Τραγούδι: Rachel Platten - Fight song
<<Όπως ξέρεις υπήρξε ένας πόλεμος, μεταξύ των λυκανθρώπων...>>της λέει ο Έιντεν και εκείνη άκουγε προσεκτικά την κάθε λεπτομέρεια.
18 Χρόνια πίσω
<<Φιλίπ...Φιλίπ!!! Έλα γρήγορα!!>>
<<Τι έγινε;>>
<<Ν-νομιζω ει-ειμαι έγκυος...>>
<<Τι; Αποκλείεται...δεν γίνεται αυτό! Είναι αδύνατον!>>
Πριν προλάβει όμως να πει κάτι άλλο ο άντρας, η γυναίκα του έτρεξε γρήγορα στο μπάνιο και έβγαλε ότι είχε φάει από το πρωί. Ο άντρας της από πίσω την κοιτούσε άφωνος.
<<Κλαρίσσα...μου λες αλήθεια;>>
Η γυναίκα του εγνεψε καταφατικά και εκείνος την έχωσε στην αγκαλιά του, καθώς έρεαν από τα μάτια του δάκρυα χαράς.
[...]
<<Νάθαν, η γυναίκα μου είναι έγκυος!>>
<<Τι; Αδύνατον!>>
<<Κι όμως>>του λέει αλλά ο Νάθαν σκυθρώπιασε
<<Δεν χάρηκες;>>
<<Ναι πως...>>
Ο Νάθαν το ήξερε. Αυτό το παιδί δεν γινόταν να ζήσει έπρεπε να πεθάνει πριν φέρει τα άνω κάτω στο μέλλον. Έπρεπε ο ίδιος να το σκοτώσει και παράλληλα να σκοτώσει και τον Φιλίπ, έτσι θα έπαιρνε και την αρχηγεία! Θα ήταν ο Άλφα της αγέλης. Ο πιο δυνατός από όλους. Έτσι αφού η Κλαρίσσα γέννησε την όμορφη κόρη της, το ίδιο βράδυ μάλιστα μπήκε στο σπίτι και πήγε στο δωμάτιο του μικρού κοριτσιού. Κοιτάζει από πάνω την κούνια και βλέπει ένα μικρό κοριτσάκι να κοιμάται ήσυχα και γαλήνια. Χωρίς δεύτερη σκέψη σηκώνει το μαχαίρι από την τσέπη του, το μικρό κοριτσάκι ανοίγει τα μεγάλα μάτια του και τον κοιτάζει. Ο Νάθαν αγχώθηκε, ήξερε για το τι ήταν ικανή και έπρεπε να πεθάνει. Μόλις πάει να καρφώσει το μαχαίρι στην καρδιά της ένα χέρι τον σταματάει. Κοιτάζει πίσω του και ήταν ο Φιλίπ και από πίσω η Κλαρίσσα.
<<Τι ακριβώς κάνεις;>>ψιθύρισε η Κλαρίσσα
<<Συγγνώμη Κλαρίσσα...δεν έχω κάτι με εσάς...αλλά αυτό το παιδί...είναι επικίνδυνο! Πρέπει να πεθάνει!>>
<<Συγγνώμη Νάθαν αλλά αυτό δεν πρόκειται να γίνει!>>
<<ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΊΔΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΠΆΡΕΙ Η ΕΥΧΉ! ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΗ! ΚΆΚΙΑ! ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΩ;>>
<<Δεν πρόκειται να πειράξει κανείς την κόρη μου, αύριο θα γίνει συμβούλιο...να είσαι εκεί!>>του λέει ψυχρά και ο Νάθαν με σκυμμένο το κεφάλι βγαίνει από το σπίτι. Πήρε όρκο εκείνη τη μέρα ότι αυτό το παιδί θα το σκοτώσει όπως και να έχει...
[...]
<< Η μικρή πρέπει να πεθάνει!>> φώναξε ο Νάθαν
<<Ναι! ΝΑΙ! ΔΙΚΙΟ ΈΧΕΙ!>>άρχισαν να φωνάζουν και τα άλλα μέλη του συμβουλίου.
<<Δεν θα αφήσω κανέναν να σκοτώσει τη κόρη μου και έτσι και αγγίξετε μια τρίχα από τα μαλλιά της θα βρεθείτε αυτομάτως στο λάκκο να σαπίζετε! Και ξέρετε για το τι είμαι ικανός...>> φώναξε και αμέσως οι άλλοι σιώπησαν. Τον σέβονταν! Άλλωστε ήταν ο Άλφα, ο αρχηγός, ο πιο δυνατός!
<<Λοιπόν...θα κάνουμε μια συμφωνία! Μέχρι τα 20 της χρόνια δεν θα την πειράξουμε, όταν μεταμορφωθεί αν είναι επικίνδυνη εγώ ο ίδιος θα τη σκοτώσω...κατανοητό;>>είπε και κατευθείαν όλα τα κεφάλια έγνεψαν καταφατικά.
[...]
<<ΦΙΛΊΠ! ΦΙΛΊΠ!!! ΣΗΚΩ!! ΔΕΧΌΜΑΣΤΕ ΠΌΛΕΜΟ!!>>
<<ΤΙ;; ΑΠΟΚΛΕΊΕΤΑΙ! ΚΑΝΑΜΕ ΜΙΑ ΣΥΜΦΩΝΊΑ>>
<<ΑΛΛΑΞΕ ΛΟΓΙΚΆ! ΠΑΡΕ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΚΑΙ ΠΉΓΑΙΝΕ ΤΗ ΣΤΗ ΛΈΙΛΑ!>>
<<ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΠΑΛΈΨΩ ΣΑΝ ΆΝΤΡΑΣ! ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΗ ΕΣΎ ΚΛΑΡΙΣΣΑ!>>
<<Και κάπως έτσι γίναν τα πράγματα...>>λέει ο Έιντεν και η Μπέλα είχε μείνει άφωνη.
<<Άρα από το Νάθαν κινδυνεύω;>> ρώτησε και ο Έιντεν εγνεψε καταφατικά.
<<Τι μου είναι ο Νάθαν; Και εσείς που τα ξέρετε όλα αυτά;>>
<<Η πρώτη ερώτηση λοιπόν: Ο Νάθαν δεν σου είναι τίποτα! Ήταν φίλος και μέλος του συμβουλίου του πατέρα σου. Ωστόσο...για την δεύτερη ερώτηση...να...είμασταν και εμείς στο πόλεμο...>>
<<ΤΙΙΙΙΙ;;;>>
<<Σε παρακαλώ...ηρέμησε...να σου εξηγήσω...>>
<<Δεν θέλω εξηγήσεις! Πήγατε σε ένα πόλεμο που εξαιτίας σας πέθαναν οι γονείς μου! ΒΓΕΊΤΕ ΈΞΩ ΤΏΡΑ!>> φωνάζει και στρέφει το δάχτυλο της προς την πόρτα. Τα δύο αδέρφια κοιταχτηκαν μεταξύ τους και απογοητευμένα, βγήκαν από το δωμάτιο, χωρίς να πουν λέξη. Δεν τολμούσαν, δεν ήξεραν για το τι ήταν ικανή! Βγήκαν έξω και κοίταξαν την κλειστή πόρτα πίσω τους.
<<Ωραία τα έκανες μαλακα!>>φωνάζει ο Άλεξ εξαγριωμένος.
<<Σκάσε ρε πουστη μου. Προσπαθώ να την κάνω να μας εμπιστευτεί...>> συμπληρώνει ο Έιντεν
<<Τι να μας εμπιστευτεί ρε;! Τώρα ούτε να μας βλέπει δεν θα θέλει!>> φωνάζει για ακόμα μια φορά. Και ξαφνικά η πόρτα ανοίγει και την βλέπουν να στέκεται μπροστά τους.
<<Ελάτε μέσα τώρα!>>φωνάζει και εκείνοι σαν καλά παιδάκια, δεν βγάλανε άχνα και μπήκαν μέσα στο δωμάτιο.
Σας χαιρετώ 😍
Ελπίζω να σας άρεσε...
Τα λέμε στο επομενοοοο 💗
ESTÁS LEYENDO
Το Υβρίδιο
ParanormalΌλοι έχουμε διαβάσει και ακούσει ιστορίες με λυκανθρώπους, βρυκόλακες, επικίνδυνα όντα που κατοικούν "παράνομα" στον πλανήτη Γη. Όλοι έχουμε διαβάσει για ερωτικά τρίγωνα μεταξύ αγοριών και κοριτσιών. Όμως το διαφορετικό έρχεται! Έρχεται για να αλλά...