ΈΧΕΤΕ ΒΑΛΘΕΊ ΝΑ ΠΕΘΆΝΩ;

220 29 15
                                    

Τραγούδι: Madison Beer - Dead

<<Και αν θες να ξέρεις κανείς δεν μου τα έκανε! Με τσίμπησε κουνούπι και το έξησα πάνω από το δικό σου "κατακτημα">>του λέει και φεύγει από το δωμάτιο.

Στο δρόμο για το δικό της ακούει κάποιον να τη φωνάζει. Γυρνάει το βλέμμα της και βλέπει μια κυρία παχουλή και πιο κοντή από αυτή. Έρχεται με γρήγορο βηματισμό προς το μέρος της.

<<Είστε η μις Τζόουνς;>>της λέει αλλά με μια ξένη προφορά

<<Είμαι η διευθυντγια..Ντελογαντ!>> της λέει και η Μπέλα συνέχισε να την κοιτάζει ανηξερη για το τι πρόκειται...

<<Εμ..Ελιζαμπέλα..>>

<<Μις Τζόουνς vous parlez français?>> (Μιλάτε γαλλικά)

<<Oui! J'ai commencée quand j'étais petit, mais maintenant je ne pense pas me souvenir de tout>>(Ναι! Ξεκίνησα όταν ήμουν μικρή, αλλά τώρα δεν νομίζω ότι τα θυμάμαι όλα) της λέει και εκείνη γνέφει καταφατικά.

<<Parce que je ne veux pas parler au grec. Je ne parle pas clairement..>> (Επειδή δεν θέλω να μιλάω στα Ελληνικά. Δεν τα μιλάω καθαρά..)

<<Voulez-vous parler anglais? Je ne sais pas...>>(Θα θέλατε να μιλήσουμε στα αγγλικά; Δεν ξέρω...)

<<Non. Ειναι εντάξει..τα μιλήσουμε ελληνικά...>>της λέει και της κάνει νόημα να την ακολουθήσει. Την οδηγεί στο γραφείο και η Μπέλα κάθεται σε μια δερμάτινη καφέ πολυθρόνα απέναντι της.

<<Λοιπόν; Τι με θέλατε;>>

<<Μπέλα κογίτσι μου...ήτελα να ζητήσω συγκνώμη εκ μέγους του καθηγητή σου για τις πγοάλλες λόγω της συμπεριφογάς του απέναντι σου. Καθώς σε έψαχνα και τις πγοηγούμενες ημέγες αλλά δεν σε έβγισκα βγήκα την ευκαιγία τώγα. Με την δική σου συγκατάβαση μπογούμε να τον αποκαταστήσουμε και να έρθει νέος...>>της λέει και εκείνη μένει έκπληκτη. Περίμενε να της πει ότι εκείνη είχε άσχημη συμπεριφορά απέναντι στον καθηγητή ή ότι έκανε φασαρία στους διαδρόμους που έκανε επειδή συνέχεια τσακωνόταν με τον Λουκ αλλά όχι. Της είπε αυτό...

<<Όχι κυρία...Είναι μια χαρά...Δεν χρειάζεται...άλλωστε το έχω ξεπεράσει...>>της λέει και σηκώνεται όρθια για να φύγει από το γραφείο της.

<<Πολύ καλά...Καλή συνέχεια..Au revoir>>της λέει και η Μπέλα βγαίνει έξω από το γραφείο και μόλις βγαίνει βλέπει τον Λουκ να στέκεται με την πλάτη στο τοίχο δίπλα από την πόρτα. Δεν του μίλησε πέρασε από μπροστά του, όταν εκείνος την έπιασε δυνατά από το καρπό και τη σταμάτησε.

Το Υβρίδιο Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ