16. dio

106 8 2
                                    

Zaključao je vrata ušavši unutra. Ovaj takozvani klub je uglavnom za tinejdžere i zabavu, a jedino što meni treba jest ekstremna zabava.
E: Aleksandra, ne idemo dalje od ovoga. Pijana si, zažalit ćeš.
Rekao je prekinuvši poljubac i osjećaj. Razočarale su me njegove riječi te sam samo odmahnula glavom i nastavila sa započetim.
Primio me za ruke te ponovno prestao.
A: Pusti me. Želim te ljubiti.
E: Ne možemo.
Zakolutala sam očima na njegovu, sada ludu, a kasnije shvaćenu izjavu.
A: Slušaj me. Želim ovo.
Primila sam ga za obraze uvjeravajući ga u ono što želim. Želimo oboje, a njega nešto sprečava. Zanemarila sam njegovu nesigurnost te napala njegove usne. Užasno se dobro ljubi. Sva bol s duše je nestajala svakim poljupcem. Usne su mi gorjele u doslovnom smislu. Prepustila sam se ovoj noći pa kamo god me odvela, neka. Želim ovo, sada i s njime.
Ruke je smjestio meni na guzu dok je moja suknja poboljšavala osjećaj. Sjela sam na umivaonik kako bih mu fizički i usnama bila bliže. Zabacila sam glavu unazad kada je mokre usne stavio meni na vrat. Moja najslabija točka uskoro je bila obasipana njegovim poljupcima.
Oprezno sam otkopčavala dugmad njegove košulje kako bi kasnije imao što obući. Nije dugo prošlo već sam imala predivan pogled na njegovo tijelo. Svaki se mišić posebno isticao.
Skinula sam majicu bacivši je na pod, a ubrzo nakon toga, čuli smo glasno kucanje na vratima.
A: Ne obaziri se.
Krenula sam ga poljubiti, no odbjegao je pa pokupio stvari te mi ih pružao. Razočarenje u meni se javljalo svako malo, ali unatoč njemu, poslušala sam njegove namjere.
Obukla sam se te namjestila kosu kako bih koliko toliko izgledala normalno. Opet dernjava i glasna muzika. Nisam bila osuđena da slušam to još ostatak večeri, već sam izašla odande zajedno s Evanom.
E: Mismo ono trebali napraviti.
Rekao je na putu do auto jasno mi pokazujući svoju zabrinutost. Još sam bila pod utjecajem alkohola pa nisam shvaćala što se točno oko mene događa. Ne mislim da smo napravili ništa loše. Samo ljubljenje.
A: Ma daj, nismo se ni po**bali.
Primio me za ruku pa okrenuo prema sebi tako da su moja leđa gledala prema autu.
Njegovo ljutito lice i položaj tijela otkrivali su sve što u sebi krije.
E: Želiš li?
Prekrižila sam ruke i noge nagnuvši se na auto. Skupila sam obrve provocirajući ga pogledom.
Pogled spustivši na dolje, stražnjicom sam dotakla njegovo intimno mjesto nasmješivši se samoj sebi.
A: Možda.
Rekla sam prije nego što sam ušla unutra. Osjećaj pobjede ubio je alkohol u meni dok je njegov ljutit pogled i dalje ostajao isti.
Odmahnuo je glavom pa zaobišao auto ušavši u isti. Sjeo je i motor upalio bez imalo čekanja, a ja sam iz torbice izvadila punu bocu pravog viskija. No, pa moram se zabaviti!
E: Isuse, Aleksandra, nisi normalna.
Primio se za glavu ozbiljno mi govoreći dok sam se smijala njegovoj realizaciji i nepoznatom razlogu. Otvorila sam bocu pa nagnula gutajući jaku tekućinu bez ikakvog problema. Čep sam bacila kroz prozor, a Evan me gledao kao da sam luda. Jesam li? Pa, gledajući me sada, luda sam svakako.
E: Aleks, ostavi bocu.
Primio je vrat flaše pune žestice htjednuvši mi ju uzeti, no povukla sam jače prema sebi pa njemu u inat progutala još nekoliko gutljaja.
E: Daj mi to!
Derao se na mene pokušavajući mi uzeti gorak predmet iz ruku istodobno pazeći na cestu, ali nikako nije uspijevao.
A: Pusti moju bebu, pusti ju!
Vikali smo jedno na drugo tako da se nismo razumjeli. Dernjava se zasigurno čula na cestu, jača od muzike u klubu.
U jednom od trenutaka izgubio je kontrolu nad autom. Škripanje guma i prašina uputili su nas u jarak uz cestu. U tom mi scenariju nije bilo smiješno, no shvativši da smo izvukli žive glave, gromoglasan smijeh ubio je događaj od malo prije.
A: Ovo je bilo zabavno! Idemo opet!
E: Ni u snu.
Rekao je ruke stavivši na volan. Iscrpio se, no ne dovoljno.

PokusWhere stories live. Discover now