Τραγούδι: Billie Eilish - When the party's over
<<Τι έγινε;>>καταφέρνει τελικά να πει. Ο Άλεξ πάει κοντά της και κάθεται δίπλα της.
<<Δεν ξέρουμε ακόμα... λιποθύμησες...>>της είπε. Της είπε ψέματα. Δεν ήθελαν να το μάθει ακόμα. Όχι τώρα όχι έτσι.
<<Τι μου συμβαίνει ρε Άλεξ;>>
<<Δεν ξέρω κοριτσάκι μου...δεν ξέρω...>>της λέει ενώ την είχε στην αγκαλιά του.
<<Τι ώρα είναι;>>ρωτάει και κοιτάζει το ρολόι του.
<<8.45>>
<<Μμ...βράδιασε...ούτε που το κατάλαβα!>>
<<Ναι...ούτε εμείς...και έχουμε και δουλειές...>>λέει ο Έιντεν και κοιτάζει τον Άλεξ
<<Να έρθω να βοηθήσω;>>ρωτάει η Μπέλα και τα δύο αγόρια την κοιτάζουν.
<<Μπορείς; Θες; Δεν ξέρω...>>της λέει ο Άλεξ φοβούμενος με ότι έχει συμβεί. Μήπως δεν ήταν καλό για εκείνη;! Μήπως έπρεπε να μείνει σπίτι;!
<<Ναι!>>λέει η Μπέλα γεμάτη ενέργεια, αλλά στα μάτια της φαινόταν ότι ακόμα δεν είχε ανακτήσει τις δυνάμεις της.
<<Σίγουρα Μπέλα;>>την ρωτάει τώρα ο Έιντεν
<<Ναι είπα..>>
<<Εντάξει..καλά>>απαντάει με τη σειρά του ο Άλεξ
<<Θες να έρθεις από το δωμάτιο; Θα φύγουμε από το μπαλκόνι!>>
<<Εμ...οκευ...>>του λέει περίεργη η Μπέλα. Πώς θα φύγουν δηλαδή από το μπαλκόνι; Πώς θα το κάνουν αυτό; Και αν χτυπήσουν;
<<Μπέλα μην ανησυχείς, θα προσέχουμε!>>
<<Άλεξ! Την επόμενη φορά που θα μπεις στο κεφάλι μου, δεν θα διστάσω και θα σε σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια! Αρκετές υποχωρήσεις έχω κάνει μέχρι τώρα!>>του φώναξε και τα δύο αγόρια ανέκφραστοι την κοιτούσαν. Δεν της είπαν τίποτα. Είχαν παγώσει.
<<Τι πάθατε;>>ρωτάει στα ξαφνικά και τα αγόρια βγήκαν από το λήθαργο που είχαν μπει.
<<Δεν- τίποτα!>>λέει βιαστικά ο Άλεξ και κοιτάζει τον αδερφό του
<<Να φεύγουμε εμείς σε καμία ώρα αν θες, έλα>>λέει ο Έιντεν και βγαίνει έξω, καθώς τον ακολουθεί από πίσω και ο Άλεξ. Εκείνη απλά εγνεψε καταφατικά και κάθισε απορημένη στο κρεβάτι της. Κάποια στιγμή όπως σκεφτόταν ένιωσε ένα οξύ πόνο στο κεφάλι της και έσφιξε με δύναμη τα δόντια. Δεν μπορούσε να συγκεντρωθεί, την πονούσε πολύ το κεφάλι της. Έτσι αποφάσισε να πάρει μια ασπιρίνη. Όμως ύστερα από περίπου 20 λεπτά την έβγαλε και έβγαλε και ότι άλλο είχε φάει όλη την ημέρα από μέσα της. Αποφάσισε να κοιμηθεί, μήπως περάσει.
VOUS LISEZ
Το Υβρίδιο
FantastiqueΌλοι έχουμε διαβάσει και ακούσει ιστορίες με λυκανθρώπους, βρυκόλακες, επικίνδυνα όντα που κατοικούν "παράνομα" στον πλανήτη Γη. Όλοι έχουμε διαβάσει για ερωτικά τρίγωνα μεταξύ αγοριών και κοριτσιών. Όμως το διαφορετικό έρχεται! Έρχεται για να αλλά...