Τραγούδι: Britney spears - Gimme more
Ακατάλληλο περιεχόμενο❌ Διαβάζετε με δική σας ευθύνη.
Η Μπέλα ανεβαίνει μαζί με τον Λουκ τις σκάλες και φτάνουν μπροστά από την πόρτα ενός δωματίου. Την φιλάει και καθώς την φιλούσε ακόμα ανοίγει την πόρτα και μπαίνουν μέσα. Κλείνει την πόρτα πίσω του και ακούει ένα κλικ, αλλά δεν δίνει σημασία. Την ξαπλώνει με φόρα στο κρεβάτι και βγάζει την μπλούζα του, αφήνοντας τους κοιλιακούς του σε κοινή θέα, ενώ εκείνη τον θαύμαζε. Ωρμάει από πάνω της τοποθετώντας τα χέρια του δεξιά και αριστερά από το πρόσωπο της και την κοιτούσε στα μάτια. Την φιλάει γλυκά, απαλά και ύστερα της βγάζει αργά αργά το μαύρο φόρεμα της. Τα χέρια του κατευθύνθηκαν αυτόματα στο σουτιέν της, ενώ εκείνης στο τζίν του. Ακούστηκε ένα 'κλακ' και ένιωσε ελεύθερη. Άρχισε να παίζει επιδεικτικά με τις ρώγες της, ρουφωντας τον λαιμό της. Εκείνη άρχισε να βγάζει αναφωνητά ευχαρίστησης και ο Λουκ γέλασε από την όψη της. Το στόμα του κυλήθηκε ανάμεσα στο στήθος της αφήνοντας της μικρά υγρά φιλιά. Τα χέρια του κατευθύνθηκαν στην περιοχή της κάνοντας κυκλικές κινήσεις και εκείνη άνοιξε το στόμα της για ένα ακόμα επιφώνημα. Την κοιτούσε και γοητευοταν. Ύστερα της έβγαλε το μαύρο δαντελωτό εσώρουχο και της άνοιξε απαλά τα πόδια. Έβγαλε το μποξεράκι του και άρπαξε από το διπλανό συρτάρι ένα κουτάκι με προφυλακτικά. Της το δίνει στα χέρια της.
<<Βάλτο μου...>>της λέει αισθησιακά στο αυτί της και εκείνη ανοίγει το κουτάκι και βγάζει ένα, σχίζοντας το περιτύλιγμα με τα δόντια της. Του το φοράει και εκείνος την κοιτάζει. Την φιλάει και ένωσε το σώμα του με εκείνης. Εισχώρησε μέσα της αργά και εκείνη ένιωσε τον εαυτό της να καταρρέει. Άρχισε να αυξάνει ταχύτητα και να προσπαθεί να ρυθμίσει τις ανάσες της, όσο περνούσε η ώρα. Έμπαινε και έβγαινε από μέσα της με ρυθμό. Το κρεβάτι, από τα δυο "θηρία" που πάλευαν με τα παπλώματα και τα σεντόνια, κουνιόταν ενώ το ξύλινο πάτωμα έτριζε από τα σιδερένια πόδια του κρεβατιού. Φωνές και αναφωνητά απόλαυσης έβγαιναν από τα στόματα τους.
<<Λουκ....>>λέει και εκείνος χαμογελάει
<<Τι.....έγινε.....γα-γατακι.....κουραστήκαμε;;;>>λέει σαγηνευτικά προσπαθώντας να ρυθμίσει τις αναπνοές του.
<<Ούτε καν...σε έχω και για άλλο...>> του λέει ψύχραιμα κλείνοντας το μάτι της περιπαιχτικά
<<Ααα ναι;; Εσύ με έχεις η εγώ εσένα; Γιατί μέχρι τώρα εσύ υπακουγες σε εμένα...>>της λέει καθώς την φιλούσε στο λαιμό.
ESTÁS LEYENDO
Το Υβρίδιο
ParanormalΌλοι έχουμε διαβάσει και ακούσει ιστορίες με λυκανθρώπους, βρυκόλακες, επικίνδυνα όντα που κατοικούν "παράνομα" στον πλανήτη Γη. Όλοι έχουμε διαβάσει για ερωτικά τρίγωνα μεταξύ αγοριών και κοριτσιών. Όμως το διαφορετικό έρχεται! Έρχεται για να αλλά...