Večer
Dovršavajući dokumente, svako malo pogledavala sam na osvijetljen grad. Mrak je već naveliko pao. Pitam se što Sebastian radi. Mogla bih ga i nazvati.
Okrenula sam njegov broj, a javljanje sam čula nakon samo sekunde.
S: Kako je moja zaposlena djevojka?
A: Umorno, a posla još imam napretek.
S: Preživjet ćeš ti to.
A: Znaš što sada želim?
S: Što?
A: Toplu kupku i tebe.
Čula sam njegov smijeh sa druge strane te ga je izmamio i meni.
S: Onda će te dočekati tako.
A: Stvarno? Divan si.
S: Dovrši to, ja čekam.
A: Vidimo se. Ljubim te.
Prekinula sam ono što mi je sada trebalo. Dočeka li me kako je rekao, neće mi biti žao umora.
Sve što mi je ostalo su dva dokumenta koja ne znam što znače. Njih sam ostavila u njegovoj prvoj ladici kada je upao u ured.
C: Još nisi gotova?
A: Još samo da posložim i to je to.
C: Zatvaramo za pet minuta, a onda nema van.
Zastala sam sa poslom te ustala ispod stola.
A: Kako da ovo dovršim u pet minuta?
C: Radije požuri.
A: Puno si pomogao.
Promrmljala sam te rad prebacila u bržu brzinu. Ovdje je kaos. Previše posla, previše radnika, gužva i zagušen, luksuzan prostor.
C: Ja idem. Požuri se ako ne želiš ostat ovdje do jutra. Laku noć.
A: 'Noć.
Izašao je zaključavši sef iz kojega je malo prije nešto izvadio. Još sam ga vidjela kako se stepenicama spušta dolje. Čudno da ne ide liftom. Ipak je on gospodin, a ovo je 125. kat.
Mora da će lift uzeti na pola puta ili prije.
Pospremila sam sve dokumente, papire, dogovore, spiske i ostalo te zaključala ladicu.
Bila sam sama na cijelome katu. Prvi dan pa ovako.
Kao i sve, zaključala sam i njegov ured, pokupila stvari iz mojega te napravila isto. Mada je ovo 125. kat, uvijek postoji opasnost od krađa ili sličnog. Sa osobljem se nikad ne zna.
Ugasila sam sva svjetla te uključila grijanje za idući dan. Već je ponoć, ne smijem dopustiti da me Sebastian predugo čeka.
Ušla sam u lift gdje je bilo svjetla, a u prizemlju se našla kroz nekoliko minuta.
Divno nemam auto.
Razgledavala sam oko sebe misleći da će možda naići koji taksi, no kasno je. Ne voze.
Krenula sam niz ulicu koja je i u ovo vrijeme bila živa. Najviše je bilo tinejdžera po kafićima i klubovima kojih je ovdje napretek.
Ne misleći ni o čemu i žureći doma, bijeli auto zaustavio se pored mene.
S obzirom da mi je bio poznat, zastala sam, a prozor se spustio.
YOU ARE READING
Pokus
Mystery / ThrillerNaizgled mlada djevojka mirnog života, upustila se u testiranje same sebe. Proračunata noć otvorila je njezino izdanje nepoznatu muškarcu. Proljetno jutro za nju je bilo samo početak pakla u kojem će se naći. I ne slutivši na surovu budućnost, prelj...