Bölüm 6

2.4K 143 14
                                    

Yiğit Beye hiç bir şey demeden arka bahçeden çıkmıştım. Açıkçası benden uzak durmasını ve mümkünse benimle konuşmamasını istiyordum. Bu Aslan kardeşler aynı galiba her kızı elde edeceğini düşünen yakışıklılığını ve parasını kullanan tipler...

Kendimi toparladım. Ben doğru olanı yaptım. Boş ve saçma hayaller kurmaya ya da kendimi küçük düşürmeye gerek yok.!!

Mutfağa gittim. Hazırlanan yemeklerin tadına baktım. Bir sorun yoktu. Hizmetçiler salonda Ateş Bey ve diğer iki gereksiz için yemek masasını hazırlarken bizim ekiple birlikte mutfakta yemek yiyorduk. Arzu:
-Ateş Beyin kardeşi çok yakışıklı ya.

Tabi bu durumda kim devreye girer. Tabiki bizim aşık oğlan Uğur:
-Sanane kızım hem o senin tipsizliğine bakıcak değil ya.

Ben ve Cenk Uğurun bu sözlerine güldük. Arzu da hiç altta kalır mı?

-Benim bu tipim için peşimden koşan kaç kişi var biliyor musun sen? Ayrıca gidip aynaya bir bak. Kimin tipsiz olduğu belli olur.

Arzunun da Uğura karşı boş olmadığı belliydi de. Neden bir araya gelmiyorlar onu anlamış değilim. Bu işe bir el atsam iyi olucak.

-Kızım kim Senin peşinden koşuyor ya. Beni bir katil etmediğin kalmıştı zaten.

Ne güzel tatlı tatlı atışıyorlardı ya. Cenk kulağıma doğru eğildi.
-Onu bunu bilmem ama dünyanın en güzel kızı yanımda oturuyor gerisi de beni ilgilendirmez zaten.
Gülümsedim her zaman beni gülümsetmeyi başarırdı. Şakadan hafifçe omzuna vurdum.
-Dalga geçme ya Cenk.
- Ne alakası var. Vallaha dalga geçmedim ayrıca senin de cevap olarak bana iltifatlar yağdırman lazımdı.
-Hı hı. Ayyy çok teşekkür ederim. Sen de o kadar yakışıklısın ki lütfen bana evet de. Hadi gidip evlenelim
Dedim tabi şakayla söyledim. İkimiz de güldük. Cenk saçlarımı karıştırdı.
-Biliyorum biliyorum tamam kabuk edeyim bari. İlk izinde nikah için gün alalım.

Ayyy bir de bunu ciddi ciddi söylüyor çocuk tanımasam inanıcam. Bazen bana karşı bir şeyler hissettiğini düşünüyorum. Aslında çok yakın arkadaş olduğumuz için belki de ben yanlış anlıyorumdur.

EİEN PROTECTION (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin