-A...Ateş Bey ??
Şaşkınlıktan kekeledim ya. Lânet olsun. Beni takmadı bile. Şoför koltuğuna oturdu ve hızla arabayı çalıştırdı. Öfkesi o kadar belirgindi ki kasılan çenesi ve şişen boyun damarlarından anlayabiliyordum. İyi de öfkesinin sebebi neydi? Beni nereye götürüyordu? O villaya niye gelmişti? Hemde korumalar yokken.Derin bir nefes aldım.
-Ateş Bey niye yalnız geldiniz? Eğer korumaya ihtiyacınız yoksa yanınızda olmamızın da bir anlamı yok.
Cevap vermedi onun yerine arabanın hızını arttırdı. Kemerimi takmamıştım. Kemerimi takmaya çalışırken:
-Derdiniz ne sizin? Bizi öldürtüceksiniz.
Yine konuşmadı. Bana bakmadı bile. Gerilmeye başladığımı hissediyordum.
-Ateş Bey madem cevap vermiyorsunuz hatta yüzüme bakma gereksiniminde bile bulunmuyorsunuz. O halde durdurun arabayı. İnmek istiyorum.
O anda ani bir fren yaptı. Fren o kadar sertti ki eğer kemerimi takmamış olsaydım şu anda camla çok yakın bir ilişki içinde olmuş olucaktım. Ateş Bey gözlerinden ateş fışkırırcasına bana bakıyordu. Gözleri adının hakkını fazlasıyla veriyordu. Hiç korkmadım canım!!! kesinlikle asla korkmadım!!!. Pehh Ne korkucam!!!!?? Desem inanmayın. Kaçıcak delik aradım resmen.
-Derin sus. Elimden bir kaza çıkmasını istemiyorsan sus. Bana bütün bu olanların hesabını tek tek vericeksin ve bu sefer kaçışın yok.!!!
Cevap veremedim sadece başımı salladım. Ateş Bey tekrar arabayı sürmeye başladı. İçim içimi yiyordu. Niye bir günüm normal geçmiyordu ki. Niye ya niye???!!!!
Ateş Bey telefonunu çıkardı. Telefonuyla uğraşmaya başladı. Yok yok adamın derdi bizi öldürmek!!!
Tamam dikkatli olabilir hatta baya dikkatli olabilir ama bu ufak da olsa kaza yapma ihtimalini değiştiremez.
Tekrar konuşmak için ağzımı açıcaktım ki Ateş Beyin tehtidi aklıma gelince daha konuşamadan ağzımı kapattım. Telefon hala elindeydi. Kimle yazışıyordu ki bu adam? Kesin Burcu ya da başka kızlarla yazışıyordur. Nereye gideceğimizi bilmediğim için cebimden telefonumu çıkardım. En son Cenkle konuşurken sessize aldığımı hatırlıyordum. Telefonumu sessizden çıkarıp baktım. Bir sürü mesaj gelmişti ve arama vardı. Önce mesajlar bölümüne girdim. Cenk bir sürü mesaj atmıştı.Gönderen:Cenk
+Benim ayak işleri bitti güzelim. Napıyorsun şimdi?+Bu arada sana bir zarf gelmiş. Açıp bakmadım. İsimsiz bir zarf.
+İşin erken biterse biraz konuşalım mı?
+Geç gelsen de sorun yok. Beklerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EİEN PROTECTION (DÜZENLENİYOR)
ActionAnlamı Derin Koruma(Kadın Koruma)Sadece kitap ismi ingilizcedir. İlk kurgum umarım beğenirsiniz.