Gleda u mene kao da me nije očekivao ovdje i sada. Zna da sam njegova. Zato održava taj pogled na licu. Njegov brat stoji iza njega. Obojica su ogorčeni. Derek nek' se pita, al' moje pripito stanje podnošljivo je i meni i okolini.
A: Zdravo!
Zakoračila sam preko praga te se objesila Sebastianu oko vrata. Njegova se tamno plava majica marke Adidas gužvala pod mojim stiskom. Očigledna nelagoda osjećala se na kilometre, a ja sam se ponašala kao da smo sami.
A: Ćao, Veliki brate!
Moja se slaba šaka našla njemu na ramenu. Zar nije zanimljivo kako razmišljam i kako se ponašam kad sam pijana? Smiješno.
S: Aleks, gdje si bila?
A: Ma znaš, ono... Posao i tako.
S: Draga, zaudaraš na alkohol.
A: Uskoro ću i na tvoj parfem, dušo!
Moje se urlanje čulo svugdje u hodniku. Nisam se ovako pijano osjećala već odavno. Ne treba mi ništa više od čvrstog alibija. Znate, gdje sam bila, šta sam pila, kog' sam ljubila. Ajme, neka mi netko spoji samo dva i dva da se nacrtam u krevetu s njime, a da Derek nestane.
Izigravanje nenormalnosti postalo je nekontrolirano. Izvan dometa moje normalnosti ponašala sam se kao jedna vrsta od onih što se napiju da utaže tugu. Tako sam se i osjećala iako nisam bila osobito tužna.
S: Hajde, odvest ću te u krevet.
Sebastianov sumnjičav pogled nije mi dao sigurnost kao inače, no suviše je glupo ponašati se prema meni normalno ako ja nisam psihički stabilna.
A: Ne idem u krevet, srce. Samo da se presvučem.
S: Kako ti kažeš.
Ovo je rekao samo ovisno o njemu. Nisam tvrdoglava osoba jer znam granicu. Samo ponekad malo zalijem Jackom preko nje. Ako ništa, nije ilegalno.
Polugola ležala sam na krevetu i razmišljala. Moje su me misli nasmijavale pa nema sumnje da sam izgledala bolesno.
Nisam izdržala dulje od deset sekundi a da ga ne povučem prema sebi, dok me oblačio kao malu bebu. Onakav mrak, soba, on i ja. Te Derek u prostoriji pored nas koji se dere "Zove neki Christian!"
Ovo me otrjeznilo poput vruće šibe ili debelog mlaza hladne vode. Hitro sam izašla iz sobe onako u grudnjaku i gaćicama kako bih se dokopala telefona.
A: Halo, Aleksandra ovdje.
C: Naš dogovor vrijedi. Budi pred mojom kućom za sat.
A: Ali...
Veza prekinuta i ja nespremna na ovo. Kako me može samo tako nazvati? Kako mi može poklopiti, a prije toga tražiti da dođem? Zašto me zove u pola sata iza ponoći kada bih trebala spavati miran san sa svojim zaručnikom?!
Gnjev me prodirao iznutra, a van se očitavao mojim hitcem mobitela u zid. Ne idem. Tako mi žive glave, ne idem.°
°
°
Christianova perspektiva ....Lagana muzika te zavodnički pogledi noćnog kluba isijavali su na površinu usijana ludila. Pogled u širokom krugu zahvatio je mnoge zaljuljane stražnjice mladih djevojaka. Striptizeta. Skrenuvši pogled pomislio sam na gospođicu Novak. Njezina mi se figura ocrtavala pred licem kao kakva božica. Duga, svilena kosa krasila joj je uspravna leđa i duge, tanke noge koje je nerado pokazivala. Tanki prsti i prijeteći pogledi konstantno su se igrali na njezinu licu dok je skrivala sve loše u sebi. Potiskuje vlastite osjećaje, a i dalje daje dojam snažne žene. Temperatura se spuštala svakim njezinim dolaskom. Uvijek i samo zbog posla. Neovisno o njoj, svaki bi ju muškarac poželio. Ili da se barem pojavi zbog njega. Ali ona je previše vjerna. Duge ruke otkrivala je bluzama svakakvih boja, a rub svake suknje sezao je do ispod koljena. Totalna suprotnost njezinim slika iz časopisa. Bila je prava Miss godine. Neka budem proklet ako ne bi pobijedila kada bi ponovno bila prijavljena. Zgodno.
YOU ARE READING
Pokus
Mystery / ThrillerNaizgled mlada djevojka mirnog života, upustila se u testiranje same sebe. Proračunata noć otvorila je njezino izdanje nepoznatu muškarcu. Proljetno jutro za nju je bilo samo početak pakla u kojem će se naći. I ne slutivši na surovu budućnost, prelj...