ep13💜

4K 303 12
                                    

At Night🌃🌟🌙,

ရှောင်းကျန့် " အကိုတို့ ကျွန်တော်မောင့်ကိုအဖြေပေးလိုက်ပြီ"

ကျန်းချန် "ငါထင်သားပဲ မင်းတန်းပေးမယ်ဆိုတာ အဲ့ဒါတောင်မူမယ်ပြောနေသေး"

ရှောင်းကျန့် "ဟီး ကျန်းချန်ကလည်း ငါလည်းမူမလို့ပါပဲ မောင့်တော်ကီတွေမှာ ကြွေသွားလို့ကွ"

ကျန်းချန် "မင်းစိတ်ချမ်းသာပြီးရော"

စစ်ကျွေး " အကို ဘယ်သူလဲချောလားဟင်"

ကျန်းချန် "မင်းက သူများရည်းစားကိုဘာကိစ္စ ချောသလားမေးနေတာလဲ"

စစ်ကျွေး "အကိုကလည်း သိချင်လို့ဟာကို အကိုကျန့် ပြောပြနော်"

ရှောင်းကျန့် "မင်းကလည်းကွာမေးပါစေ စစ်ကျွေးမင်းသိရင် အံ့ဩမှာကွ "

စစ်ကျွေး "အကိုကျန့်ရယ် ပြောပါတော့ သိချင်ပါတယ်ဆိုဗျာ"

ရှောင်းကျန့် "၀မ်ရိပေါ်လေ"

စစ်ကျွေး "ဟင် ဒီနှစ်ရဲ့ The whole king၀မ်ရိပေါ်လား sever1 ကလေ"

ရှောင်းကျန့် "ဟုတ်တယ်ကွ ငါလည်းသိတုန်းကဆို အံ့ဩနေတာ ညနေကဆိုတော်သေးတယ် ၀မ်ချောင်ရောက်လာပြီး စကားပြောနာ ငါ့မှာတော့ ကျောချမ်းလွန်းလို့ တော်သေးတယ်ကွ မောင်ရောက်လာလို့"

ကျန်းချန် "အေးကွ အဲ့ကောင် ၀မ်ချောင် မင်းကိုဒုက္ခပေးသေးလား"

ရှောင်းကျန့် "တော်သေးတယ်ကွ ‌မပေးဘူး လာတောင်းပန်တာကွ"

ကျန်းချန် "ဘာအဲ့ကောင်ကတောင်းပန်တယ် အံ့ဩစရာ"

ရှောင်းကျန့် "ဟုတ်တယ် လမ်းတွေ့လည်းခေါ်မယ်လုပ်နေသေး ငါလည်း မြန်မြန်ပြန်အောင် အေးဆိုပြီးပြောလိုက်ရတယ်"

ကျန်းချန် "အေးကွာ အဲ့ကောင်နဲ့ မင်းဝေးဝေးနေ သူမင်းကိုမရိုးဘူးကွ သူများဆို ဒုက္ခပြန်ပေးတဲ့ကောင်က မင်းကို လာတောင်းပန်တယ်ဆိုတော့ သတိထားနော်"

ရှောင်းကျန့် "အေးပါကွာ မောင်လည်းပြောတယ် သူ့က်ုသတိထားတဲ့"

ကျန်းချန် "အေးပါ အပြင်သွားလည်း ရိပေါ်ကိုခေါ်သွား ဒါမှမဟုတ်ရင် ငါတို့နဲ့မှသွားကြားလား "

Game LoveWhere stories live. Discover now