Τραγούδι: Natti Natasha x Ozuna - Criminal
Προσοχή! Λίγο κριντζ κεφάλαιο ❌
Σιγά σιγά εφόσον είχε περάσει η ώρα αποκοιμήθηκε. Κάποια στιγμή νιώθει έναν αεράκι και ξύπνησε. Κοίταξε το παράθυρο και ήταν ανοιχτό. Η Μπέλα ακόμα ξαπλωμένη στο κρεβάτι. Σηκώνεται από την πολυθρόνα και βγαίνει έξω από το δωμάτιο. Άκουγε κάποιους θορύβους να εμφανίζονται και να εξαφανίζονται. Πήρε το κινητό στα χέρια του και το πρώτο πράγμα που έκανε είναι να πάρει τον Άλεξ.
"Τι θες;"
"Έχουμε πρόβλημα!"
"Έρχομαι!"του λέει και το κλείνει κατευθείαν. Ο Λουκ έψαξε και τα υπόλοιπα δωμάτια να δει αν υπάρχει κάποιος, αλλά δεν μπορούσε να εντοπίσει τίποτα. Μετά από 10 λεπτά χτυπάει η πόρτα. Πάει και ανοίγει και βλέπει τον Άλεξ αλλά και τον Έιντεν προετοιμασμένους. Μπήκαν μέσα και τον κοίταξαν.<<Τι έγινε;>>ρωτάει ο Έιντεν
<<Είδα το παράθυρο ανοιχτό και μετά άκουσα κάτι θορύβους...>>
<<Και συγγνώμη γι'αυτό μας φώναξες;>>
<<Εγώ δεν είχα αφήσει τίποτα ανοιχτό! Δεν ξέρω τι πρόκειται να γίνει και θα ήθελα ενισχύσεις!>>
<<Ωραία. Έιντεν εσύ θα είσαι στην δυτική πτέρυγα, εγώ στην ανατολική και εσύ Λουκ πάνω!>>λέει ο Άλεξ και τα τρία αγόρια διασκορπίζονται. Έλεγξαν όλα τα δωμάτια, μέχρι που ο Λουκ είδε τον Θείο του σε ένα δωμάτιο. Μπαίνει μέσα και τον κοιτάζει.
<<Τι στο διάολο κάνεις εσύ εδώ;>>
<<Γεια σου και σε εσένα ανιψιέ!>>
<<Φύγε από εδώ μέσα τώρα!>>του φωνάζει και εκείνος γελάει
<<Πας καλά χριστιανέ μου;>>τον ρωτάει αλλά πάλι δεν παίρνει απάντηση.
Κάτι δεν πήγαινε καλά...
<<Άκουσα έφερες και ενισχύσεις...ίσως τις χρειαστείς...>> λέει και βγάζει τα νύχια του. Ο Άλεξ και ο Έιντεν φτάνουν στο δωμάτιο αφού άκουσαν τις φωνές τους και μπαίνουν μέσα.
<<Καλώς τα τα σκυλάκια...για ελάτε να παίξουμε...>>λέει ειρωνικά και αμέσως ο Άλεξ μεταμορφώνεται και πηδάει πάνω του, όμως αυτός εξαφανίζεται. Κοιτάζουν γύρω τους και δεν ήταν πουθενά.
<<Τι κρίμα...χάσατε!>>τον ακούνε να μιλάει μόνο.
<<Γαμώτο! Ήταν παραπλάνηση! Γαμώ μας έπαιξε!>>φωνάζει και πάει στο δωμάτιο της Μπέλας, μπαίνει μέσα και δεν ήταν μέσα. Έχασα τη γη κάτω από τα πόδια του.
ESTÁS LEYENDO
Το Υβρίδιο
ParanormalΌλοι έχουμε διαβάσει και ακούσει ιστορίες με λυκανθρώπους, βρυκόλακες, επικίνδυνα όντα που κατοικούν "παράνομα" στον πλανήτη Γη. Όλοι έχουμε διαβάσει για ερωτικά τρίγωνα μεταξύ αγοριών και κοριτσιών. Όμως το διαφορετικό έρχεται! Έρχεται για να αλλά...