ep4💜

5.2K 472 15
                                    

At Morning 🌄🌄

၀မ်နင် "ပေါ်ကြီးရေ သွားမယ်ဟေ့ ဒီနေ့နောက်ကျလို့မဖြစ်ဘူး"

ရိပေါ် "အေးပါကွာ လာပြီကွာ ဘာတွေလောနေမှန်းကိုမသိဘူး"

ရွယ်ယမ် "ဟေ့ရောင် ဒီနေ့က်ုမေ့နေတာတော့မဟုတ်ပါဘူးနော်"

ရိပေါ် "သိသားပဲ စီနီယာတွေနဲ့တွေ့ရမှာမလား ဘာ‌ထူးဆန်းလို့လဲ "

(တိတိရေ ထူးဆန်းတော့မှာပါ)

၀မ်နင် "တော်ပြီမပြောတော့ဘူး သွားမယ်"

At Uni Camp'

ကျန်းချန် "ဟေ့ရောင် ကျန့်ကျန့် ဒီနေ့ကြည့်ကောင်းနေပါလားဟ ဘာလဲ ဂျူနီယာတွေနဲ့တွေ့ရမှာမလို့လား"

စစ်ကျွေး "ဟုတ်ပ အကိုကျန့် ကြည့်ကောင်းနေလိုက်တာ ဂျူနီယာတွေတော့ပစ်ကြွေတော့မယ်ဗျို့"

ရှောင်းကျန့် "ဟာ မင်းတို့ကလည်း ပုံမှန်ပါကွ မင်းတို့သာ ပြင်ဆင်‌လွန်နေတာ "

ရှင်းချန် "ငါတို့ရဲ့ Kingကြီးကိုတော့ ဘယ်မှီပါ့မလဲ ဟုတ်တယ်မလား"

စစ်ကျွေး "ဟုတ်တယ်ဟုတ်တယ်"

ရှောင်းကျန့် "အေးပါကွာ ပြောထားကြ သွားမယ် နောက်ကျနေမယ် စီနီယာတွေကနောက်ကျနေလို့ဖြစ်မလား"

ကျန်းချန် "အေးသွားကြမယ်"

At Hall,

ရွယ်ယမ် "ဟာစီနီယာတွေအကုန်ချောလိုက်တာကွာ ငါများနည်းနည်းလောက်ဖြစ်ဖြစ်တူချင်လိုက်တာ"

ကျင်းလင် "အမလေးစိတ်ကူးယဉ်မနေနဲ့ နည်းနည်းလေးတောင်မမှီဘူး"

ရွယ်ယမ် "မင်းတို့ကလည်းကွာ ငါ့ဆိပြောဖို့ကြည့်ပဲ ၀မ်းနည်းလိုက်တာကွာ"

ကျင်းလင် "အဲ့မျက်နှာကြီး လုပ်မနေနဲ့ ကြည့်ကောင်းတာလဲဟုတ်ဘဲနဲ့"

ရွယ်ယမ် "အေးပါကွာ ပြောတော့ဘူး ရိပေါ်မငိးကလည်းကွာရောက်တည်းက ဖုန်းပဲကြည့်နေ စီနီယာတွေကိုတစ်ချက်ရှိုးပါအုံး "

ရိပေါ် "ကြည့်ရင်ဘာရမှာမလို့လဲ"

(ကိုကိုရိပေါ်ရယ် ကြည့်လိုက်ပါ အရမ်းရှည်တာပဲ)

Game LoveWhere stories live. Discover now