Ateş Beyin ortaklarıyla birlikte olduğu gecenin sonundaydık. Ateş Beyle aynı arabaya bineceğim sırada beni kibarca!!kovdu. Şöyle anlatayım. Ateş Bey arabaya bindikten sonra ben de kapıyı açıp ön koltuğa geçiceğim sırada Ateş Bey:
-Derin arka arabayla gel. Uğur bana eşlik etsin.
Sinir ya. Beni istemiyor işte. Sanki ben sana çok meraklıydım ya neyse...göz devirip bir şey demeden Uğuru tekrar yolladım ve Cenkle birlikte arabaya bindik. Bana biraz fazla tepki veriyordu. Bu adamın derdi neydi ya? Hadi onu da geçtim. Kime kızdıysa gelip bana mı patlıycak!!!Her önüme gelen vurup vurup gidiyor. Allahım niye kabul ettim ki ben bu görevi niye yani niye??!!!!
Bir süre sessiz kalmıştım. En sonunda nasıl ofladıysam Cenk yandan bana baktı.
-Derin çok mu dertlisin? Bir Müslüm gürses patlatalım mı?Ayyyy yok artık daha neler. Ben ve arabesk bir cümle içinde kullanılmıycak iki kelime. Ben eski sevgilimden ayrılırken bile arabeske bağlamadım. Mafya kılıklı patron bozuntusu bana fazla tepki veriyor diye mi arabesk dinliycem. Ayyy Cenk!!Ufak at da civcivler yesin,ben arabesk yemiyorum 😂😂😂(vallahi sinirden gülüyorum)
Cenke artık nasıl baktıysam ağzına hayali bir fermuar çekti ve tekrar önüne döndü. Tam sırada Ateş Beyin içinde olduğu araba durdu. Hem de tenha olan yolun ortasında. Kesin ters giden bir şey vardı.🦋🦋🦋🦋
Hızla arabadan indim. Bacağımdan ve belimden iki silahımı çıkardım. Ateş Beyin arabasının önüne gelince gördüklerim karşısında donakaldım.
Kerem Yalçın yaklaşık on beş korumayla önümüzü kesmişti. Silahlarımdan birini Kerem itine diğerini de bana en yakın olan kişiye tuttum. Ateş Bey elinde silahla arabadan indi ve hemen yanıma geldi. Ne diye iniyor ki bu adam onun için canımızı tehlikeye sokuyoruz ama adam kalkmış işimizi daha da zorlaştırıyor. Sabır ya dua etsin onu korumakla görevliyim yoksa kendi ellerimle öldürücem ya!! Bari arkamda dursa.(bu durumda bile fesat anlayanlar var mı?😂)Cenk de silahını diğer adamlara doğrultmuş Uğur ise tıkanıp kalmıştı. Offff birdenbire gelen panik atağı. Uğurun neden bu mesleği seçtiğini anlamıyorum ya. Ne zaman geleceği belli olmayan panik atakları işi zorlaştırıyordu ve şu anda ilk defa bizi zor bir duruma sokmuştu. Daha önce görevdeyken panik atak yaşamamıştı ama bu görevlerde çok başarılı olduğu ve sirketin en iyilerinden olduğu gerçeğini değiştirmezdi. Elimdeki silahları indirmeden sinirle Ateş Beye baktım.
- Efendim niye arabadan indiniz? Bizi ne kadar zor bir duruma soktuğunuzun farkında mısınız?
Ateş Bey bana bakmadan konuştu.
-Hiç bir şey yokmuş gibi arabada durup sizi izleyeceğimi mi sandın Derin?
-Bizim görevimiz sizi korumak...
O sırada lafımı Kerem denilen köpek kesti.
-Şu anda çifte kumruların aşk kavgasını izlemek isterdim ama daha eğlenceli bir şey yapalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EİEN PROTECTION (DÜZENLENİYOR)
ActionAnlamı Derin Koruma(Kadın Koruma)Sadece kitap ismi ingilizcedir. İlk kurgum umarım beğenirsiniz.