+26+

284 12 0
                                    

p.o.v Lexi

'Lexi, we zijn er' zegt papa. We staan voor een groot flatgebouw. Oke, ik ben benieuwd. Nou had ik ook niet echt een groot huis verwacht want misschien is hij nog wel aan het studeren ofzo. Ik denk niet dat hij al super veel verdiend. Maar je weet het maar nooit.
'Oke, ik kom'.

Ik stap uit de auto en loop achter papa aan naar de bel. Papa zoekt even maar drukt dan op een knopje. Het duurt niet lang voordat ik een mannelijke stem door de speaker hoor.

'Hallo?'. 'Heey Noah. Mogen we even binnen komen? Ik ben het, Niall. Ik wil even wat melden'. 'Oke, is goed'.

Daarna gaat de deur open. Samen lopen we naar binnen en gaan we naar de goede verdieping. 'Zenuwachtig' vraagt papa. 'Een beetje. Noah reageert meestal minder explosief dan dat Sean doet. Dat was vroeger al. Hij kan het sneller verwerken. Dus ik denk dat Noah het wel goed zal oppakken'. 'Dat klopt zeker ja'.

Bij het goede appartement aangekomen staat de deur al voor ons open. Even kijk ik papa twijfelend aan maar loop dan toch naar binnen.

Na dat we beide onze jas hebben opgehangen lopen we naar de woonkamer waar ik mijn blonde beste vriend zie zitten. Hoe kan ik het 6 jaar zonder hem hebben volgehouden?

'Uuhm hallo?' zegt Noah. 'Heey' antwoord ik glimlachend. Ik kan hem niet gelijk aanvallen met knuffels. Dat zal hij hoogstwaarschijnlijk raar vinden. Dus ik ga op de bank zitten. We praten even met Noah tot papa besluit het te vertellen. Hij verteld alles wat er is gebeurt terwijl Noah hem nieuwsgierig en verbaast aankijkt.

Na het verhaal kijkt Noah me met grote ogen aan. 'Dus dat is Lexi' vraagt hij verbaast aan papa. 'Jaa, dat is haar echt. Ik kon het eerst ook niet geloven hoor'.

Het ene moment zit Noah nog met grote ogen te kijken naar mij vanaf de bank, het andere moment heeft hij me in een knuffel getrokken en huilt uit op mijn schouder.

'Ik heb je zo gemist Lex. Echt zo erg' snikt hij. 'Ik jou ook Noah. Je wil niet weten hoe saai het is zonder jou'.

Ik hou hem dicht tegen me aan en zou willen dat dit nog lang duurt. Hij is altijd mijn beste vriend geweest en dat zal nooit veranderen. Samen met Jason natuurlijk.

'Ik ben zo blij dat je nog leeft. Ik had er wel vrede mee, ook al bleef het altijd vervelend. Maar ik vind het veel leuker dat je weer terug bent' zegt Noah. 'Ik ben ook blij dat ik nog leef hoor'.

Papa kijkt glimlachend naar ons. Nou dat zijn 2 goede gesprekken en een minder goede.

Finding myself back (airplane crash 2) ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu