Τραγούδι: Maroon 5 - Animals
<<Δεν ξέρω...είχα έρθει στο δωμάτιο σου για να συζητήσουμε και απλά μόλις σε είδα ένιωθα μια έχθρα απέναντι σου!>>της λέει και εκείνη αναρωτιόταν ακόμα. Πώς γίνεται αυτό; Το ίδιο έπαθε και ο Έιντεν! Μήπως και ο Λουκ;
<<Χριστέ μου...δεν το αντέχω άλλο! Που θα πάει αυτή η δουλειά...>> άρχισε να αναρωτιέται και ο Άλεξ την είχε πάρει αγκαλιά. Ήταν πολλά αυτά που περνούσε και το καταλάβαινε.
<<Θα τα περάσουμε μαζί...μην ανησυχείς για τίποτα...>>της λέει για την καθησυχάσει. Ύστερα αποκοιμήθηκαν και οι δύο αγκαλιά στο κρεβάτι.
Ο ζεστός ήλιος χτυπούσε στο πρόσωπο τους κάνοντας τους να ξυπνήσουν. Παράλληλα το ξυπνητήρι άρχισε να βαράει υπερβολικά δυνατά. Η Μπέλα σήκωσε απρόθυμα το χέρι της χτυπώντας το δυνατά με αποτέλεσμα να πέσει στο πάτωμα.
<<Ωραίο πρωινό...>>μουρμουράει ο Άλεξ
<<Βρε άι στο διάολο...έτσι ξυπνάω εγώ!>>του λέει
<<Καλημέρα λένε οι άνθρωποι!>>
<<Κρίμα που δεν είμαι!>>του λέει και σηκώνεται από το κρεβάτι. Κατευθύνεται προς το μπάνιο. Πλένει το πρόσωπο της και τα δόντια και πάει στην κουζίνα για να φτιάξει καφέ. Ύστερα βλέπει τον Άλεξ να έρχεται στην κουζίνα χωρίς μπλούζα με αυτούς τους κοιλιακούς να φαίνονται και πνίγηκε.
<<Καλά μην πεθάνεις για εμένα..>>της λέει υπερήφανα και γελάει.
<<Βρε άντε γαμησου!>>
<<Οοο κάποια στιγμή θα το κάνω...>> της λέει και της κλείνει παιχνιδιάρικα το μάτι.
<<Είσαι χυδαίος!>>
<<Εσύ το ξεκίνησες...>>της λέει παραπονιαρικα και εκείνη κοπανάει με δύναμη την κούπα με το καφέ στο τραπέζι και κατευθύνεται στο δωμάτιο. Ανοίγει την ντουλάπα και άρχισε να την κοιτά.
"Βρε δεν γαμιεσαι και εσύ..." μουρμουράει και βγάζει από μέσα ένα μαύρο παντελόνι με αλυσίδα στη μέση και μια κροπ μαύρη μπλούζα. Ντύνεται και παίρνει τα κλειδιά της.
<<Που πας;>>την ρωτάει ο Άλεξ από τη κουζίνα
<<Έχω μαθημα!>>του λέει
<<Και θα πας έτσι;>>της λέει υπονοοτας το ντύσιμο της.
<<Ναι και χεστηκα για τις κριτικές τους!>>του λέει και κλείνει με δύναμη την πόρτα. Στο διάδρομο συναντάει τον Έιντεν.
ESTÁS LEYENDO
Το Υβρίδιο
ParanormalΌλοι έχουμε διαβάσει και ακούσει ιστορίες με λυκανθρώπους, βρυκόλακες, επικίνδυνα όντα που κατοικούν "παράνομα" στον πλανήτη Γη. Όλοι έχουμε διαβάσει για ερωτικά τρίγωνα μεταξύ αγοριών και κοριτσιών. Όμως το διαφορετικό έρχεται! Έρχεται για να αλλά...