက်ရမှာလဲ"

ရှောင်းကျန့် "တော်ပြီ ငါ့ချစ်သူဖေးဖေးနဲ့ပဲသွားတွေ့တော့မယ် အပျိုကြီးတွေနဲ့ရန်ဖက်မဖြစ်ဘူး😛"

ကျန်းချန် "မင်း ကျန်းချန်စိတ်လျှော့ စိတ်လျှော့"

(အဲ့လိုပါပဲ ကျွန်‌တော့သူငယ်ချင်းတွေက အားနေစကြတယ် ကျန်းချန်ကတော့ အစမခံဆုံးပေါ့ စိတ်လည်းတိုလွယ်တယ် အကိုရှင်းချန်ကျတော့ ကျွန်တော်တို့အဖွဲ့မှာအသက်အကြီးဆုံးပေမဲ့ ကိစ္စတွေကိုတည်တည်ငြိမ်ငြိမ်နဲ့‌ ဖြေရှငိးတက်တယ် ကျွန်တော်ကတော့ နည်းနညိးတော့ရှပ်ပြာရှပ်ပြာနိုင်ပေမဲ့ စာက‌တော့အတော်ဆုံး ကျန်နဲ့စစ်ကျွေးလကတော့ အငယ်ဆုံးလေးနဲ့ အရင့်ကျက်ဆုံး
ကျွန်တော်တို့အဖွဲ့က love Fighterဆိုတဲ့gameလေးမှာ squadလေးတစ်ဖွဲ့ပေါ့
ဖေးဖေးဆိုတာကတော့ ကျွန်တော့်ရဲ့ gameထဲကရညိးစားပေါ့ အပြင်မှာတစ်ခါမှလည်းမတွေ့ဘူးပေမဲ့ ဒီgameလေးက ရည်းစားလည်းထားလို့ရတယ် လတ်ထပ်လို့လည်းရတယ် ခုတော့ ကျွန်တ်ော့ ရည်းစားနဲ့သွားတွေ့လိုက်အုံးမယ် ဟူးရှငိးရတာမောလိုက်တာ)

Game LoveWhere stories live. Discover now