ep3💜

5.4K 469 6
                                    

အခန်းကို၀င်၀င်ခြင်းကြားရတာတွေကတော့

Girl 1"ဟယ်ဟိုကောင်လေး လေးယောက်အဖွဲ့ကချောလိုက်တာဟာ"

Girl 2"ဟုတ်ပဟယ် ဒီနှစ်အတွက်The Whole Kingကတော့ သူပဲဖြစ်မယ်ထင်ထင်တယ်ဟေ့"

Girl 3"ဟဲ့ဘယ်ကောင်လေးလဲဟ အကုန်လုံးကချောနေတော့ ဟီး"

Girl 2"နင်ကလည်းဟာ ဟိုဆံပင်ခရမ်းလေးနဲ့တစ်ယောက်လေဟာ ပုံစံလေးကအချေtypeဟ ချောလိုက်တာဟယ်"

Girl 1"ဟုတ်တယ်ဟ အရင်နှစ်က The Whole Kingကလည်းအရမ်းချောတယ်ဆိုလားဟ မိန်းကလေးတောင်ရှုံးတယ်ဆိုလား"

Girl 3"အေးငါလည်းကြားတယ်ဟ ငါတော့ဒီကျောင်းတက်ရတာတန်တယ်ဟာ အဆင်လေးတွေကြည့်ပဲ"

ကျန်တဲ့နှစ်ယောက်လည်း‌ေခါင်းငြိမ့်ပြီး
ထောက်ခံကြသည်။

ရွယ်ယမ် "ဟေ့ရောင်တွေသူတို့ပြောတာကြားလား"

ကျင်းလင် "ကြားတယ်လေဘာဖြစ်လို့လဲ"

ရွယ်ယမ် "သူတို့ပြောမှ ငါ‌တောင်ခုချက်ချင်း အဲ့The Whole Kingကြီးကိုတွေ့ချင်လာပြီကွာ"

၀မ်နင် "မင်းကလည်းကွာ ပိုကိုပိုတယ် Welcomeကျတွေ့ရမှာပေါ့"

ရွယ်ယမ် "အေးကွာ Welcomeတောင်ရောက်ချင်လာပြီ ငါတို့သာပြောနာ ဟိုအချေကိုယ်တော်ကတစ်လုံးမှ ၀င်မပြောဘူး"

ရိပေါ် "ပြောစရာလိုလို့လား ငါမှစိတ်မ၀င်စားတာ "

ရွယ်ယမ် "အေးပါ နောက်မှလာပြီး အဲ့စီနီယာအကိုကြီးကိုကြွေပါတယ်ဆိုပြီး လာမပြောနဲ့ လုံး၀မကူညီဘူး"

ရိပေါ် "ဆော်းတီးပဲ ကြိုက်လည်းမကြိုက်ဘူး အကူညီလညိးမတောင်းဘူး "

အကုန်လုံးစကားကောင်းနေတုန်း ဆရာမ၀င်လာသည်။

ဆရာမ "ကဲသားတို့သမီးတို့ရေ ဒီနစာသင်နှစိကနေ ကြိုဆိုပါတယ်နော် ဒီေန့ကတော့ မိတ်ဆက်တာနဲ့ပဲစလိုက်မယ်နော် ကဲရှေ့တနိးကနေစမိတ်ဆက်နော်"

တစ်ယောက်ပြီးတစ်ယောက်မိတ်ဆက်ပြီးတော့ ရိပေါ်တို့အလှည့်ရောက်လာသည်။

ရိပေါ် "ကျွန်တော့်နာမည်ဝမ်ရိပေါ်ပါ "ဆိုပြီးခပ်ပျက်ပျက်ဆိုပြီး ပြန်ထိုင်နေသည်။

Game LoveWhere stories live. Discover now