p.o.v Niall.
Na een half uur is Adam nog steeds niet beneden.
'We kunnen in de vakantie naar Nederland om te kijken of we wat te weten komen. En we kunnen Jason opzoeken' zeg ik tegen Lexi. 'Dat zou ik geweldig vinden. Ik mis Jason echt heel erg'.
'Dan doen we dat. Ik zal wel wat boeken. Ik wil dit jaar ook met Adam nog op vakantie. Maar ik denk dat je het niet erg vindt toch?' vraag ik aan haar. 'Nee natuurlijk niet. Adam is al 6 jaar enigskind. Hij moet ook wat dingen met jou alleen doen'.
'Fijn dat je het begrijpt. Adam vind het al zo lastig dus hij heeft het wel echt nodig om wat dingen met mij te doen'. 'Kan ik misschien met hem praten boven? Misschien helpt dat' vraagt Lexi. 'Natuurlijk'.
Lexi staat op en loopt naar boven toe. Misschien helpt het als Adam gewoon even met Lexi kan praten. Adam en ik hebben natuurlijk al een super goede band maar ik hoop dat dit onze band nog sterker maakt.
Lexi en ik hadden vroeger natuurlijk ook een hele sterke band en ik hoop dat dat gewoon weer terug komt. Want dat is nu niet echt geweldig. Maar dat is ook niet zo gek. 6 jaar lang dacht ik dat ze dood was.
Maar nu dat ze terug is moet het goed komen. Ik heb genoeg tijd om weer dingen met haar te doen. Maar ik zal never nooit de leuke momenten met Adam opgegeven. Het is zo leuk om tijd met hem door te brengen.
Lexi heb ik eigenlijk helemaal niet lang gehad maar Adam heb ik nu al zo lang. Ik heb hem echt zien opgroeien en zijn karakter zien ontwikkelen. Dus ik heb toch wel een betere band met Adam. Maar dat zal Lexi ook wel begrijpen. Al 6 jaar lang zit ik alleen met Adam.
Na een tijdje hoor ik voetstappen naar beneden komen. Lexi komt de woonkamer weer binnen. 'Hij is verdrietig en wou niet echt met me praten' zegt ze. 'Geef hem maar wat tijd. Het komt wel goed. Het is gewoon wennen voor hem' antwoord ik. Ik hoop zo dat hij snel bij draait. Het is echt niet leuk om hem zo verdrietig te zien.
'We kunnen straks ergens gaan eten? Misschien beurt dat Adam weer wat op' stel ik voor. 'Ik vind het goed'.
Een paar uur later zijn we in de stad met zijn 3e. Adam zegt niks en kijkt niet heel gezellig maar hij is tenminste mee. 'Zullen we hier wat gaan eten Adam? Hier vind je het toch lekker?' vraag ik aan hem. 'Ja' antwoord hij kort. 'Oke dan'.
We lopen naar binnen en gaan aan tafel zitten. 'Wat wil je eten Adam' vraag ik hem. 'Niks'. 'Kom op Adam. Je moet wat eten. Ik wil gewoon een gezellige avond'. Hij kijkt weg en kruist zijn armen. Nou, dit gaat gezellig worden.
(Dankje aan iedereen die me succes heeft gewenst. Ik ben cum laude geslaagd dus er was niks aan de hand😂😅 Nu lekker vakantie vieren)
JE LEEST
Finding myself back (airplane crash 2) ✔️
FanfictieNa 6 jaar gaat het niet bepaald beter met Niall. Hij krijgt de dood van Lexi maar niet verwerkt. Maar als hij dan zegt Lexi te zien lopen wordt hij voor gek verklaard. Hij besluit zelf maar op onderzoek te gaan. Hij weet zeker dat hij niet gek is en...