Bölüm 30

1K 66 32
                                    

Arel beni bir bilinmezliğin içine sokup arkasına bile bakmadan gitmişti.
Ben katil miydim? ama ben bir kadını öldürmedim ki.
Biri dışında. Yine Mertin kumar borcu için dövüşecektim. Karşımda benim yaşlarımda çok ama çok güzel kızıl saçlı bir hatun çıkmıştı. 'ASLI' Dışından ne kadar narin ve yumuşak dursa da hiç öyle değildi.
İkimizde dövüşün sonunda çok hasar almıştık. Ben iki hafta boyunca yoğun bakımda kalmıştım. Aslı ise duyduğum kadarıyla komalık olmuştu ve bir ay sonra da hayat mücadelesini bırakıp ölmüştü. Buna çok üzülmüştüm hatta mezarına bile bir demet gül alıp gitmiştim. Pişmandım ama ben yapmasam o yapıcaktı. Belki de bu mezarda onun yerinde ben olucaktım. Bu olaydan bir kaç hafta sonra aldatıldığımı öğrenince de tekrar Aslının mezarına gelmiştim ve hüngür hüngür ağlamıştım. Nadir ağladığım anlardan biriydi bu. Böyle bir şerefsiz için çok güzel bir kızın hayatını elinden almıştım. Ben aptalın tekiydim. İnsanlara çok çabuk güvenmekle hayatımın en büyük hatasını yapmıştım belki de. Pişmandım gerçekten pişmandım. O günden sonra ara ara ziyaretine gittim ve her ziyaretimde bir demet kırmızı gül götürdüm. Saçlarının renginde olan kan kırmızı güller.

Aslı Arelin sevdiği kadınsa ve Arel bunda beni suçlu buluyorsa haklıydı ama her insan bir ölüm kalım mücadelesinde yer alır ve kazanmak için özellikle de hayatı için savaşmaz mıydı? Benim de yaptığım buydu. Fazla zarar vermek istememiştim ama göğsünden çıkardığı bıçağı karnıma sapladığında Mertin borcu yerine bu sefer hayatım için mücadeleye devam etmiştim. Hile yapmamıştım. Gizlice bir kesici aletle de çıkmamıştım. Yaralı halimle kendimi sonuna kadar savunmuştum. Yüzüne defalarca attığım yumruklarla kafasını sertçe zemine çarpmıştı. Beyin kanamasından dolayı hayatını kaybetmişti. Bende ölebilirdim. Bıçağı göğsüme saplayacağı sırada bileğinden tutmuştum ve kendimi korumuştum ama bu sefer karnımı hedef almıştı.

Şimdi bütün bunlardan sonra ben bir katil miydim? Görevim gereği koruduğum kişiler için öldürdüğüm onlarca insan vardı. Bu beni katil yapmazdı çünkü ben öldürmezsem onlar öldürürdü ve Aslı da öyleydi tek fark öldürmek istememiştim. Sadece kendimi savunmuştum. Hayatımı kurtarmaya çalışmıştım. Hile yapmadan adaletli bir şekilde yapmıştım. Aslının karnıma sapladığı bıçağı onun göğsüne de saplayabilirdim ama yapmadım. Eğer bana zararı olmayan masum birinin canına kastım varsa kabul ediyorum ben bir katildim. Ortada öyle bir durum olmadığına göre katil damgası yemem doğru muydu?

EİEN PROTECTION (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin