ΆΡΑΓΕ ΤΙ ΕΊΜΑΙ;

226 30 20
                                    

Τραγούδι: Taylor swift - Lover

<<Μάλιστα...ο τρελός με τη τρέλα του!>>

<<Έλα αϊδίες μικρέ!>>τον "μαλώνει" ο Άλεξ και η Μπέλα με τον Έιντεν γελάνε.

<<Φεύγουμε;>>ρωτάει ο Άλεξ εφόσον βλέπει ότι η Μπέλα κάθεται ακόμα στο κρεβάτι του.

<<Εμ...πηγαίνετε. Θα έρθω σε 5 λεπτά...>>τους λέει και εκείνοι γνέφουν καταφατικά. Βγήκαν έξω από το δωμάτιο και συνέχισαν να προχωράνε αφήνοντας την Μπέλα μόνη σκεπτική, πάνω από το κινητό της. Έχουν περάσει σχεδόν 2 μήνες. Θα μπορούσε να καλέσει στο νούμερο που της έδωσε η θεία της. Κοιτούσε την οθόνη του κινητού της και ένα νευρικό τρέμουλο τη διαπερνούσε. Άραγε να πάρει;! Πληκτρολόγησε τον αριθμό και έβαλε το ακουστικό στο αυτί της. Το άφησε να καλεί...

<<Ναι;>>ακούει μια γυναικεία φωνή

"Όταν καλείς εδώ, θα ζητάς κατευθείαν εμένα!" της ήρθαν στο μυαλό της τα λόγια της θείας της.

<<Ζήτω την Λέιλα!>>είπε απλά ελπίζοντας να καταλάβουν

<<Ναι!>>ακούει μια άλλη γυναικεία φωνή από το ακουστικό τώρα

<<Θεία;>>

<<Γεια σου αγαπούλα μου; Πώς τα πας εκεί;>>

<<Όχι καλά...θεία τι μου συμβαίνει;>>

<<Θα σου τα πει η Σαμάνθα! Ναι την ξέρεις...ήταν φίλη σου...να την εμπιστεύεσαι...είναι χρόνια στο πλευρό μας...Και τα αγόρια μου! Τον Άλεξ και τον Έιντεν! Είναι πολύ καλά παιδιά! Πρόσεχε όμως...υπάρχουν άτομα εκεί που θέλουν να σε βλάψουν. Μην αφήσεις κανένα να σου μπερδέψει το μυαλό! Να σε παρασύρει! Δεν μπορώ να πω παραπάνω...>>

<<Περίμενε! Σ' αγαπώ!>>λέει εκείνη και ακούει από την άλλη γραμμή να κλείνει το ακουστικό. Έτσι το έκλεισε και εκείνη, με ένα χαμόγελο στα χείλη. Αυτή τη φορά πρόλαβε και το είπε. Βάζει το κινητό στην τσέπη του παντελονιού της και ανοίγει την πόρτα να βγει. Τελευταία στιγμή είδε τις λεπίδες της πάνω στο γραφείο του Άλεξ.

"Τι κάνουν αυτές εδώ; Νόμιζα ότι της είχα αφήσει στο δικό μου δωμάτιο." σκέφτηκε αλλά δεν έδωσε σημασία. Τις αρπάζει και τις χώνει μέσα στις τσέπες του τζακετ της. Ανοίγει τη πόρτα και ξεκινούσε για το δωμάτιο της Σαμάνθα. Ήταν λίγο πιο κάτω από το δικό της, οπότε δεν είχε μεγάλη απόσταση. Φτάνει μπροστά στο δωμάτιο του Λουκ και τον βλέπει να βγαίνει.

Το Υβρίδιο Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ