Η ΠΑΝΣΈΛΗΝΟΣ ΚΑΙ Η ΑΛΛΑΓΉ

240 29 16
                                    

Τραγούδι: Miley Cyrus - Why'd you only call me when you're high

<<Άλεξ;>>του λέει και εκείνος σαν απάντηση δίνει ένα μουγκρητό.

<<Σε ξύπνησα; Συγγνώμη...>>

<<Όχι όχι...λέγε τι έγινε;>>

<<Να...εμ..ήθελα να σου πω...αλλά να το πάρεις ψύχραιμα!>>

<<Ελιζαμπέλα θα με σκάσεις! Λέγε!>>

<<Κάποιος ήταν εδώ! Του μίλησα! Με εκβίασε!>>

<<ΤΙ ΠΡΆΓΜΑ;;;;>>

<<ΕΡΧΌΜΑΣΤΕ ΤΏΡΑ!>>φωνάζει εκείνος από την άλλη γραμμή και ο αδερφός του τρομαγμένος τον κοιτάζει.

<<Τι έγινε ρε Άλεξ μεσημεριατικα; Γιατί τσιριζεις;>>τον ρωτάει ο Έιντεν.

<<Εσύ φταις ρε μαλακα! Που είπες να την αφήσουμε μόνη της...εσύ!>>

<<Όπα όπα...πάρτο μια από την αρχή...τι έγινε;>>

<<Κάποιος μπήκε στο δωμάτιο της Μπέλας!>>του λέει καθώς έβαζε τα παπούτσια του και αμέσως ο Έιντεν πετάγεται όρθιος και ντύνεται μέσα σε ένα λεπτό. Πάνε σχεδόν τρέχοντας στο δωμάτιο της Μπέλας και χτυπάνε την πόρτα, εκείνη ανοίγει και γουρλώνει τα μάτια της.

<<Έναν ζήτησα δύο μου φέρανε! Ποιος θα μου το λέγε...>>λέει με ύφος διαπεραστικό και άρχισε να γελάει.

<<Μπέλα τέρμα τα αστεία!>>την "μαλώνει" ο Άλεξ και εκείνη κατσουφιάζει. Κάνεις δεν τη μάλωνε και τώρα το κάνει εκείνος;! Αλλά δεν είχε καθόλου όρεξη να ασχοληθεί, απλά το προσπέρασε.

<<Άλεξ; Μυρίζεις κάτι;>>ρωτάει ο Έιντεν λες και αναφέρεται σε σκύλο.

<<Όχι...προς έκπληξη μου...όχι!>>λέει έκπληκτος ο Άλεξ καθώς γυρνούσε το δωμάτιο δεξιά και αριστερά. Δεν βρήκαν τίποτα ούτε μυρωδιές ούτε στοιχεία απολύτως τίποτα! Είχαν μείνει εντυπωσιασμένοι! Κάθισαν στο κρεβάτι αμίλητοι όταν τη σιωπή έσπασε η Μπέλα.

<<Μου είπε κάτι...>>λέει και τα δύο αγόρια την κοιτάζουν.

<<Ότι είναι ο διάολος προσωποποιημένος και να αρχίσω να φοβάμαι!>>λέει εκείνη και τα δύο αγόρια κοιτάζονται μεταξύ τους.

<<Διάολος;>>ρωτάει ο Έιντεν σκεπτικός. Δεν ήταν ακριβώς ερώτηση, ρητορική θα έλεγα.

<<Ξέρεις τι σκέφτομαι;!>>αναφέρεται τώρα στο Άλεξ.

<<Δεν το νομίζω! Αλλά ποιος;>>

Το Υβρίδιο Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ