ep9💜

4.5K 382 8
                                    

Next day,

တစ်နေ့တာ အချိန်တွေသင်ကြားပြီးတော့  ကျောင်းသူ,ကျောင်းသားများလည်း အဆောင်ပြန်သူကပြန်ကြ,အိမ်ပြန်ကြတဲ့သူတွေပြန်ကြနဲ့ တက္ကသိုလ်ကြီးကစိုပြည်နေသည်။

At Night,

[ရိပေါ် "ကော ကျွန်တော် welcome နေ့ရောက်ရင် ကောကို suprise တစ်ခုပေးစရာရှိတယ်"

ရှောင်းကျန့် "ဟင် မောင်တစ်ကယ်လား ဘာပေးမှာလဲဟင်"

ရိပေါ် "ကောကလည်း supriseပါဆို ပြောလို့ရမလားလအဲ့နေ့ကြမှ ကြည့်တော့ ok"

ရှောင်းကျန့် "ဟီး ဟုတ်သားပဲ ပြောလို့ဘယ်ရမလဲ ကောကပဲ စောင့်ရမှာပေါ့ အိုခေပါဗျာ"

ရိပေါ် "ကောအဲ့နေ့ကျတော်တော်ချောနေမှာပဲ ကောကိုဘယ်သူမှမမြင်အောင်တောင်ဖွက်ထားချင်တယ်"

ရှောင်းကျန့် "မောင်ကလည်း ပိုလိုက်တာ"

ရိပေါ် "ကောကလည်းတစ်ကယ်ပြောတာ ဘာလဲမယုံဘူးလား"

ရှောင်းကျန့် "မဟုတ်ရပါဘူးဗျာ ယုံပါတယ် မောင်အဲ့နေ့ကျ ဘာအရောင်၀တ်မယ်စဉ်းစားထားလဲ"

‌ရိပေါ် "အွင် အပြာရောင်၀တ်မယ် ဘာလို့လဲကော"

ရှောင်းကျန့် "ဘာမှမဟုတ်ပါဘူး ဒီတိုင်းမေးကြည့်တာ"

ရိပေါ် "အွန်းပါ ‌ဟော ပြောရင်း ဟိုကောင်တွေတောင်တက်လာကြပြီ "

ရှောင်းကျန့် "ဟုတ်လား အဲ့ဆိုသူတို့ကိုခေါ်လိုက်လေ ကောလည်း ကောသူငယ်ချင်းတွေကိုခေါ်လိုက်မယ်လေ"

ရိပေါ် "ဟုတ်ကော"

ရှောင်းကျန့် "အကုန်စုံပြီဆိုတော့ တစ်ယောက်ချင်းစီမိတ်ဆက်လိုက်ပါအုံး"

ရှင်းချန် "ကျွန်တော်က Smile Kingပါ တွေ့ရတာ၀မ်းသာပါတယ်"

ကျန်းချန် "ကျွန်တော်ကတော့ purple Shine ပါ တွေ့ရတာ၀မ်းသာပါတယ်"

စစ်ကျွေး "ကျွန်တော်က young comboပါ တွေ့ရတာ၀မ်းသာပါတယ်နော်"

ရွယ်ယမ်တို့လည်းတစ်ယောက်ချင်းစီမိတ်ဆက်ကြသည်။

ရှောင်းကျန့် "ခုတော့ squadကြီးလည်း လူများလာပြီ ဒိတော့ ပြိုင်ပွဲလေးတစ်ခုလုပ်ရအောင် "

Game LoveWhere stories live. Discover now