Hazırlandıktan sonra saate baktım yediye geliyordu. Daha erkendi. Ben de Cenkle konuşmak için önce telefondan aradım. Bir süre çaldıktan sonra açtı.
- Efendim güzellik.
-Günaydın. Uyuyor muydun?
-On dakika önce uyandım. Bir sorun mu var?
-Telefonda konuşucak bir şey değil. Odana geliyorum.
- Tamam bekliyorumTelefonu kapattıktan sonra direk odadan çıktım ve merdivenlerden aşağı indim. Alt katta koridorun sonundaki odada kalıyordu. Derin bir nefes aldım. Sonuçta dün saçma bir şekilde Cenki ortaya atmıştım ve zavallının hiç bir şeyden haberi yoktu. Kesinlikle ağzıma edecekti. Bildiğim bütün duaları okuduktan sonra kapıyı tıklattım. Açıkçası Cenkten çekiniyordum. Her ne kadar iyi ve sempatik olsa da sinirlendiği zaman ki kolay kolay sinirlenmezdi. Gözü hiç bir şey görmezdi adeta içinden bir canavar çıkardı. Daha önce Cenkin bu hâlini görmüştüm ve bir daha da görmek istemiyordum. Cenkin "GEL" dediğini duyduktan sonra kapıyı açtım ve odaya girdim. Önce şaşırdım ve gözümü kırpmadan Cenke baktım. Ohaaa!!! Analar neler doğuruyormuş.!!!Cenkin sadece altında pantolunu vardı ve üstü çıplaktı. Baklavalarına bak ağzımın suyu akmak üzereydi galiba. Şu anda inanamıyorum. Cenk o kadar kaslı mıydı ya? Kendimi mi tokatlasam napsam ya!??
-Süzmen bittiyse ayakta dikilme gel şu sandalyeye otur güzellik.
Ayyy yerin dibine girmek istiyorum şu anda. Adamı resmen röntgenlemiştim. Resmen rezillik ya!! Kendimi güzelce silkeleyip içimden de kendimi azarlaya azarlaya sandalyeye oturdum. Cenk gömleğini giyerken ona bakmadım demek isterdim ama adam bakılmıycak gibi değil ki!!Maşallah maşallah Allah nazarlardan saklasın. Gömleğinin düğmelerini ilikleyeceği sırada daha fazla bakmamak ve bir an önce odadan çıkmak için direk konuya girdim.
-Cenk istemeden seni bir duruma soktum.
Cenk direk yanıma geldi ve önümde diz çöktü. Cenki soktuğum durumdan öyle utanıyordum ki utancımdan başımı önüme eğdim. Ne dese haklıydı yani ne diyebilirdim ki!Cenk eliyle çenemden tutup kendisine bakmamı sağladı. Ben Cenkle yıllardır çok yakın olmama rağmen yeni yeni bir şeyler fark ediyordum. Mesela adam diz çökerken ve ben sandalyede oturmama rağmen bile başım burnuna denk geliyordu.
-En fazla beni nasıl bir duruma sokabilirsin ki?
Valla bu sefer çok değişik ve çok fena bir duruma sokmuştum Cenki!!Offf hay dilim kopsaydı da söylemeseydim. Şimdi ne diyecektim ki ben? Şu anda dilim tutulmuş gibiydi. Gözlerimi sürekli kaçırıyordum. Ayyy dokunsalar sinirden ağlıycaktım ya!! Gözlerimin dolduğunu hissedebiliyordum. Cenk bu durumumu görünce çenemdeki eli sıklaştı.
-Gözlerin dolmuş senin? Derin biri bir şey mi dedi? Yoksa o Ateş denilen herif mi Bir şey yaptı?
-Offf özür dilerim Cenk. Bu sefer ben yaptım. Nerden başlıyacağımı inan bilmiyorum.
-Sakin güzelim. En başından başla. Rahat ol.
Derin bir nefes aldım.
- Bak dün gece şöyle bir şey oldu. İnan ağzımdan çıktı...
Her şeyi en başından sonuna kadar detaylıca anlatmaya başladım. Anlattıkça Cenkin gözlerinden alevler fışkırmaya başlıyordu. Biliyordum işte çok kızıcaktı. Bu odadan sağ çıkabilirsem kurban kesicektim o derece yani!!
-İşte böyle Cenk. Valla bilerek olmadı. Benden uzak dursun diye öyle söyledim.
Bir süre gözlerime baktı. Ayyuy!! ağlıycaktım vallaha da billahada ağlıycaktım Ya. Sinirlerim bozuldu. Gözlerimi yarı kapatarak Cenke baktım. Kelimei şehadet getirsem iyi olcaktı. Cenk gözlerini kapattı ve şöyle dedi.
-Sorun değil güzelim.
-Ayyy! Cenk kızmakta haklısın inanki... Neee?? Bir dakika kızmadın mı? Gerçekten mi?
-Gerçekten. Ben sana nasıl kızabilirim ki. O herifin dünkü sözlerinden belliydi. Senin hakkında her söylediği cümlede silahı ona doğrultup şarjörü beynine boşaltmak istedim. Nasıl sakin kaldım hala anlamış değilim.
-Özür dilerim tekrardan. Kızmadığına o kadar sevindim ki bir an bu odadan sağ çıkamıyacağımı düşündüm.
Güldü ve bende ona eşlik ettim. Gözüm bir an yine baklavalarına kaydı. Gömleğin altında da havalı duruyordu be. Yeminle biskolata erkeklerinden bir farkı yoktu hatta daha yakışıklıydı.
-Birileri gözünü üzerimden alamıyor. Diye espri yaptı. Bence doğruyu söylüyordu!!😶
- Sen de önünü kapat Cenk. Seni daha önce böyle görmediğim için olabilir mi?
- Tamam tamam sustum. Ayağa kalkıp gömleğinin düğmelerini iliklemeye başladı. Tövbe tövbe ya en yakın arkadaşımı gözlerimle kesiyordum resmen.
Ben de ayağa kalktım.
-Ee Cenk. Bana yardım edicek misin? İstemesen de sorun değil. Konu geçerse ayrıldık falan deriz.
- Saçmalama Derin. Bu iş bitene kadar sevgilimsin. Buradan gittikten sonra bir daha onu görmüyeceksin. Seni de o herifin eline bırakmam. Söylemeseydin de bırakmazdım. Sen de dikkatli ol.
- Tamam. Çok teşekkür ederim. Cenk ceketini de giydikten sonra silahını kontrol etti.
-Rica ederim. Hadi sevgilim gidelim mi? Diyerek kahkaha attı😂. Ben ise göz devirmekle yetindim.
-Gidelim sevgilim gidelim.😒
Bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete!!
Birlikte odadan çıktık ve koridorun ilerisinde gördüğüm şeyle istemsizce sinirlerim tepeme çıktı. Sarışın bir kadın merdiven basamaklarında Ateş Beyle öpüşüyordu. Cenk kulağıma eğildi.
-Sakin ol güzelim. Oyun başlasın mı?
-Zaten sakinim canım. Oyun başladı bile.
Cenk beni belimden tuttu. Biraz ilerleyince adım seslerimizden Ateş Bey kim olduğumuza baktı. Bizi görünce kaşları çatıldı. Bakışları Cenkin belime koyduğu ellerindeydi. Cenk biraz durdu bana dönüp yanağımdan öptü.
-Güzelim ben Uğura bakıp geliyorum.
-Tamam canım ben de mutfakta olucam. O sırada kadının sesi duyuldu.
-Gece çok güzeldi. Tekrarını isterim.
Diyerek tekrar Ateş Beyi öptü ve bize ters ters baktıktan sonra defoldu gitti. Ben de Cenkin yanağından öptüm. Yeni bir şey daha farkettim. Cenkin kokusu çok güzeldi. Böyle toprak gibi kokuyordu. Traş losyonu da eklenince baş döndürücü bir koku ortaya çıkıyordu. Ayy ne diyorum ben ya. Resmen içimden arkadaşıma yürüyorum. Cenk yanımdan gittikten sonra ben de mutfağa doğru ilerledim. O sırada biri kolumdan sıkıca tuttu. Cidden artık sinir olmaya başlamıştım. Ateş Beye döndüm.
-Buyrun efendim? Bir sıkıntı mı var?
- Ne yaptığını zannediyorsun. Seni nasıl öper. Beni delirtmek mi istiyorsun?
Bu ne ya? Adamda problem mi var? Dün açıklamama rağmen bana hesap soruyor.
-Ateş Bey pardon da sevgilimin beni öpmesi kadar doğal ne olabilir. Ayrıca bu sizi ilgilendirmez. Bir daha da özel hayatıma karışmayın.
-Öyle mi? Bu evin sınırları içinde olduğunu ve çalışanım olduğunu unutma. Tabiki de karışırım.
- Hiç bir şekilde patronun çalışanının özel hayatına karışması gibi bir durum söz konusu değil. Dünkü söylediklerimi ne çabuk unuttunuz.
- Ben herhangi bir patron değilim Derin. Bunu aklına sok.
-Nasıl bir patron olduğunuz beni zerre kadar ilgilendirmiyor. Benim görevim sadece sizi korumak.Bir kaç ay sonra işimiz biticek zaten. Bunun dışında başka bir durum söz konusu olamaz.
- Seni benden gidemiycek duruma getiririm Derin. Sözleşmeyi uzatırım. Sıkıntı yok.
- Bizi sadece altı aylık bir sözleşme kapsıyor. Sözleşmenin uzatılmasını da kabul etmiyorum. Bunu da beni ve ekibimi ilgilendirir.
- Ben istemedikçe benden gidemezsin. Beni tanıyorsun ama yeteri kadar değil ve Neler yapabileceğimi tahmin bile edemezsin.
- Beni elde edemediğiniz için çıldırıyorsunuz değil mi? Ben size söyledim. Ben diğer kızlar gibi değilim dedim.
-Çıldırtma beni Derin. Seni diğer kızlarla bir tutsaydım şu anda karşımda bile olamazdın. Beni neden anlamıyorsun?
-Asıl siz beni anlamıyorsunuz. Benden uzak durun dedikçe dibimde bitiyorsunuz. Bu gidişle bana kafayı taktığınızı düşünücem.
- Sen daha takmak nedir görmedin. Bu daha hiç bir şey. Sana kendimi ispatlıycam
-Nasıl bana her sinirinizde ya da sizi her reddettiğimde sevgilinize ya da diğer kızlara giderek mi dün gece yaptığınız gibi? Pardon da sizi istemiyorum dedikçe hem bana yapışıyorsunuz hem de yatağınızı diğer kızlarla ısıtıyorsunuz. Biliyor musunuz? Sadece midemi bulandırıyorsunuz. Benim çok güzel ve ciddi bir ilişkim var. Bunu da bozmaya niyetim yok.
Hiç bir şey demedi. Oldukça sarsılmıştı. Dünden beri çok ağır laflar söylüyordum çünkü bunu hakediyordu. Hakedene hakettiği şeyleri söylerim ben. Ateş Bey kolumu bıraktı.
- Tamam Derin.
Sadece bunu söylemişti. Kalbimin bir ayna gibi bin parçaya bölündüğünü hissedebiliyordum ama acım biraz da olsa azalmıştı. İyi ki her şeyi yüzüne söyledim. Biz istesek de bir arada olamazdık ki. Hadi birlikte olduk diyelim en fazla ne kadar sürerdi ki bir gün,bir ay . Bir ayının bile dolacağından şüphe ederim ki birlikteliğimiz her halükarda yanlış olan bir şey. Ateş Bey bendeki ciddiyeti görünce, kendimi ciddi durmak için baya bir zorlamıştım. Arkasına bile bakmadan hızla dışarı çıktı. Normalde olsa koruması olduğum için hemen peşinden giderdim. Allahtan bugün Yiğit Beye eşlik edecektim. İlk başta mutsuz olsam da şimdi göbek atıcak seviyeye gelmiştim.
Arkasından bakıp kafamı olumsuzca salladım.
- Ahhh Ateş Ahhh. Birlikte olmamız zaten imkansızdı. İmkansızı başarmak yerine kaçıyorsun ve geçici limanlara sığınıyorsun. Bence senin aşktan anladığın yok ben aşkı çiçek, böcek diye düşünürken sen aşkı göt,sik zannediyorsun.
Bir de sert çocuk rolünü oynuyorsun ama sert kayaya çarptın mı hemen kırgın ve üzgün oluyorsun. Senin gibi bir mafyaya hiç yakışmıyor.
Eehhhh işte bende böyleyim ağa!!
Beni üzeni bende üzerim. KISA VE NET!!!👊👍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EİEN PROTECTION (DÜZENLENİYOR)
ActionAnlamı Derin Koruma(Kadın Koruma)Sadece kitap ismi ingilizcedir. İlk kurgum umarım beğenirsiniz.