Η ΜΆΧΗ ΤΩΝ ΑΔΕΡΦΏΝ

224 31 6
                                    

Τραγούδι: grandson - Blood in the water

<<Έχουμε και μια δουλειά...>>του λέει για να αποφύγει τις παραπάνω ερωτήσεις.

<<Σωστά! Έλα μαζί μου!>>της λέει και την βγάζει στο μπαλκόνι.

<<Θα πηδήξουμε!>>

<<Δεν πας καλά...>>του αρνείται εκείνη και με το δίκιο της, αφού βρίσκονταν πολύ ψηλά και σίγουρα θα έσπαγαν τα πόδια τους.

<<Θα σε κρατήσω στην αγκαλιά μου. Έχουμε πολύ καλή ισορροπία. Μην ανησυχείς..>>της είπε και εκείνη σαν να ένιωσε ασφαλής τον αγκάλιασε σφιχτά, κλείνοντας τα μάτια της. Εκείνος πήδηξε και ένιωσε τον αέρα στα μαλλιά της. Μόλις προσγειώθηκαν ακόμα ήταν "καρφωμένη" πάνω του. Εκείνος την κοίταξε και χαμογέλασε. Την χάιδεψε απαλά στην πλάτη.

<<Έλα...όλα είναι νταξει...μπορείς να ανοίξεις τα μάτια σου...>>της λέει και εκείνη υπακούει. Κατεβαίνει από πάνω του και κοιτάζει γύρω της.

<<Θέλω να μάθω γιατί δεν βγήκαμε από την πόρτα του πανεπιστημίου;>>

<<Πρώτον δεν θέλουμε τα βλέμματα να πέφτουν πάνω μας και μας ακολουθήσει από περιέργεια κανείς.. Δεύτερον έχει και πιο πολύ πλάκα...>>

<<Σοβαρά; Έχει πιο πολύ πλάκα λέει...>>

<<Καλά...εσύ δεν καταλαβαίνεις γιατί δεν είσαι λυκάνθρωπος μόλις γίνεις θα δεις...>>της λέει και την πιάνει από το χέρι για να ξεκινήσουν προς το δάσος. Μετά από 10 λεπτά περπάτημα φτάσανε σε ένα απομακρυσμένο δάσος με πολλά μεγάλα δέντρα γύρω τους καθώς στη μέση ήταν άδειο σαν να βρίσκονταν σε μια κυκλική πλατεία. Στάθηκε για λίγο και είδε τον Έιντεν από μακριά. Πάει κοντά του για να δει τι κάνει και βλέπει να βάζει κάτι μεγάλες αλυσίδες στο δέντρο και να τις ελέγχει ξανά και ξανά.

<<Αυτές και αν είναι αλυσίδες...>>λέει η Μπέλα

<<Είναι μεγάλες και δυνατές για να μην μπορέσω να τις σπάσω. Τους έχει κάνει μαγιά μια μάγισσα!>>

<<Πότε θα δεθείς;>>ρωτάει και πάλι

<<Τι ώρα είναι;>>

<<11.45>>

<<Δεν έχουμε ώρα! Άλεξ!!!>>φωνάζει τον αδερφό του και εκείνος έρχεται τρέχοντας. Η Μπέλα κάθεται στην άκρη να τους βλέπει. Είδε τον Άλεξ να βάζει τις αλυσίδες στο δέντρο και ύστερα να πιάνει τα χέρια του Άλεξ και να τα δένει με δύο τεράστιους σαν κρίκους. Αφού το ελέγχει ξανά απομακρύνεται και εκείνος.

Το Υβρίδιο Donde viven las historias. Descúbrelo ahora