"Aliii! Neredesin in aşağı Alii"
Gözümü bu sesle açtım. Kafamı kaldırdığımda Aliye sarıldığımı fark ettim. Biraz Aliye bakarken yine o sesi duydum.
"Ali in aşağı pislik"
Yataktan kalkıp pijamamın sabahlığını üstüme geçirip kuşağını bağladım. Sonra da hızla aşağı indim. Balkonda Hande aşağı bağırıyordu.
Hande:Kızım sen mal mısın? Eylül gelicek
"Banane gelsin de kocasının nasıl biri olduğunu öğrensin"
Eylül:Hande noluyor burada?
"Oo gelin hanımda gelmiş. Sevgilimin koynundan mı geldin?
Eylül:Hande kim bu?
Ali:Lara!
Eylüş:Lara mı?
Lara:Sen nasıl evlenirsin pislik
Ali:Lara ne işin var burada?
Lara:Senin hani sevgilin yoktu. Hani biz birlikte olabilirdik. Sen evlendin şerefsiz.
Eylül:Ali?
Ali:Eylül sen bir dur Allah aşkına
Eylül:Dururum ben dururum.
Sinirle içeri girip odaya çıktım. Kapıyı kilitleyip banyoya gittim. Göz yailarımı tutamadım. Hepsi tek tek akmaya başladı.Ali:Lara git artık yeter bu kadar!Bitti gitti işte.
Lara:Siz görürsünüz!Lara gidince Ali hızlıca Eylüle döner ama göremez hemen yukarı çıkar. Kapıyı açamayınca seslenmeye başlar.
Ali:Eylül! Aç şu kapıyı Eylül!Göz yaşlarımı silip yüzümü yıkadım sonra da kapıyı açtım.
Eylül:Ne var?
Ali:Ağladın mı sen?
Eylül:Hayır. Yüzümü temizledim köpük kaçtı ondan böyle
Ali:Eylül her şeyi açıkla-
Eylül:Gerek yok. Sonuçta ben senin gerçek karın değilim. Hatta sevgilin bile değilim. Açıklama yapmana gerek yok yani.Kıyafetlerimi alıp banyoda değiştirdim üstümü. Makyajımı yaparken Müfit amca sinirli bir şekilde Aliyi çağırınca Aliyle birlikte aşağı indik.
Ali:Noldu babaMüfit amca hızla gelip Aliye tokat atınca gözlerim kocaman açıldı.
Eylül:Müfit amca!
Ali:B-Baba
Müfit:Nasıl yaparsın böyle bir şeyi?
Ali:Naptım ben ya?
Müfit:Bu ne?"Geçtiğimiz günlerde evlenip balayına gitmeyen Eylül- Ali Göktürk çifti bu sabah bir skandalla uyandı. Ali Göktürkün sevgilisi evi basıp isyanda bulundu. 1 aydır sevgilisi olduğunu iddia eden Lara Sancak Ali Göktürk'ün evini bastı. Aldığımız bilgilere göre Ali Göktürk yaklaşık bir yıldır Eylül Acar ile birlikteymiş"
Müfit:Bu ne şerefsiz herif! O kız nasıl geliyor buraya?
Ali:Baba
Müfit:Bunu Hakan görürse napıcaz biz he napıcaz?
Selda:Eylül kızım sen gel otur şuraya
Eylül:Yok ben kahvaltı yapmıycam.Odadan çantamı alıp hızlıca çıktım evden. Arabanın anahtarını şoförden alıp sürmeye başladım. Annemlere geldiğimde durdum. Kapıyı hizmetçi açınca içeri girdim.
Furkan:Kardeşimi evlendirdiğiniz kişiye bakın ya! Daha iki gğn olmadan sevgilisi kapıya dayanmış.
Burcu:Eylül?
Gökçe:Eylül sen ne zaman geldin?
Eylül:Oldu biraz
Hakan:Gel kızım
Eylül:Yok ben gelmeyim. Odama çıkmak istiyorum.
Burcu:Kızım gelmişsin zaman geçirirdik.
Eylül:Daha çok zaman geçiricez zaten annecim
Hakan:Ne demek bu Eylül?
Eylül:Ben geri gelicem demek
Hakan:Hayır olmayacak öyle bir şey
Eylül:Neden? Evlendirdiğiniz kişinin ne mal olduğu ortaya çıktı. Pardon da bu kadar haberden sonra o evde kalıp "Eylülde ne rahatmış" dedirtmem.Önce beyefendi yaptığı pisliği düzeltsin öyle giderim.Odamda otururken kapı hızla çalmaya başladı.
Eylül:Noluyor ya? Gir
Ali:Kalk gidiyoruz
Eylül:Ben hiçbir yere gitmiyorumKapıyı kapatıp kilitleyip yanıma geldi
Eylül:Ali git lütfen
Ali:Seni almadan hiçbir yere gitmiyorum
Eylül:Niye ya niye?
Ali:Çünkü ben senin kocanım ve sen benimle geleceksin
Eylül:Sen önce yaptığın pisliği düzelt Ali göktürk. Her hatanda senin yanında olamam. Tamam belki sahte bir evlilik olabilir ama ben kendime laf söyletmem. O evde olmaya devam ettiğim sürece bana söylenecek olan sözleri duyar gibiyim. O eve gelmemi istiyorsan önce o pisliğ-Konuşmamı bitirmeden dudaklarıma yapıştı. Ayrıldıktan sonra alnını alnıma dayadı.
Ali:Sus artık.
Eylül:Naptığını sanıyorsun sen?
Ali:Sanki daha önce yapmadığımız şey
Eylül:Bir daha olmasın
Ali:Hem sen niye benim sevgilimi taktın ki? Sonuçta senünde sevgilin vardı evlenmeden önce
Eylül:Ama benim sevgilim çıkıp da bağırmıyor. Magazine haber yaymıyor.
Ali:Eylül gerçekten bu muhabbet çok sıktı artık beni yürü gidiyoruz.
Eylül:Ben hiçbir yere gitmiyorum.
Ali:Sana fikrini soran olmadı.Kolumdan çekiştirerek benie vden çıkarıp arabaya bindirdi.
Eylül:Durdur arabayı inicem
Ali:Eylül bindiğimizden beri aynı şeyi söylüyorsun sus artık!
Eylül:Bağırma bana
Ali:Sinirleniyorum artık ama!Gaza daha fazla basmaya hızlanmaya başladı.
Eylül:Ali yavaşla
Ali:...
Eylül:Ali yavaşla korkuyorum
Ali:Seni anlamıyorum ya nolmuş magazine yansıdıysa. Aa pardon Eylül ACAR bu şekilde anılamaz dimi!
Eylül:Ali dur artık korkuyor- ALİ DİKKAT ET!