ΤΟ ΠΑΡΆΞΕΝΟ ΑΓΌΡΙ

278 38 25
                                    

Τραγούδι: Rihanna - S&M

Έχωσε τις λεπίδες ξανά στα μανίκια της και με μια στροφή έφυγε γρήγορα. Άφησε το παράξενο αγόρι μόνο του επάνω, με τις σκέψεις του. Δεν μπορούσε να αντιληφθεί τι τον έπιασε ξαφνικά...

"Γαμωτο! Τι πήγα και έκανα;!" μουρμούρισε, ενώ έριξε μια μπουνιά στο τοίχο. Ακούμπησε για ένα λεπτό το μέτωπο του στον άσπρο τοίχο, και μετά γύρισε με την πλάτη του να την κοιτάει να φεύγει.

"Θέλω να μας καταστρέψω όλους; Τι στο διάολο έπαθα;"μουρμούρισε για άλλη μια φορά. Χωρίς να σκέφτεται καθαρά, την ακολούθησε από πίσω. Την είδε να βγαίνει από το Πανεπιστήμιο και την πήρε από πίσω κρυφά με τη μηχανή του. Έφτασε σε μια καφετέρια και κάθισε σε ένα τραπεζάκι. Περίμενε υπομονετικά• ήταν μόνη της. Την κοιτούσε...ήταν... αλήθεια πολύ όμορφη! Έρχεται η σερβιτόρα με αυτή την υπερβολικά, στενή και προκλητική ποδιά για να της πάρει παραγγελία.

<<Γεια σας...τι να σας φέρω;>> την ρωτάει με ένα χαμόγελο στα χείλη

<<Ένα εσπρέσσο μέτριο προς γλυκό με λίγο γάλα!>>λέει η Μπέλα σοβαρή και η σερβιτόρα φεύγει, γράφοντας στο χαρτάκι της την παραγγελία.

Σκεφτόταν! Για άλλη μια φορά σκεφτόταν!

Ποιο είναι αυτό το αγόρι; Τι θέλει από εμένα; Γιατί τα μάτια του αλλάζουν χρώμα; Σκορπισμένες ερωτήσεις έρχονταν και έφευγαν από το μυαλό της. Καθώς καθόταν στο τραπεζάκι μόνη της και έπινε χαλαρά το καφέ της, βλέπει κάποιον να αρπάζει μια καρέκλα και να κάθεται απέναντι της. Σηκώνει το βλέμμα της και μένει να τον κοιτάζει.

"Εε όχι ρε πουστη μου..."μουρμουράει άθελά της λίγο πιο δυνατά

<<Για κορίτσι, δεν στο είχα το βρυσίδι...>>

<<Πολλά δεν θα πιστέψεις, αν με μάθεις...αλλά ούτως ή άλλως δεν πρόκειται...άρα;>>

<<Νομίζω με έχεις πάρει με κακό μάτι...>>

<<Άντε; Τι μας λες;!>>

<<Λουκ Τόμας>>της λέει και της τείνει το χέρι του, το κοιτάζει και γελάει.

<<Ελιζαμπέλα, για τους φίλους μου Μπέλα, εσύ Ελιζαμπέλα!>>του λέει εκείνη και πίνει μια γουλιά από τον καφέ της. Δεν μπορεί να πει, ήταν αρκετά όμορφος, αλλά πολύ μαλακας.

<<Αουτς...μου πληγώνεις τα αισθήματα...>>

<<ΧΑ! Το άκουσα και αυτό τώρα...>> λέει κοροϊδευτικά και στρέφει το βλέμμα της αλλού, ώσπου έρχεται ακόμα πιο ξέκωλη η σερβιτόρα.

Το Υβρίδιο Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin