Η ΜΆΧΗ

215 29 1
                                    

Τραγούδι: Rosenfeld - Do it for me

<<Τι εννοείς; Ο θείος του θα το καταλάβει! Θα κάτσει να παλέψει ολομόναχος;>>λέει και τα αγόρια την κοιτάζουν.

<<Μπέλα...έτσι πρέπει να γίνει... πρέπει να προστατευτείς!>>λέει ο Έιντεν.

<<Αρκετά! Όλοι εμένα κοιτάζουν! Δεν θέλω να προστατευτώ εγώ άλλο! Ώρα να προστατευτούν οι άλλοι από εμένα! Κανείς δεν ξέρει τι μπορώ να κάνω! Ώρα να το μάθουν! Δεν ξέρουν ποια είμαι! Και θα το μάθουν!>> φωνάζει και πάει γρήγορα στην πόρτα και την ανοίγει τα αγόρια δεν την προλαβαίνουν και τους κλειδώνει μέσα. Κοιτάζει την κλειστή πόρτα.

<<Συγγνώμη...αλλά έτσι πρέπει να γίνει...>>λέει τα λόγια του Έιντεν.

<<Μπέλα! Άνοιξε γαμώτο! Αυτό είναι πολύ ριψοκίνδυνο! Γαμώτο!>>άρχισε να φωνάζει από μέσα ο Άλεξ και εκείνη απλά φεύγει.

<<Τι θα κάνουμε τώρα; Δεν τα είχαμε σχεδιάσει έτσι! Και αυτός ο μαλάκας δεν ξυπνάει!>>

<<Θα ξυπνήσει είναι η ώρα του... κάπου....τώρα!>>λέει ο Έιντεν και ο Λουκ ανοίγει τα μάτια του και τους βλέπει να στέκονται από πάνω του.

<<Είδες; Στο είπα!>>

<<Τι έγινε; Η Μπέλα;>>

<<Ναι...σχετικά με αυτό...υπάρχει ένα μικρό....προβληματακι!>>

<<Τι έγινε; Τι μαλακία κάνατε;>> ρωτάει ο Λουκ και ο Άλεξ άρχισε να του εξηγεί.

<<Μα είστε μαλακες; Μα τι ρωτάω και εγώ;! Φυσικά και είστε! Ρε γαμώτο τι θα κάνει τώρα;>>

<<Πρέπει να ανοίξουμε την πόρτα!>>

<<Ωραία με το τρία βάζουμε δύναμη και πέφτουμε πάνω της.>>

<<1.....>>

<<2.....>>

<<3.....>>λέει και τα τρία αγόρια χτυπάνε πάνω στην πόρτα και εκείνη σπάει.

<<Πάει και αυτό το πρόβλημα...ώρα για την Μπέλα!>>λέει ο Λουκ.

<<Νάθαν;! Νάθαν!!>>άρχισε να φωνάζει η Μπέλα στους διαδρόμους, μέχρι να εμφανιστεί αυτός που έψαχνε.

<<Τι έγινε "αρχηγέ"; Βγήκαμε από το κελί μας και θέλουμε καβγά;>>τη ρωτάει ειρωνικά και εμφανίζεται πίσω της. Εκείνη απότομα γυρνάει και τον κοιτάζει αγριεμένη.

<<Οο Νάθαν...τι κρίμα που ήρθε η ώρα σου...>>του λέει και εκείνος γελάει σατανικά

<<Άκου Μπελίτσα...εδώ δεν με σκότωσαν οι γονείς σου θα το κάνεις εσύ;!>>της λέει και γελάει αλλά η Μπέλα δεν έβγαζε τα μάτια της από πάνω του. Τα δύο, αν και διαφορετικά, "θηρία" περιστρέφονταν γύρω γύρω από τον άλλο σε κύκλο μέχρι κάποιος να κάνει την αρχή και να παλέψουν.

<<ΧΑ! Νάθαν...δεν είμαι οι γονείς μου...Είμαι καλύτερη! Δυνατότερη!>> του λέει και εκείνος σχηματίζει ένα στραβό χαμόγελο στο πρόσωπο του. Η Μπέλα πηδάει από πάνω του και τον πετάει με δύναμη πάνω στον τοίχο καθώς βρίσκεται μπροστά του να τον κοιτάζει. Ο Νάθαν σηκώνεται όρθιος ύστερα από το χτύπημα και την κοιτάζει.

<<Μόνο αυτό έχεις να κάνεις; Πόσο αξιολίπητο...>>της λέει και αυτή τη φορά τρέχει προς το μέρος της και την γραντζουνάει στο χέρι, ύστερα τρέχει γύρω της και την γραντζουνάει και στην πλάτη, εκείνη βγάζει μια κραυγή πόνου και τον κοιτάζει γεμάτη μίσος. Εκείνη τη στιγμή μπαίνουν τα αγόρια στην αίθουσα και τους κοιτάνε.

<<Τι κάνουν; Θα σκοτωθεί!>>λέει ο Άλεξ

<<Μπα...δεν το νομίζω να πάθει κάτι η Μπέλα...>>λέει ο Λουκ

<<Πρέπει να βοηθήσουμε!>>φωνάζει ο Έιντεν

<<Όχι ακόμα...>>λέει ψύχραιμα ο Λουκ και κοιτούσανε και οι τρείς τον Νάθαν και την Μπέλα να συνεχίζουν τη πάλη τους. Κάποια στιγμή ο Νάθαν δαγκώνει τη Μπέλα στον ώμο της και εκείνη πέφτει κάτω κραυγάζοντας από το πόνο.

<<Τώρα!>>φωνάζει ο Λουκ και ο Άλεξ μεταμορφώνεται και πηδάει πάνω στον Νάθαν φυλακίζοντας τον ενώ ο Λουκ τρέχει στη Μπέλα. Αλλά ο Νάθαν απεγκλωβιζεται από τον Άλεξ, χτυποντας δυνατά και πάει στον Λουκ. Εκείνος σηκώνεται και τον σπρώχνει μακριά από την Μπέλα. Ο Νάθαν χτυπάει στον απέναντι τοίχο με αποτέλεσμα να χάσει για λίγο τις αισθήσεις του.

<<Μπέλα; Είσαι καλά;>>άρχισε να την ταρακουνάει από τους ώμους. Εκείνη πονούσε παρά πολύ. Δεν μπορούσε να κρατηθεί στα πόδια της. Τον μόνο που έκανε ήταν να τον κοιτάζει. Χωμένη στις δικές της σκέψεις. Κάποια στιγμή ακούει, αφού τώρα είχε καλή ακοή, την εξωτερική πόρτα να ανοίγει και άρχισε να ακούει βήματα. Κοιτάζει από την άλλη μεριά και βλέπει τη Σαμάνθα.

<<Τ-Τι κανείς εσύ εδώ;>>καταφέρνει να πει μέσα από το πόνο της.

<<Αν δεν ήμουν εγώ μαζί. Δεν θα τα καταφερνατε! Λουκ πήγαινε στον Άλεξ θα κάτσω εγώ μαζί με τη Μπέλα!Μην ανησυχείς!>> του λέει και φεύγει. Η Σαμάνθα πάει κοντά της και κάθεται δίπλα της.

Συγγνώμη, αλλά ήθελα να είναι δύο μικρά αντί για 1 μεγάλο.
Οπότε το κόβω εδώ
Πώς σας φάνηκε;
Τι λέτε να γίνει;
Τα λέμε στο επομενοοοο 💗

Το Υβρίδιο Donde viven las historias. Descúbrelo ahora