Eve gelince hemen odama çıktım. Arkamdan Gökçe geldi.
Eylül:Nolucak şimdi?
Gökçe:Bilmiyorum ben abimle konuşmaya çalışıcam. Babam dinlese dinlese abimi dinler.
Eylül:İnşallah
SABAH
Gökçe:Aa Fırat mesaj atmış.Bana bakınca gözlerindeki ışığı gördüm. Ama geri hemen gözündeki ışık söndü. Nedenini tahmin edebiliyordum. Bizim yüzümüzden ailelerimiz de tartışmıştı. Gökçe ve Fıratın ilişki yaşaması zorlaşmış.
Eylül:Hoşlanıyorsun dimi ondan?
Gökçe:Yok canım. Hem o sana o kadar şey söy-
Eylül:Gökçe! Seni tanıyorum. Sorunları halletmişken bunu bahane etmen bile seni ele veriyor zaten.
Gökçe:O benden hoşlanmıyor ki
Eylül:Hoşlanıyor
Gökçe:Ne?
Eylül:Ali söylemişti
Gökçe:Neyse ya önce sizi bir halledelim de sonra bakarız
Eylül:Ee ne yazmış?Fırat:Ali ropörtaj yapmaları gerektiğini söylüyor
Göjçe:Ne ropörtajı
Fırat:Boşandıklarını söylemek için
Gökçe:Bu kadar çabuk mu? Biz de abimle konuşacaktık.
Fırat:Ali konuşulacak bir şey olmadığını, ne kadar konuşsanız da hiçbir şeyin değişmeyeceğini söylüyor.
Gökçe:Tamam Eylüle söyleyim :(Eylül:Ee noldu?
Gökçe:Ali boşandığınızı söylemek için çağırıyormuş ropörtaj yapacamışsınız
Eylül:Ne? Ama-
Gökçe:Ne kadar konuşsak da bir şeyin değişmeyeceğini söylüyor.
Eylül:Tamam hazırlanıp geliyorumKahverengi ağırlıklı farımı sürüp koyu kahve rujumu sürdüm. Saçımı açıp uçlarındaki dalgaları hafiflettim. Çantamı alıp Gökçenün yanına indim.
Gökçe:Eylül bak istemi-
Eylül:Gidelim
Furkan:Nereye?
Eylül:Aliyle boşanacağımızı magazine açıklamaya
Furkan:Tamam çabuk dönün
Eylül:Gelirken kalan eşyalarımı da alırız. Biraz geç kalabiliriz yani
Furkan:Çok geç olmasın
Eylül:Tamam.Evden çıkıp Gökçenin arabasına bindik. Bende Aliyi aradım.
Ali:Efendim
Eylül:Neredesiniz?
Ali:Cafede bekliyoruz
Eylül:TamamTelefonu kapatıp önüme baktım. Cafenin önüne geldiğimizde arabadan indim. Cafeye baktığımda Fırat ve Alinin cam kenarında oturduğunu Alinin bana baktığımı gördüm. Göz teması kurmadan parmağımdaki yüzüğü çıkarıp çantamın içine attım. Sonrada emin adımlarla içeri girdim. Biz masaya yaklaşırken Aliyle Fırat ayağa kalkıp bizi karşıladı. Ben Alinin Gökçe de fıratın karşısına oturdu.
Eylül:Ee ropörtajı ne zaman veriyoruz?
Ali:Cafeden çıkarken gelecekler
Eylül:Tamam o zaman uzun sürmesin
Ali:Eylül?
Eylül:Efendim?
Ali:Üzülmüyorsun di mi?
Eylül:H-Hayır üzülmüyorum