Jungkook spodziewał się po sobie większej wytrwałości.
Skończyło się na tym, że siedział w ławce zanudzony i naburmuszony do granic możliwości, aż uczennice lepiące się do niego bezustannie teraz omijały go szerokim łukiem. Tęsknił. Nie mógł poradzić, że brakowało mu rozmów z nieznajomym mężczyzną, choć ciężko tu było stwierdzić cokolwiek więcej. Może i nawet był dziewczyną podszywającą się pod gorącego mężczyznę? Nie brakowało tam i takich. Jungkook prychnął.
Chciał z nim pogadać ciut więcej, podroczyć się z nim i uciec od szarej rzeczywistości, gdzie edukacja i wysokie wykształcenie grało największą rolę.
Kiedy od dwóch okrągłych dni internetowy nieznajomy nie dawał znaku życia, zbywając Jeona krótkim 'nie mam czasu', w licealiście aż zawrzało.
Stukał nerwowo o blat biurka, nadpobudliwie tupiąc pod nim nogą, natomiast rozbiegany wzrok sięgał aż widoku boiska za oknem. Naprawdę, w momencie w którym zaczął dobrze się bawić wszystko musiało się skiepścić w ciągu sekundy, albo może wcale nie podobał się nieznajomemu? Nie we wszystkich pyskaty licealista w ogrodniczkach i kujonkach budził podziw.
Wysyłając do mężczyzny ostatnią wiadomość, Jungkook postanowił zwalczyć nudę, pisząc do swojego znacznie starszego przyjaciela.
jk
ej, Yoongi-hyung
czy wiedziałeś, że muszki owocówki żyją tylko dzień?
ja naprawdę zdałem sobie sprawę, że kocham brokat
myg
niestety nie urodziłem się wczoraj
i ciebie też nie poznałem wczoraj
czego chcesz?
jk
jak to co?
przyjdę do ciebie jutro po południu
myg
dowiem się po co?
jk
gdybym był na twoim miejscu napisałbym
mój najsłodszy
Jungkookie
wybawi mnie od mojej ciężkiej pracy, potowarzyszy w trudnych chwilach mojego lenistwa
o, tak, Jungkook, tak się cieszę
myg
nie przypominam sobie Jungkooka, który tak dla mnie robi
przypomnisz mi kto to?
jk
czasami mi się wydaje, że nie umiesz cieszyć się z życia
ponurak
CZYTASZ
glitter bunny; jikook
Romance▸ᵍˡⁱᵗᵗᵉʳ ʷᵃˢ ᵉᵛᵉʳʸʷʰᵉʳᵉ ᵒⁿ ʰⁱˢ ᵇᵒᵈʸ ʰᵉ ʷᵃˢ ᵃᵐᵃᶻᵉᵈ◂ Kiedy Jimin z fascynacją obserwował błyszczące się drobinki na skórze swojego króliczka - chcę widzieć, jak wijesz się z rozkoszy, jak błyszczysz.' ❭❭ romance, smut, chat au, daddy...