ΠΡΏΤΗ ΜΈΡΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΉ

256 33 9
                                    

Τραγούδι: The weekend - The hills

"Σιγά μην βαφτώ για τα κολεγιόπαιδα"μουρμούρισε. Πήρε την τσάντα της με τα βιβλία και τα είδη γραφής και βγήκε από το δωμάτιο. Πέρασε μπροστά από την πόρτα του Λουκ και εκείνη την ώρα βγαίνει, βιαστικός. Γυρνάει προς τη μεριά της και στέκονται και οι δύο κοκαλωμένοι να κοιτάζονται. Πήγε να του μιλήσει, αλλά η φωνή του Έιντεν να τη φωνάζει την έφερε στη πραγματικότητα.

<<Μπέλα! Μπέλα! Θα αργήσουμε!>> της φωνάζει όταν έρχεται κοντά της και βλέπει τον Λουκ, σοβαρευει.

<<Αααα βλέπω έχεις παρέα...καλύτερα να φεύγω...>>

<<Όχι...θα φύγω εγώ.>>διακόπτει ο Λουκ και φεύγει. Η Μπέλα ακόμα τον κοιτούσε απορημένη, καθώς τον έβλεπε να απομακρύνεται.

"Γαμώτο!"βρίζει από μέσα της. Δεν τόλμησε ούτε καν να του μιλήσει.

<<Τι έχεις;>>την ρωτάει ο Έιντεν

<<Έιντεν! Βγες από το γαμημένο το κεφάλι μου!>>του φωνάζει και μένει έκπληκτος. Ναι...είχε μπει ξανά! Αλλά δεν περίμενε ποτέ να το καταλάβει... ειδικά εκείνη που ακόμα ήταν άπειρη! Κι όμως τον κατάλαβε!

<<Συγγνώμη δεν θα ξαναεπαναληφθεί>>της λέει και σκύβει το κεφάλι του στο πάτωμα, ντροπιασμένος.

<<Έλα πάμε...τι έχουμε πρώτη ώρα;>>

<<Οικογενειακό Δίκαιο...>>της λέει ο Έιντεν. Η Μπέλα σπούδαζε νομική. Από μικρή της άρεσε η νομική. Και αποφάσισε να πάει στο Μπρούκλιν για να σπουδάσει. Ο Έιντεν δεν ήθελε να σπουδάσει νομική, αλλά επειδή ήξεραν ότι εδώ θα είναι η Μπέλα αναγκαστικά ήρθαν εδώ. Ήθελε ιατρική. Ο αδερφός του αντιθέτως έχει σπουδάσει. Αξιωματικός! Τι ειρωνεία...αξιωματικός ο Άλεξ...

Μπαίνουν στην αίθουσα και κάθονται στην πέμπτη σειρά από την αρχή. Κάθονται δίπλα δίπλα και περιμένουν υπομονετικά να μπει ο καθηγητής. Σιγά σιγά η αίθουσα άρχισε να γεμίζει και δημιουργοταν φασαρία από τις φωνές και τα κουτσομπολιά των υπολοίπων παιδιών. Μετά από περίπου 5 λεπτά εμφανίζεται ένας κουστομαρισμένος άντρας γύρω στα 45.

<<Καλημέρα παιδιά! Ονομάζομαι κ.Modgomery και μαζί μου θα κάνετε το μάθημα του οικογενειακού δικαίου. Δεν θέλω φασαρία και ότι απορίες έχετε θα μου τις λέτε στο τέλος του μαθήματος. Ξεκινάμε;>>ρωτάει και όλα τα παιδιά αρχίζουν να βγάζουν μολύβια και βιβλία.

Το Υβρίδιο Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ