ΠΛΈΟΝ ΜΌΝΗ

329 45 16
                                    

Τραγούδι: Ava Max & Alan Walker - Alone

<<Πρέπει κάτι να κάνουμε..>>λέει η Έμιλυ

<<Αυτό που σκέφτομαι δεν είναι καθόλου καλό...>>λέει και έφυγαν και οι δύο πλέον από το δωμάτιο..

Μπέλα

Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω να είμαι ξαπλωμένη σε ένα κρεβάτι, σηκώνομαι αργά αργά και παρατηρώ το χώρο γύρω μου, Δεν ήταν δικό μου δωμάτιο. Σηκώνομαι και πάω προς την ντουλάπα και την ανοίγω, μέσα όμως ήταν τα δικά μου ρούχα. Περιεργάζομαι το δωμάτιο είχε ντουλάπα ένα θρανίο το κρεβάτι και πολλές κούτες στο πάτωμα. 

''Μα καλά που είμαι'' μουρμουράω και μου έρχονταν φλασιές από την προηγούμενη μέρα. 

''Θα τη σκοτώσω αυτή τη φορά! Δεν θα δείξω έλεος!''

Αμέσως ακούω κάτι θορύβους απέξω και κατευθύνομαι διστακτικά προς την πόρτα. Την ανοίγω και βγαίνω στο διάδρομο. Βλέπω κάποια παιδιά να περπατάνε και να μιλάνε στο διάδρομο, ανακουφισμένη αν και περιέργη μπαίνω πάλι μέσα. Πάω να κάτσω στο κρεβάτι μου όταν παρατηρώ ένα χαρτάκι διπλωμένο στο γραφείο πάνω. Πάω κοντά το αρπάζω και το ανοίγω.

''Αγάπη μου αν το διαβάζεις αυτό σημαίνει ότι έχεις ξυπνήσει! Χαίρομαι! Δεν είσαι πλέον κοντά μου αν το κατάλαβες και είναι για το καλό σου, θα δεις! Επίσης αν θες να μάθεις σίγουρα θα κοιμάσαι για 4 μέρες τουλάχιστον, σου έδωσα μεγάλη δόση αυτή τη φορά γιατί είχες και ένα ταξίδι! Βλέπεις Μπρούκλιν είναι αυτό! Ναι...σε πήγα στο Πανεπιστήμιο! Συγγνώμη...αν θες να ξέρεις αυτή θα είναι η ζωή σου...δεν ξέρεις που είμαι εγώ και δεν πρόκειται να μάθεις..Να ξέρεις σε αγαπώ πολύ! Αν χρειαστείς κάτι...οτιδήποτε κάλεσε στο νούμερο από πίσω..θα μπορείς να παίρνεις πολύ σπάνια...επίσης στις κούτες είναι όλα σου τα πράγματα.

                                                                                                                           Φιλάκια       η Θεία σου Λέιλα''

Υ.Γ. Σου έβαλα και τις λεπίδες είναι στην κούτα με κόκκινο ''Χ'', θα τις έχεις πάντα σε περίπτωση ανάγκης

Θέλει να πει...οτι με άφησε μόνη; Σε ένα μέρος που δεν το ξέρω καν; Σε ένα μέρος που δεν ξέρω καν τη μέρα είναι και κανέναν; Τι σόι αγάπη είναι αυτή; Έχουν σαλέψει όλοι μου φαίνεται... άκου εκει...ΜΟΝΗ! δεν το πιστεύω δηλαδή! Και έχει αλλάξει και κατοικία τώρα;!

Το Υβρίδιο Donde viven las historias. Descúbrelo ahora