ΠΕΘΑΊΝΕΙ;!

208 30 17
                                    

Τραγούδι: Billie Eilish - Copycat

<<Τη σκότωσα.......>>λέει και από την άλλη γραμμή δεν ακούει τίποτα.

<<Άλεξ; Άλεξ;>>

<<Ναι...ναι...μην μου πουλάς εμένα παπαριές φερτην να της μιλήσω...>>

<<Δεν πουλάω τίποτα! Ανέβα πάνω στο τρίτο δωμάτιο έχουμε να πούμε πολλά!>>του λέει και μέσα σε 3 δεύτερα είχε μπει μέσα. Την βλέπει γυμνή στο κρεβάτι, ενώ δεν ακούει τις ανάσες της. Πάει κοντά της για να σιγουρευτεί και την πιάνει στο λαιμό για τον παλμό της, όταν κατάλαβε ότι δεν έχει. Πέφτει στα γόνατα μην μπορώντας να το χωνέψει και δάκρυα κυλούσαν στα μάτια του. Κοιτάζει γεμάτος μίσος  τον Λουκ ο οποίος είχε σκύψει το κεφάλι και τον πιάνει από το γιακά σηκώνοντας τον όρθιο.

<<Τι έκανες ρε μαλακα;>>

<<ΜΊΛΑ! ΓΙΑΤΊ;;>>φώναζε με αποτέλεσμα να τραβήξει την προσοχή κάποιων παιδιών που ήταν απέξω. Τους κοιτάζει άγρια.

<<ΔΡΌΜΟΟΟ!!>>φωνάζει και τα παιδιά φεύγουν, πάει κοντά και κλείνει και την πόρτα.

<<ΣΤΑ ΔΙΚΆ ΜΑΣ ΤΏΡΑ...γιατί το έκανες;; Γιατί;;>>είπε τα τελευταία λόγια με παράπονο

<<Δεν- να σου εξηγήσω...>>

<<Τι να μου εξηγήσεις ρε πουστη;! Δεν ήταν έτοιμη για αυτό! Δεν την είχαμε προειδοποιήσει για το δάγκωμα πότε ή ποιος θα το κάνει! Και αν πεθάνει; Δεν ξέρουμε τι θα γίνει!>>του λέει και εκείνος την κοιτάζει που την είχε ξαπλώσει στο κρεβάτι

<<ΜΗΝ ΤΗ ΚΟΙΤΆΣ! ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΟ ΕΠΙΤΡΈΠΩ! ΔΕΝ ΦΤΆΝΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΆΝΑΤΕ...Χριστέ μου...>>αφήνει τις λέξεις να της πάρει ο αέρας και πάει κοντά της. Της πιάνει για τελευταία φορά το χέρι καθώς την κοιτούσε.

"Σε παρακαλώ...ξύπνα...ξύπνα για εμένα...σε παρακαλώ..."μουρμουράει καθώς ένα δάκρυ κύλησε στο μάγουλο του. Σηκώνεται απότομα και ρίχνει μια δυνατή μπουνιά στον Λουκ, γυρνώντας το κεφάλι του από την άλλη.

<<Αυτό επειδή πεθαίνει!>>λέει και του χώνει άλλη μία από την αντίθετη μεριά

<<Και αυτό γιατί δεν σε χωνεύω!>> λέει και ο Λουκ βγαίνει από το δωμάτιο χωρίς να πει τίποτα. Κλείνει την πόρτα πίσω του και ακουμπάει την πλάτη του στο τοίχο, αφήνοντας το μυαλό του να επιστρέφει σε διάφορες αναμνήσεις.

"γκμγκμ.."

"Έχεις κάνα θέμα κοπελιά;"

"Ναι! Πάρε και φύγε από το διάδρομο.."

Το Υβρίδιο Où les histoires vivent. Découvrez maintenant