ΤΟ ΠΆΡΤΥ

210 27 16
                                    

Τραγούδι: Britney spears - Gimme more

<<Είσαι πολύ όμορφη...>>ακούω μια αντρική φωνή να έρχεται από πίσω μου και γυρίζω για να τον κοιτάξω.

<<Άλεξ;;>>

<<Ναιπ...εγώ...>>

<<Πώς και έτσι; Θέλω να πω...δεν πίστευα να έρθεις..>>

<<Δεν θα ερχόμουν, αλλά δεν μπορούσα να σε αφήσω μόνη...>>της λέει και έρχεται δίπλα της. Της πιάνει το χέρι καθώς μπλέκει τα δάχτυλα του στο δικό της χέρι και της κάνει νόημα να ξεκινήσουν να περπατάνε προς τα έξω.

<<Άλεξ...συγγνώμη για πρίν...Απλά είχα πολλά νεύρα...>>

<<Δεν πειράζει...τώρα είμαστε πατσι>>της λέει και γελάνε και οι δύο άβολα

<<Έλα ανέβα!>>

<<Που;>>

<<Μα στη μηχανή φυσικά!>>της λέει και κοιτάζει την μαύρη μηχανή που στεκόταν πίσω του.

<<Χαχα...δεν υπάρχει περίπτωση...>>

<<Τι έγινε; Φοβάσαι;>>της λέει την λέξη "κλειδί" και εκείνη τσαντιζεται.

<<Εγώ;! Δεν θα είσαι με τα καλά σου. Φέρτο εδώ αυτό!>>λέει εννοώντας το κράνος. Το αρπάζει από τα χέρια του και το φοράει στο κεφάλι της και  ανεβαίνει στη μηχανή. Ανεβαίνει και εκείνος μπροστά της, βάζει το κλειδί και πατάει, πιο πολύ για να δειχθεί, το γκάζι. Η Μπέλα τυλίγει τα χέρια της γύρω από τη μέση του και ακουμπάει το κεφάλι της στην πλάτη του. Άρχισε να προχωράει στην αρχή ήρεμα, όμως όταν βρέθηκαν στον κεντρικό άλλαξε ταχύτητα και τώρα γίνονταν ένα με τον αέρα.

<<Χαμήλωσε!>>φωνάζει η Μπέλα και ο Άλεξ σχηματίζει ένα χαμόγελο στο πρόσωπο του. Χαμηλώνει ταχύτητα και μετά από περίπου 2 λεπτά σταματάει.

<<Γιατί σταματήσαμε;>>

<<Γιατί φτάσαμε ρε χαζό!>>της λέει και γυρνάει το βλέμμα της από την άλλη.

"Μα αυτό το κτίριο είναι τεράστιο! Βίλλα!"αναφωνεί και βλέπει και άλλα άτομα να μπαίνουν μέσα γελώντας και χαχανιζοντας. Βγάζει το κράνος από το κεφάλι της και κατεβαίνει με τη βοήθεια του Άλεξ από τη μηχανή.

Το Υβρίδιο Where stories live. Discover now