Tamam inkar etmiyorum. O göt korkusuyla arabayı nasıl sürdüğümü eve nasıl vardığımı hatırlamıyorum bile.
Evin içine girdiğimde kapıyı kapatıp derin bir nefes aldım. Yaptıklarım aklıma gelince kahkaha atmaya başladım. Şu anda korku falan gitmişti. Benden bu kadar çabuk etkilendi mi yani?! Aslında bunu avantaja çevirmek çok mantıklıydı. Boşuna dememişler bir kadının en güçlü silahı cazibesidir diye. Ben olmayan cazibemle böyle yaptıysam bir de cazibem olsaydı neler olurdu neler? Aman neyse! Bunu kutlamalıyım.
Öncelikle Hamzaya ulaşılması gereken bir miktar para vardı ve bu daha önemliydi. Kutlamamı daha sonra da yapabilirdim.
Arzuyu aramayı düşündüm ama Uğura yakınlığı ve Cenkle samimiyetinden dolayı hemen vazgeçtim. En iyisi kendi işimi kendim yapmak. Hamza Ateş pisliği evine gidene kadar eşlik ettikten sonra eve giderdi muhtemelen. Ben de çıkış saatine yakın gidip Hamzayı uzaktan izlerdim ve evini bulurdum.
Yine ben ve zekam ahh! Muhteşem bir ikiliyiz biliyorum.
Telefonuma gelen mesaj sesiyle çantamdan telefonumu çıkardım.Gönderen:Ruh Hastası Bal Göz(Arel)
Sana bunu çok fena ödeticem.
He yavrum he!! Tamam ödetirsin de ben de karşılığını fazlasıyla veririm. Sıkıntı yok!!
Hemen cevap verdim.+Her zaman beklerim. Ayrıca çocuğun olmayacak. Daha ne istiyorsun? Çığlık sesleriyle başın şişmez en azından. Daha fazla delirmezsin ruh hastası.
Böyle düşününce mantıklıydı. Tabi adamın soyu nasıl ilerliycek ki? İlerde çocuğu olmazsa benim yüzümden olmaz. Ohh olsun olmasın 😂😂 Ruh hastası hemen cevap verdi.
Gönderen:Ruh Hastası Bal Göz
Çocuğumun olmaması için dipten kesilmesi gerek!😏 ayrıca her türlü çocuğum olur. Sen altımda olduğunda çığlıklarından başımın ağrıyacağı doğru. Onun için de önlemimi almayı bilirim. 😉
Yok artık. Ruh hastası sapık, edepsiz pislik. Ne sanıyor bu kendini? Yok açıcam ağzını yumucam gözümü. Direk rehbere gidip aradım.
Saniyesinde açtı.- Ne var?
Üstüne üstlük kaba bir de. Biraz sinir edeyim de görsün gününü.
-Ooo saniyesinde açtığına göre benden bu kadar etkilendin demek.
Tabi kim olsa o hareketi yaptığımdan etkilenir. Sen de haklısın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EİEN PROTECTION (DÜZENLENİYOR)
AcciónAnlamı Derin Koruma(Kadın Koruma)Sadece kitap ismi ingilizcedir. İlk kurgum umarım beğenirsiniz.