ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΉ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΌΝ

628 70 11
                                    

Τραγούδι: AREA ( Από Shadowhunters)

<<ΦΙΛΊΠ!!! ΦΙΛΊΠ!!! ΣΗΚΩ!! ΔΕΧΌΜΑΣΤΕ ΠΌΛΕΜΟ!!>>

<<ΤΙ;; ΑΠΟΚΛΕΊΕΤΑΙ! ΚΑΝΑΜΕ ΜΙΑ ΣΥΜΦΩΝΊΑ>>

<<ΑΛΛΑΞΕ ΛΟΓΙΚΆ! ΠΑΡΕ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΚΑΙ ΠΉΓΑΙΝΕ ΤΗ ΣΤΗ ΛΈΙΛΑ!>>

<<ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΠΑΛΈΨΩ ΣΑΝ ΆΝΤΡΑΣ! ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΗΝ ΕΣΎ ΚΛΑΡΙΣΣΑ!>>

Η μελαχρινή κοπέλα, παίρνει στην αγκαλιά της την τρίχρονη κόρη της και απομακρύνεται γρήγορα από το κτήριο.

"Μην νομίζεις ότι δεν θα γυρίσω! Είσαι γελασμενος!" μουρμούρισε καθώς έτρεχε. Ανοίγει την πόρτα και βλέπει έναν γιγάντιο άντρα να την κοιτάζει έτοιμος να την συνθλίψει. Με το που ανοίγει τα χέρια του για να την πιάσει, εκείνη βγάζει μια κραυγή και κατευθείαν βλέπει ένα βέλος να τον διαπερνά. Κοιτάζει πίσω της και ήταν ο αγαπημένος της άντρας, με ύφος παθιασμένο έτοιμος να τους σκοτώσει όλους!

<<Τι με κοιτάς; Τρέχα!>> της φωνάζει και εκείνη συνέχισε να τρέχει, ώσπου φτάνει σε μια όχθη. Μπαίνει μέσα στην βάρκα που ήταν εκεί και ξεκινάει κουπί. Με το που φτάνει στην απέναντι όχθη, βλέπει την αδερφή της να την περιμένει.

<<Λέιλα ξέρεις τι να κανείς! Είναι για το καλό της!>> Της λέει και αφήνει στην αγκαλιά της τη κόρη της. Η Λέιλα κάνει στην άκρη τα σκεπάσματα που την είχε τυλίξει η μάνα της για να την δει καλύτερα, και το πρόσωπο της αστραψε. Την κοίταξε στα μάτια και με ένα νεύμα της έδωσε να καταλάβει.

"Να προσέχεις αγάπη μου" μουρμουράει στο αυτί της κόρης της καθώς τη φιλάει στο μέτωπο.

<<Σε παρακαλώ! Πρόσεχε την!>>

<<Μην ανησυχείς αδερφή!>> Της λέει και η Κλαρίσσα μπαίνει πάλι μέσα στη βάρκα και κάνει κουπί για την απέναντι όχθη. Όταν φτάνει τρέχει για το σπίτι της. Με το που φτάνει βλέπει αιματοβαμμένα πτώματα σε κάθε γωνιά. Κοιτάζει πανικόβλητη για τον άντρα της, όταν ένα χέρι την πιάνει από το μπράτσο και τη γυρνάει με φόρα προς το μέρος του εκείνη σαν αστραπή δίνει μια δυνατή κλοτσιά στο κεφάλι του, με αποτέλεσμα να πέσει κάτω.

<<Ηρέμησε! Εγώ είμαι!>>

<<Αγάπη μου; Συγγνώμη!>> Του λέει καθώς σκύβει από πάνω του για να δει πως είναι.

<<Την πήγες;>>λέει καθώς σηκώνεται από το έδαφος.

<<Ναι! Είναι ασφαλής!>>πριν προλάβει όμως να πει κάτι άλλο ένα βέλος πετάγεται από το πουθενά και χτυπάει το δέντρο πίσω τους.

<<Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν βγάζουν τα νυχακια τους να παλέψουμε κανονικά;! Και έχουν αυτές τις μαλακίες;!>>

<<Έλα τώρα...αφού ξέρεις ότι θα τους κατασπαράξουμε. Είναι μια λιχουδιά! Τίποτα παραπάνω!>> Λέει πονηρά και του κλείνει το μάτι.

Οι δύο "φυλές" πάλεψαν πολύ σκληρά! Αλλά η μία ήταν πιο δυνατή. Δεν το ήθελαν αλλά έτσι το είχε η φύση! Φυσικά και νίκησαν ασχέτως αν έχασαν δύο αγαπημένα πρόσωπα, δύο γονείς, αγωνιστές και πάνω από όλα... αρχηγοί! Ναι! Ήταν οι αρχηγοί της δικής τους ομάδας. Ασχέτως αν είχαν πολλές διαφορές ο ένας από τον άλλο έπρεπε να πράξουν ενωμένοι! Κι αυτό θα έκαναν για χάρη της πολυαγαπημένης κόρη τους. Ασχέτως αν η άλλη "φυλή" ήταν φίλοι μέχρι και συγγενείς! Το είχαν προβλέψει άλλωστε... Ο ρίσκος ήταν μεγάλος, από τη στιγμή που γεννήθηκε η κόρη τους. Ήταν διαφορετική και το ήξεραν! Μοναδική! Είχαν κάνει μια υπόσχεση, μέχρι να μεγαλώσει για να δούνε πως είναι και αν είναι "επικίνδυνη" να καταλήξουν σε μια λύση! Όμως όχι! Πήραν άλλη τροπή τα γεγονότα! Δεν έπρεπε να συμβεί, αλλά βαθιά μέσα τους το ήξεραν ότι η συμφωνία δεν θα κρατήσει, κάποια στιγμή θα σπάσει και θα εξεγερθούν! Γι'αυτό και την διώξανε με την Λέιλα. Την προφυλάσσανε από τα υπόλοιπα θηρία...

Η Λέιλα ήταν η καταλληλότερη για αυτή τη δουλειά! Την εμπιστεύονταν σαν τα μάτια τους! Και εκείνη δεν θα τους πρόδιδε ποτέ!

<<Σσσςς ησύχασε μικρό μου Σσσς>> άρχισε η Λέιλα να νανουρίζει την μικρή της ανιψιά που από την ώρα που έφυγε η μάνα της δεν είχε σταματήσει να κλαίει! Μα φυσικά και ήξερε ότι το τέλος θα είναι τραγικό! Άλλωστε παιδί της μάνας της ήταν! Όμως έτσι είχαν τα γεγονότα, η μοίρα που λέμε! Η Λέιλα το είχε υποσχεθεί! Είχε υποσχεθεί ακόμα και στο ίδιο της τον εαυτό να κάνει την Ελίζαμπεθ Μπέλα Τζόουνς μια ισχυρή μαχητρια, όμως με κάποια μυστικά και ανατροπές. Δυστυχώς θα έπρεπε για λίγο καιρό να της κρύψει την αλήθεια, να την κάνει να ξεχάσει το παρελθόν και αυτό θα γινόταν μόνο με μια δόση μαγείας...

Γεια σας μουσούδιααα 🐭❤️
Τι κάνετε;

Πώς σας φάνηκε το πρώτο κεφάλαιο της ιστορίας μας;
Τι πιστεύετε ότι γίνεται ή θα γίνει;

Αφήστε σχόλια και ⭐
Τα λέμε στο επομενοοοο 💗

Το Υβρίδιο Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin