פרק ו

724 63 39
                                    

הפרק הזה מוקדש לאדם מקסים אחד בשם _WOLF_OZ_ - תודה על התמיכה התמידית!

שתהיה לכולם קריאה מהנה~

***

וולף

עיניו השקדיות התעגלו כשתי דיסקיות שחורות ועגולות. הכתמים הכהים שצבעו את עורו תחת עיניו, סימנו את מחסור שינתו. עורו השחום החוויר ושערו השחור נפל על מצחו בתספורת של תלתלים מסורבלים. גבותיו העבות קושתו ופיו הפעור נסגר בנשיכה חזקה על שפתו התחתונה, לפני שראיתי את שרירי הלסת שלו נעים בתנועה כפייתית.

השפלתי את מבטי אל צווארו הארוך וראיתי את הגורגורת שלו נעה מעלה ומטה מבעד לבליעת רוקו. הוא נראה עצבני, יכולתי להרגיש את זה על עצמי. חזרתי להתרכז בעיניו ומטה על שפתיו ההדוקות. שפתיים שהיו בשרניות מדי על פרצוף של זאטוט שכזה. הוא נראה צעיר. לעזאזל, הוא נראה כמו ילד קטן. ילד שדרש צליפה טובה על כל הטירחה שעברתי בגללו.

"לא חשבתי שתהיה כזה..." מלמלתי, בזמן שבעטתי בגופה חסרת החיים למען השקט הנפשי שלי. דחפתי את האקדח בחזרה לתוך שולי מכנסי ושלחתי מבט סקרני לכל עבר. איך לעזאזל הוא הגיע למצב הזה? משכתי באפי וסידרתי את שולי הוסט שלי בתנועה מהורהרת. איך הוא הגיע למצב שגם מועדון האופנועים וגם המאפיה האיטלקית רודפת אחרי התחת שלו? לאן הוא לעזאזל הכניס את עצמו.

"... כזה?" הישרתי את מבטי התוהה למשמע קולו המופתע, "למה אתה מתכוון, בכזה?" הוא שאל.

עיניו אומנם נראו בוגרות מדי לגילו הצעיר, אבל הגוף שלו הראה לי אחרת. הוא החליף מבט מהיר בין הגופה של המת לביני ובחזרה, כאילו תוהה מתי יגיעו גם תורו. הלוואי. לקחתי נשימה עמוקה ונשפתי בחוסר שליטה, הוא באמת האמין שבאתי לכאן בכדי להרוג אותו. ומי לעזאזל יכול היה להאשים אותי על הדבר? הזאטוט הזה גרם לי לרדוף אחריו ברחבי כל בוסטון ואם זה היה בכוחי, סביר להניח שהייתי יורה לו בזין כבר מזמן.

"קטן..." השבתי על שאלתו ונתתי צעד אחד קדימה, דבר שגרם לו להירתע אחורנית. "היי, אמרתי לך שאני לא מתכוון להרוג אותך, כן... אם הייתי רוצה את זה, אתה יודע שהיית כבר שוכב לידו -" נדתי בראשי לכיוון הגופה, "- אז בבקשה תפסיק עם כל זה - זה מעצבן אותי."

מבטו העגול ירד אל הגופה וחזר אליי. הוא בלע רוק וליקק את שפתיו. עיניו נסגרו ונפתחו כמה וכמה פעמים, ונשימתו הכבידה עד כדי חניקה. הדבר גרם לי להתרכז בשנית על שפתיו המעוצבות ולא הבנתי אפילו מדוע, כיוון שבעקבות הדבר חלפה גם המחשבה על ריגו. החרא ההומו דפק את הילד הזה, בזמן שהייתה לו אישה מקומרת ושווה.

"אם אתה לא כאן בשביל להרוג אותי, אז...?" הוא עצר מבעד לדבריו, כאילו בתהייה. "למה אתה פה בכלל-"

פיטר והזאב | ספר שני (להט"ב)Where stories live. Discover now